Het gaat hard met het roze... Gefeliciteerd mamsvan2.... @ Moi78, oke je hebt dit eitjes dus toch gewoon laten schieten... wist het ff niet meer zeker, vandaar een aantal pagina's terug mijn vraag... Nou hopen dan dat het snel komt, des te eerder.....
Ja, de gyn zag op donderdag de 24e een ei, maar had toen nog tot en met zaterdag bruinverlies, en zag het niet zitten....op zondag wel weer geklust, maar denk dat ik te laat was haha maar ik heb ongi buikpijn, maar heb geen ongi nog.. wel koppijn enzo, dus zal vannacht/morgen komen, netjes op dag 28
Jeskejes bedankt voor je felicitatie,ik hoop echt voor iedereen hier dat jullie allemaal zo snel mogelijk een positieve test in handen hebben !
Maanvrouwtje, Mees en Mamsvan2, Gefeliciteerd!! Geniet er van! De meiden op rood, Grrrr..... Helaas, hopelijk volgende ronde beter! MvJ, Fijn dat het geen ontsteking is! De creche waar je zoontje heen gaat is wel erg soepel, dat je hem mag brengen wanneer hij 38,8 heeft. Ik heb ze wel eens goed moeten overtuigen dat z'n dunne luiers door doorkomende tandjes kwamen en niet een buikgriepje ofzo. Moi, Hopelijk mag je snel ongesteld worden, dan kan je op naar de volgende ronden. Jeskejes, Goed van je dat je nog niet getest hebt! Ik wacht ook gewoon tot m'n NOD.
@ Summer: dat is balen meid!!! Veelsucces in de volgende ronde meid. @ Quila: dat ik donderdag weer ga beginnen dat is puur om weer even te wennen en weer op kantoor te zijn. Het is vooral heel erg rustig aan doen... @ Moi: hahaha, ja heel herkenbaar.... Heerlijk vind ik het...En? Ongi? Nog niet dus... @ Mamsvan2: oow meid, gefeliciteerd zeg!!! Weer een roze op het lijstje . Geniet ervan meid!!!! @ KikiM: ja ik heb zeer zeker een hele flexibele kdv. Daar is het zo, ze mogen best koorts hebben, mits ze er niet teveel zorg aan hebben en ze er niet vervelend van zijn... Nou is J.oshua er heel vaak niet vervelend van, dus dat scheelt een hele hoop. Ik ben ook nog niet gebeld, dus ik ga er vanuit dat het goed gaat. Hier net visite gehad. Nu ga ik weer even verder lezen in boek om te recenseren...
Ja is goed Dat is lief van je Maar denk dat ze er al bijna zijn hoor.. Denk vannacht ergens... Komt het vaak bij mij
Wauw super Gefeliciteerd maar volgens mij had ik dat net ook al ergens gezet hihi. Maar mag ik vragen wanneer jij je test gedaan hebt, en wanneer hij voor het eerst Positief was? Ik ben namelijk ook over tijd maar van de week was de test nog NEG. en moet morgen naar de dokter voor eentest en hoop dat hij dan positief is.
Ik kom me ook hier melden nog op de valreep. Ben al een hele tijd lid van het forum, maar niet actief. Dit heeft zijn oorzaken, heb een miskraam gehad in januari en zag het even niet zo zitten. Zwanger worden wordt voor ons bemoeilijkt door mijn endometriose en dubbele baarmoeder, maar het is bewezen dat het wel kan en daar ben ik er positief over. Althans nu. Voel me ook wat prettiger in mijn vel zitten nu. Mijn nod is op 11 april. En ben super zenuwachtig omdat ik precies dezelfde klachten heb als de vorige keer, terwijl ik dit de laaste menstruaties niet meer heb gehad. Last van mijn rug (bij even staan,lopen of zitten), hoofdpijn, krampen in mijn buik en met vlagen duizelig en misselijk. Ik ga voor een ieder duimen op een positieve test!!
Welkom Dees, ga ook heel hard voor jou duimen. Goed dat t beter met je gaat. Je maakt t gelijk spannend met je kwaaltjes