@babyboom & MiniM: Ik vond t vanochtend ontzettend moeilijk om niet te testen. Maar heb t niet gedaan @kinderwens: Hoop met je mee. Spannend morgen. @Koekie monster: heel herkenbaar!! Zijn net van die eksters die erop loeren hahah. Leuk dat je ook op een kdv werkt. @MayD: jij gaat gewoon op roze meid. Hoop dat je temp zakt door innesteling. @Anni85: Hier nog eentje die van de ene naar de andere zapt. Zelfde programma's als jij. Alleen gister moeten missen. (vergadering liep behoorlijk uit en heb nog buiten staan kletsen hihi, was half 12 thuis) @Quila: balen dat je gevoel nee zegt, hoop dat ie er naast zit. Ik ga morgen of donderdag testen. @Mw21: balen van je witte test, maar t kan nog. @Mvj: dank je. Was een vrij heftige vergadering. Maar heb m overleefd Daarom temp ik tot net na mn ei, anders zou ik me helemaal gek maken. Maar ik weet nu wel wanneer mn ei ong is en dat is weer wel geruststellender voor me. Veel beterschap met je kleine man, is niet niks. Hoop dat ie snel opknapt. (Is je man deze week toch thuis? Heb dat denk even gemist) @Mees78: Ah meid wat een super nieuws, Voorzichtige Gefeliciteerd. @Troela: balen van je ongi, succes volgende ronde. @Romy: ik weet niet meer wie t was, maar die was bij de tandarts geweest en die vroeg of ze zwanger was, want haar tandvlees bloedde zo makkelijk. En wat bleek... ze was zwanger. Of t toeval is? Geen idee. Nog even geduld meid. @Maanvrouwtje: YEAHHH Gefeliciteerd meid. Jippie. Gaat goed komen deze maand met t roze. Aaargg,:x nu ik zo zit te lezen wil ik toch wel heel erg graag testen nu, hihi. Vind t zo spannend worden. Zou ik misschien dan toch zometeen testje doen? Tis wel geen ochtendurine. Of maar tot morgen wachten? Haha dilema!!
@Jeskesjes; Maar hopen dan dat het een voorteken is...moet nog 7 dagen wachten Ik zou zeggen, test alvast als je echt niet kan wachten Of toch nog 1 dagje afwachten? Wel meer kans op posi als je zwanger bent....Ik hoop het voor je!!! Laat het snel weten als je getest hebt!
Hoi dames!! Wie heeft er even gauw een update? Is er al iemand op roze? Hier op het wachtbankje.. Ben blij dat onze kleine boef mij zo bezighoud anders denk ik er de hele dag aan hihihi.. Trouwens nog een vraag, hoeveel dagen na je ei heeft t nog zin om te klussen? Dag 19 testte ik positief met ovutest, dus is me ei dag 20 gesprongen zeg maar.. En dan is je ei dus 12 uur in leven, dus uiterlijk zondagavond dattie nog kon leven. Dan heeft het na die zondag geen zin meer om voor een beebje te klussen toch?
Hallo, Ik zou mij graag bij deze groep aansluiten. Ik ben 25 en ga voor mijn eerste ronde. Mijn NOD is rond 15 april. Ben wel erg benieuwd!
Maanvrouwtje en Mees, gefeliciteerd!!! Op naar een plakbeeb! Meiden die ongi zijn geworden, jammer hopelijk hebben jullie de volgende ronde meer geluk!
Nog een roze..... Maanvrouwtje gefeliciteerd... Nou ik hoop dat jullie het goede voorbeeld hebben gegeven en de rest van de lijst ook op roze mag....
Jaaaa weer een roze erbij!! Gefeliciteerd!! super hier vanmorgen de stad in geweest.. vanmiddag in huis even aan de gang, is ook wel weer nodig.. druk dagje dus.. kom af en toe wel even mee spieken
Goedenmorgen meiden, @ Moi: is nog even spannend voor jou ook dus... ow meid, heerlijk is dat he? Als je zo'n klein babymensje vast mag houden . @ Frutsel: ik heb echt geen idee meid... @ Troela: ow meid, dat is balen zeg....succes deze nieuwe ronde meid... @ Romy: ik kan je hier helaas geen antwoord op geven meid... Het blijft afwachten ben ik bang... @ Maanvrouwtje: GEFELICITEERD MEID!!!!!! Heerlijk geniet er lekker van meid!!!! @ Jeskejes: Ja mijn man is deze week toch nog thuis. Ik heb gezegd, dat ik het toch nog niet zat zitten om het deze week al helemaal alleen te doen . Gelukkig heb je de vergadering overleefd hahaha... En je hebt gelijk, nu weet je wel wanneer je ei ongeveer komt... Als je gaat temperaturen, moet je dan elke ochtend op dezelfde tijd dat doen? Als je wilt testen gewoon doen meid... Ik heb toen ik zwanger was van J.oshua ook pas 's avonds getest... @ MissyZuilen: er zijn er nu 2 op roze . @ Princess: welkom hier meid. En succes... @ Roeltje: succes met je huisje schoonmaken meid. Hier is J.oshua vanmorgen begonnen met 38,8 graden koorts. Hij was opzich wel vrolijk, dus ik heb hem wel naar het kdv gebracht. Ik heb wel gezegd dat ze me moesten bellen als hij nou echt rond de 39,5 graden zou komen of heel hangerig zou worden... Ik heb nog geen gevoel van menstruatie, dus ik ben zeer benieuwd...
