NOD LIJST 1. Niqi79 (2e ronde, 1e kindje) Wallie81 (6e ronde, 1e kindje) Senna24 (2e ronde, 1e kindje) Aloha ( 1e ronde na, mk apr13wkn/mei6wkn/juni5.5wkn) Linda250388( 5e ronde, 1e kindje) 2. daggie1984 (0e ronde, 2e kindje) 3. Whitesaber (10e ronde, 2e kindje) Ikhoophet01 (2e kindje, 6e ronde na mk) Meine (8e ronde, 2e kindje) HollyHobby (1e ronde, 3e kindje) 4. Gyino (1e ronde, 2e kindje) Ranniej20 (1e ronde, 1e kindje) Lachebekje74 (1e ronde, 1e kindje) 5. Steffie (1e ronde, 3e kindje) Daniiellu (3e ronde, 1e kindje) LadyT (3e ronde, 1e kindje) Lila1978 (3de ronde,1e kindje) 6. 0903 (6e ronde, 1e kindje) Sam4Hope (12e ronde, 1e kindje) 7. Mel05 (10e ronde, 3e kindje) GaiaGaia (2e ronde, 2e kindje) Mawaikee (1e ronde, 1e kindje) Tanjax11 (4e ronde, 2e kindje) Lotte30 (8e ronde, 1e kindje) N80 (4e ronde na MK, 1e kindje) 8. 9. Debs1 (7e ronde, 1e na MK, 1e kindje) Fidel2010 (27e ronde, 1e kindje) 10. Blossom ( 2e ronde, 1e kindje) Baby Boom (13de ronde, 3de kindje) Nijntje27 (2e ronde, 2e kindje) Jes85 (6e ronde, 1e kindje) 11. Lieke84 (1e ronde na VMK, totaal 6e ronde) claudia84 (7e ronde, 1e kindje) 12. Beckje (1e ronde, 1e kindje) Bruintje (2e ronde, 1e kindje) 13. Maia (4e ronde na MK, 2e kindje) 14. Jeskejes (9e ronde, 1e kindje) 15. Hamstertje! (Ronde9 na MK, 1e kindje) datumloos. mamavanjoshua5109 (1e ronde, 2e kindje, Provera, bloedprikken) Toerist18 (1e ronde, 2e kindje---wachten op menstruatie) Totaal: 40 ...Zwanger, .Ongesteld, ...Vlinder, 1 MMM, ...Negatieve test, ...Twijfeltest, ...Niets doorgegeven @Jeskejes je staat erbij. Ik post hier nog niet zo lang, dus weet niet of het je 1e kindje is, dus een klein gokje
Thnx Steffie, ja tis 1e kindje. Je hebt goed gegokt. Net huisarts gebeld. Maandagmiddag afspraak, gelukkig gaat vriendlief mee. Ik ga nu ochtendje werken en dan naar de Zwarte Cross ben na t weekend weer terug. Dus iedereen een fijn weekend en hoop dat t mooi weer mag zijn. (Heb geen zin in blubber hahhahah)
Beccy, nee toch... Heel veel sterkte meid!! MvJ, wat een leuk nieuws had die man te vertellen... Het komt dus helemaal goed!! Nu alleen 'even' wachten op je ongi... Jeskejes, heel veel plezier bij de zwarte cross!
@ beccy een hele dikke knuffel, nee zoiets wens je niemand toe... het is altijd al een geknutsel, juiste moment hopen dat het raak is en dan... dan moet het altijd nog blijven zitten... bah het lijkt zo simpel... maar de realiteit is anders... ik las nog zwarte cross, veel plezier!!! iemand anders nog plannen t weekend ?? ik heb met de honden een soort onderlinge wedstrijd, thja met van alles en nog wat op de hondenschool, ter afsluiting van het seizoen
jeskejes, veel plezier op de zwarte cross. En succes maandag bij de huisarts. Hier het weekend geen plannen. Liefs
Hier ook geen plannen voor het weekend. Zouden ergens gaan bbq'en, maar het weer zou slecht blijven... Nu geen wolkje aan de lucht en een lekkere temperatuur. Dus misschien gaan de plannen dan toch nog door. Straks eerst maar eens de vooruitzichten bekijken.
Halloo andere niet zwangeren van juli, en de nieuwe mensen die ik nog niet 'ken'... Zet mij er maar bij op 15 aug. In het groen.. Zit ook in de mmm.. Ik weet ook niet zeker of dat mn NOD wordt maarja dan kan ik iig lekker weer mee kletsen ... Mn ongi is nog niet echt op gang maar mn temperatuur is weer naar beneden en test negatief dus ik verwacht het 1 deze dagen ... Nog meer mensen hier die ook temperaturen? Nog 1 maandje en dan mag ik als het niet raak is met mn tempkaartjes terugkomen bij de gyn.. Mn bloed en alles is goed, ook de echo's zijn in orde.. Ik ben in 2008 gestopt met de prikpil en pas sinds 6 maandjes weer ongi.. Maar omdat we al zooo lang wachten, wil de gyn ons een handje helpen .. En omdat ik door alles best onzeker ben geworden... Ik heb nu een cyclus van 31/32 dagen..
