NOD 1-15 April 2011

Discussie in 'NOD forum' gestart door Antares, 1 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. judith1981

judith1981 Bekend lid

1 dec 2010
    507
    0
    0
    NULL
    NULL
  2. jeskejes

jeskejes VIP lid

1 feb 2011
    8.580
    0
    36
    Eigen baas nu
    brabant
    Ook voor de man?
    Uit onderzoek is gebleken dat het slikken van foliumzuur in combinatie met zink, ook een positieve rol speelt bij de spermakwaliteit van de man. Dit onderzoek is verricht door de Universiteit van Nijmegen. Bij de groep mannen met een verminderde vruchtbaarheid nam het aantal zaadcellen, na een half jaar slikken van een hoge concentratie foliumzuur en zink, met 74 % toe.
    Hetzelfde was het geval bij de vruchtbare mannen, bij wie het aantal zaadcellen toenam met 10 %.
    De onderzoekers willen nog niet zo ver gaan om bij een geplande zwangerschap de mannen te adviseren ook aan het foliumzuur te gaan. Ze hebben namelijk ook een toename van 4 % geconstateerd aan abnormale zaadcellen (afwijkende kop, middendeel of staartstuk).
    Het is (nog) niet duidelijk of deze (abnormale) zaadcellen een eventuele miskraam teweeg kunnen brengen. Extra foliumzuur slikken wordt mannen daarom (nog) niet aangeraden. Maar, mannen kunnen wel iets doen om de vruchtbaarheid te verbeteren namelijk met goede, gevarieerde voeding. Denk hierbij aan vlees, melk, peulvruchten, bloemkool, broccoli en groene bladgroente (spinazie).

Zo was de eerste die ik erover vond.

3. jeskejes

jeskejes VIP lid

1 feb 2011
    8.580
    0
    36
    Eigen baas nu
    brabant
    Das makkelijk, hebben we allebei verschillende verhalen. Ik hou t ook maar op goede zwemmers. Geef m wel veel spinazie de komende tijd. Wordt t nog een Popeye :p

4. judith1981

judith1981 Bekend lid

1 dec 2010
    507
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hahahaha, kijk dit is nou mijn probleem:al die verschillende verhalen! Ik kies gewoon 1 kant en ga die stug op, lukt het niet dan probeer ik wel de andere kant.
    Maar Jeskejes: we waren wel lekker snel met info opzoeken!

5. jeskejes

jeskejes VIP lid

1 feb 2011
    8.580
    0
    36
    Eigen baas nu
    brabant
    Ja wij zijn weer goed bezig hier op ZP. terwijl ik wat rustiger aan wilde doen:p

6. Roosje31

Roosje31 Fanatiek lid

16 okt 2010
    1.257
    0
    0
    NULL
    NULL
    Whahaha ik denk als ze aanbevelen dat een man 100x een ratslag moet doen per dag....whahaha dat we dat eigenlijk nog zonder blikken of blozen aan ze vragen hihihi....i

7. judith1981

judith1981 Bekend lid

1 dec 2010
    507
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jaaaaa en kwaad worden als ze zeggen dat we niet goed wijs zijn:D:D:D:D

8. jeskejes

jeskejes VIP lid

1 feb 2011
    8.580
    0
    36
    Eigen baas nu
    brabant
    Ja, dat denk ik ook. En ze dan nog gewoon aankijken en dan bloed serieus zeggen jah, dat is goed voor t zaad. Zie t me al zeggen.

9. jeskejes

jeskejes VIP lid

1 feb 2011
    8.580
    0
    36
    Eigen baas nu
    brabant
    Moet effe kwijt dat me dit ff goed doet, weer effe lekker lachen en beetje melig zijn. En slap geouwehoer maar wel ontopic haha.

10. Roosje31

Roosje31 Fanatiek lid

16 okt 2010
    1.257
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hahahaha idd......ik zeg dan altijd van hé jij hoeft niet te bevallen.....

11. Roosje31

Roosje31 Fanatiek lid

16 okt 2010
    1.257
    0
    0
    NULL
    NULL
    Maar dan wel de ratslag in hun nakie hahahaha

12. jeskejes

jeskejes VIP lid

1 feb 2011
    8.580
    0
    36
    Eigen baas nu
    brabant
    Idd, hij hoeft maar iets af te leveren.
    Mn tante en neef waren net hier en vroeg aan mn tante wat over t uitstrijkje van volgende week. Zegt ze plots tegen mn vriend... Ben maar blij dat je een man bent. Haha je had hun gezichten moeten zien. En maar klagen dat ze t zo slecht hebben. HAHA

13. judith1981

judith1981 Bekend lid

1 dec 2010
    507
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hahahahaha ja ik heb het beeld ook in mijn hoofd! Mijn man zou zich echt bescheuren.

14. jeskejes

jeskejes VIP lid

1 feb 2011
    8.580
    0
    36
    Eigen baas nu
    brabant
    ja want dan wordt t goed geschud voor gebruik

15. judith1981

judith1981 Bekend lid

1 dec 2010
    507
    0
    0
    NULL
    NULL
    O en hij noemt alles wat ik al doe om zwanger te worden (benen in de lucht na klussen, blijven liggen, zwanger worden pillen vd etos) nu al voodoo;)

16. Roosje31

Roosje31 Fanatiek lid

16 okt 2010
    1.257
    0
    0
    NULL
    NULL
    Whahaha ik had idd hun gezichten wel willen zien hahaha

17. jeskejes

jeskejes VIP lid

1 feb 2011
    8.580
    0
    36
    Eigen baas nu
    brabant
    Voodoo? Haha, die van mij noemt t hocus pocus. Maar hij begint t nu een beetje te begrijpen hoe t werkt enzo.

Mn neef wist niet waar hij moest kijken toen ik erover begon en mn vriend zag ik echt kijken van Au...
    (film t de volgende keer wel:p)

18. Roosje31

Roosje31 Fanatiek lid

16 okt 2010
    1.257
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mijn mannetje is er net zoveel mee bezig als ik hoor.....want hij kwam met het foliumzuur aan....Eigenlijk wel schattig....dan vertel ik wel eens wat en dan is hij al op de hoogte want dan is hij zelf al wezen speuren op internet.....hij wil nog net niet zelf zwanger worden whahahaha

19. judith1981

judith1981 Bekend lid

1 dec 2010
    507
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jaaaaa filmen!!:D:D:D:D

20. mamavanJ&D

mamavanJ&D VIP lid

23 aug 2006
    7.212
    0
    0
    werkzoekende...
    Zwolle
    @ Iedereen: bedankt voor jullie warme welkom (ik krijg helemaal geen mails dat er gereageerd is... heel apart...heb dat wel aangevinkt).
    Balen dat ik geen tweede kan plaatsen... want nu kan ik niet mijn cyclus plaatsen...

Deel Deze Pagina