Auw.... Hele morgen al steekjes en een rot gevoel in mijn buik.... Zou ik deze ronde nou eerder ongi worden... zo voelt het nl wel, maar ook weer niet... kan het niet plaatsen. Wel erg veel last van heldere afscheiding, dus ongi zal wel een keer eerder komen... hoe sneller, hoe beter... des te eerder kunnen we weer aan de klus... (denken het positieve er maar van na al die ronde's van teleurstellingen... )
Nou ik ben net teruggebeld en gelukkig is het geen ontsteking. Ik ben dus blij, want als het nu minder word met de pijn, mag ik donderdag gewoon langzaamaan gaan proberen te werken. Dus dan denk ik misschien donderdag 1 uurtje en vrijdag 2 uurtjes... De arts had nu dan het idee dat mijn linkereierstok dan waarschijnlijk wat geïrriteerd is/was en dat daar die pijn van is geweest... Nu gaat het iets beter, zolang ik het maar rustigaan doe, dus dit dadelijk ook meer doorgeven aan mijn leidinggevende...
NOD-LIJST 1 T/M 15 APRIL 2011 1. Maart (4e ronde, 2e kindje) Roosje31(5e ronde, 2e kindje) Roeltje(5e ronde, 2e kindje) Happy tree (3e ronde, 1e kindje) Hanna1974 (1e ronde, 2e kindje) 2. Kwebbels (1e ronde, 2e kindje) Enomis (12+ ronde, 2e kindje) Joolzz (3e ronde, 1e kindje) Rittjuh (5e ronde, 1e kindje) Kinderwens2011 (3e ronde, 3e kindje) 3. Dododette (3e ronde) MamavanJill (5e ronde, 2e kindje) Judith1981 (8e ronde, 1e kindje) Samsam ( 3e ronde, 2e kindje) 4. Mommy1986 (3de ronde, 3e kindje) Troela85 (2e ronde, 1e kindje) MayD (4e ronde, 1e kindje) 5. Mummy24 (8e ronde, 2e kindje) Harma00 (nov gestopt met pil, 1e kindje) tam27 (4de ronde, 3de kindje) Bolbuikje 34 (sept gestopt,ronde 8) 6. Antares (3e ronde clomid en metformine, 2e kindje) Daan23 (1e ronde na stop van 7 maanden, 1e kindje) Mamavanjoshua5109 (1e ronde, 2e kindje) Summer1983 (4e ronde, 1e kindje) Jeskejes (5e ronde, 1e kindje) 7. Danisha(8e ronde, 2e kindje) Evira (2e ronde, 1e kindje) MupKUH ( 2e ronde, 2e kindje) Mees78 8. Maanvrouwtje (3e ronde, 2e kindje) berenbotje (1e ronde, 3e kindje, na curretage) mw21 (6e ronde, 1e kindje) 9. Kapoen (2e ronde, 1e kindje) KikiM (2e ronde, 2e kindje) MiniM (3e ronde, 1e kindje) 10. Niekk (3e ronde, 3e kindje) Mirtjuh (12e ronde, 3e kindje) 11. Quila (8e ronde , 1ste Kindje ) Posh84 (4e ronde, 1e kindje) Marcia85 (4e ronde, 1e kindje) 12. Whitesaber (1ste ronde Clomid,2de kindje) 13. GFH (3e ronde, 1e kindje) 14. 15. Beccy(2de ronde, 1ste kindje) Anni85 (4e ronde, 1e ronde na vmk, 1e kindje) MICH18 (5e ronde, 1e kindje) Datumloos: Aantal: 43 2 Zwanger, 9 Ongesteld, .. Negatieve test, .. Twijfeltest , .. ...Vlindertje, .. MMM, 3 Cyclus van slag, .. Niets doorgegeven __________________ Hallo dames, Mezelf sinds vanmorgen op rood gezet :x.. Had zulke goede hoop voor deze maand, maar helaas.. Zo kan je lichaam je voor de gek houden! Even depri dagje vandaag.. Vanaf morgen mezelf weer opladen en op naar ronde 5 ! Voor de dames in het roze, gefeliciteerd !! Voor de rode dames, succes in de volgende ronde, hopen op meer geluk !! En succes nog even voor de wachtende dames ! Hopen op meer roze in de lijst..
Balen summer, zeker omdat je zo'n goed gevoel had deze maand. MVJ fijn dat het geen ontsteking is.... Rustig aan hoor, niet te snel willen gaan werken. Je hebt maar één lijf, daar moet je zuinig op zijn...
MvJ -- Ja, echt zo een klein poepiedoepie mensje *zucht* Ik denk, dat ik gewoon ongesteld ga worden morgen Of vandaag zelfs al!!!!!!! Ga zo es ff kieken
Mees78 van harte gefeliciteerd! Ik wens ook iedereen het beste toe met afwachten,welles,nietes etc. Mijn nod was trouwens 3 April. Wachtbankje is vreselijk vandaar dat ik ook hier afgelopen maand niet veel te vinden was en met hetzelfde resultaat als Mees78... oftewel ZWANGER! Sorry voor de caps,moest er even uit!