@ Jeskejes.. Goed man!! Ik hoor graag hoe het was.. En als je vragen hebt over de gyn of mmm of iets vraag ze gerust! Ben je inmiddels ook al echt ongi?
NOD LIJST 1. Niqi79 (2e ronde, 1e kindje) Wallie81 (6e ronde, 1e kindje) Senna24 (2e ronde, 1e kindje) Aloha ( 1e ronde na, mk apr13wkn/mei6wkn/juni5.5wkn) Linda250388( 5e ronde, 1e kindje) 2. daggie1984 (0e ronde, 2e kindje) 3. Whitesaber (10e ronde, 2e kindje) Ikhoophet01 (2e kindje, 6e ronde na mk) Meine (8e ronde, 2e kindje) HollyHobby (1e ronde, 3e kindje) 4. Gyino (1e ronde, 2e kindje) Ranniej20 (1e ronde, 1e kindje) Lachebekje74 (1e ronde, 1e kindje) 5. Steffie (1e ronde, 3e kindje) Daniiellu (3e ronde, 1e kindje) LadyT (3e ronde, 1e kindje) Lila1978 (3de ronde,1e kindje) 6. 0903 (6e ronde, 1e kindje) Sam4Hope (12e ronde, 1e kindje) 7. Mel05 (10e ronde, 3e kindje) GaiaGaia (2e ronde, 2e kindje) Mawaikee (1e ronde, 1e kindje) Tanjax11 (4e ronde, 2e kindje) Lotte30 (8e ronde, 1e kindje) N80 (4e ronde na MK, 1e kindje) 8. 9. Debs1 (7e ronde, 1e na MK, 1e kindje) Fidel2010 (27e ronde, 1e kindje) 10. Blossom ( 2e ronde, 1e kindje) Baby Boom (13de ronde, 3de kindje) Nijntje27 (2e ronde, 2e kindje) Jes85 (6e ronde, 1e kindje) 11. Lieke84 (1e ronde na VMK, totaal 6e ronde) claudia84 (7e ronde, 1e kindje) 12. Beckje (1e ronde, 1e kindje) Bruintje (2e ronde, 1e kindje) 13. Maia (4e ronde na MK, 2e kindje) 14. Jeskejes (9e ronde, 1e kindje) 15. Hamstertje! (Ronde9 na MK, 1e kindje) datumloos. mamavanjoshua5109 (1e ronde, 2e kindje, Provera, bloedprikken) Toerist18 (1e ronde, 2e kindje---wachten op menstruatie) Moontje01 (4e ronde 1e kindje -- wachtend op menstruatie) Totaal: 41 ...Zwanger, .Ongesteld, ...Vlinder, 1 MMM, ...Negatieve test, ...Twijfeltest, ...Niets doorgegeven
Hier ook weinig plannen voor het weekend... Moontje, ik temperatuur ook. Jeetje al zo lang gestopt met die prikpil en pas een half jaartje ongi... Hopelijk is je volgende bezoekje aan de gyn niet meer nodig, of ja, eigenlijk wel, om even naar jullie spruitje te kijken
@ Beccy veel sterkte meid! @All ik lees alles vaak mee maar reageer niet altijd omdat ik nog heeeeeeel erg onervaren en onzeker ben in al die dingen meestal loop ik dan gewoon steeds verloren Dit weekend veel tijd doorbrengen met men ventje en volgende week ook natuurlijk en hopen dat het goedkomt ^^ en dan zondagmorgen met de pup naar de hondenschool Liefs
Ff snel @ moontje: ja kan er niet onderuit, ben echt ongi. Gelukkig geen krampen meer, alleen veul bloed. Ben benieuwd maandag, hou je op de hoogte en lief van je dat ik met vragen bij je terecht kan. Thnx meiden ga zo vertrekken, tas is gepakt. Weer veel te veel haha maar jah kunt niet goed genoeg voorbereid zijn. Fijn weekend Doeiiii
@ Beccy: jeetje wat balen zeg (en dat is dan zacht uitgedrukt!!) Sterkte! @ all: hier wel plannen, vanavond naar de bios, moeten natuurlijk Harry Potter zien he! En morgen middag/avond uit eten met familie ivm. zoveel jarig huwelijk. En zondag: heerlijk lekker niks doen! Behalve met de hondjes wandelen!
Dames! Ik kom jullie vergezellen... Nieuwe ronde, nieuwe kansen zullen we maar zeggen... Mijn NOD is 12 augustus... Wil iemand mij toevoegen aan de lijst?? Ben nog erg nieuw en dus ook nog aan het uitzoeken...
Enne, is er iemand die me kan en wil vertellen hoe je zo'n leuk balkje maakt met tekst eronder? (...ronde ...kindje enz)
Hoi allemaal, Ik kom me hier ook even melden.. Vandaag ongi geworden, en dus mijn volgende NOD rond 11 aug.. Groetjes!
@ moestra: onder de reclame banner boven aan de pagina staat een balk waarin gebruikersinstellingen op staat. Deze aan klinken. Dan aan de linkerspits kant onder kopje instellingen & opties : handtekening wijzigen. Die móet je hebben. Hopelijk kom je er zo uit. En anders geef je maar weer een gil.
Dankje, ik zag het! Maar ik gil nog even: zo'n banner moet ik dan weer ergens anders downloaden en dan als bestand eraan toevoegen?