Goedemorgen dames, Hoe is het hier? Duurd nog even voordat augustus is, maar geduld is een schone zaak! Gelukkig zit mijn NOD begin augustus hahaha. Maar toch het blijft altijd leuk als het dichtbij komt. Succes dames!
NOD LIJST 1. Niqi79 (2e ronde, 1e kindje) Wallie81 (6e ronde, 1e kindje) Senna24 (2e ronde, 1e kindje) Aloha ( 1e ronde na, mk apr13wkn/mei6wkn/juni5.5wkn) Linda250388( 5e ronde, 1e kindje) 2. daggie1984 (0e ronde, 2e kindje) 3. Whitesaber (10e ronde, 2e kindje) Ikhoophet01 (2e kindje, 6e ronde na mk) Meine (8e ronde, 2e kindje) HollyHobby (1e ronde, 3e kindje) 4. Gyino (1e ronde, 2e kindje) Ranniej20 (1e ronde, 1e kindje) Lachebekje74 (1e ronde, 1e kindje) 5. Steffie (1e ronde, 3e kindje) Daniiellu (3e ronde, 1e kindje) LadyT (3e ronde, 1e kindje) Lila1978 (3de ronde,1e kindje) 6. 0903 (6e ronde, 1e kindje) Sam4Hope (12e ronde, 1e kindje) 7. Mel05 (10e ronde, 3e kindje) GaiaGaia (2e ronde, 2e kindje) Mawaikee (1e ronde, 1e kindje) Tanjax11 (4e ronde, 2e kindje) Lotte30 (8e ronde, 1e kindje) N80 (4e ronde na MK, 1e kindje) 8. 9. Debs1 (7e ronde, 1e na MK, 1e kindje) Fidel2010 (27e ronde, 1e kindje) 10. Blossom ( 2e ronde, 1e kindje) Baby Boom (13de ronde, 3de kindje) Nijntje27 (2e ronde, 2e kindje) Jes85 (6e ronde, 1e kindje) 11. Lieke84 (1e ronde na VMK, totaal 6e ronde) claudia84 (7e ronde, 1e kindje) Sar (4e ronde, 2e kindje) 12. Beckje (1e ronde, 1e kindje) Bruintje (2e ronde, 1e kindje) Moestra (3e ronde na MK, 2e kindje) 13. Maia (4e ronde na MK, 2e kindje) 14. Jeskejes (9e ronde, 1e kindje) 15. Hamstertje! (Ronde9 na MK, 1e kindje) 16. Moontje01 (4e ronde 1e kindje -- wachtend op menstruatie) datumloos. mamavanjoshua5109 (1e ronde, 2e kindje, Provera, bloedprikken) Toerist18 (1e ronde, 2e kindje---wachten op menstruatie) Ik heb de 16e er ff bij gezet , vindt het hier veel te gezellie met de oude bekenden vast geen doodstraf voor Totaal: 43 ...Zwanger, .Ongesteld, ...Vlinder, 2 MMM, ...Negatieve test, ...Twijfeltest, ...Niets doorgegeven
Goedemorgen... @babyboom ja helaas maar met goede moed verder.. hoop dan nu eindelijk een regelmatige cyclus te hebben.. Ja die prikpil is vieze rommel, zouden ze moeten verbieden bij gezonde vrouwen die nog te jong zijn, of een kinderwens hebben/ooit gaan krijgen.. Vandaag nog een dagje werken van 13.00 tot 21.00, en dan lekker weekend tot dinsdag. Vanavond neem ik even de tijd me hier in te lezen.. Dames die temperaturen: Ik doe het op verzoek van de gyn dus moet het ff doorzetten... Ik ben er vorige maand wel iets teveel mee bezig geweest.. Dus nu wil ik er als dat kan wat minder mee bezig zijn.. Dus als jullie tips hebben GRAAG!! Ik ga aan het werk, fijne dag allemaal!
@ Debs1: dat is wel apart dan zeg. Ik zal voor je duimen hoor . @ LadyT: dat klinkt idd wel enorm druk zeg... Ja ik ben ook echt benieuwd of hij mij kan helpen met alles waar ik nog mee loop... Succes met klussen straks meid . @ Moestra: MMM = Medische Mallo Molen geloof ik... Ow zie nu dat LadyT dat ook al gezegd had hahahaha. @ Moontje: nee hoor. Jij mag gewoon lekker bij ons blijven . Ik heb ook de prikpil gehad (al vanaf mijn 16/17 jaar), maar dat was pure noodzaak, omdat de gewone pil bij mij niet werkt... Dan ben ik alsnog 5 weken ongesteld, 3 weken niet, 2 weken ongesteld, 6 weken niet en ga zo maar door... Ik hoop dat het nu weer (net als toen ik zwanger wilde worden van J.oshua) uiteindelijk ook weer gewoon tussen de 27 en 31 dagen in gaat zitten... Hier een rotnacht gehad. Kon eerst zelf al niet in slaap komen en toen ik eindelijk eens een keer sliep, begon ons kleine manneke te spoken. Hij is 3x helemaal overstuur wakker geworden. Ik vermoed dat hij nachmerries heeft gehad, maar tegelijkertijd vraag ik me af of dit al wel kan...
@mamavanjoshua5109 toch bedankt voor de moeite hoor!! Ik had daar zelf nooit aan gedacht, aan medisch malle molen... Maar hij is wel goed!
Ik ben gister ongesteld geworden, mijn nod wordt 18 augustus. Dus ik verhuis (maar daar is het nog rustig) naar het nod augustus forum.
Pfftt waarschijnlijk eergister mijn eisprong al gehad Wat vroeg komt misschien door die clomid troep... We hebben goed geklust dat wel maar toch... Maandag mijn follikelmeting dan weet ik het zeker @Moestra Hey welkom En ook welkom alle andere "nieuwe"dames Ik las iets over Word ? Dan kunnen jullie beter reageren op iedereen ofzo Net als kladblok zeker? Dat ernaast en dan reageren Hoe ik het doe is teveel gedoe
Jeetje Moestra jij bent ook al een tijdje bezig meid Heb je niet zoiets dat je wil weten van hoe en wat? Of zit je al in de MMM?
Hallo meiden, Hier weer even een berichtje van mij De klusperiode is hier weer aangebroken...dus ben benieuwd... Gisteren bij de nicht van mij vriend geweest die afgelopen maandag was bevallen.. Even heerlijk met hem zitten knuffelen, en pff dan is je eigen kinderwens nog sterker! Nu net gehoord dat mijn eigen neef gistere avond papa is geworden van een kleine meid, genaamd fay!! Dus ook daar hoop ik binnenkort lekker mee te kunnen knuffelen. Ik hoop zo dat het deze maand raak is en dat ik lekker naar mn eigen kleintje uit kan kijken. Voor de wachters: succes voor de klussers: klus zeen have fun hé
@ Moestra: hahahaha, ja hij is goed bedacht he? @ Toerist: balen meid. Van mij mag je ook gewoon hier blijven hoor . @ Whitesaber: ik pak altijd wordpad erbij . Zo kan ik op iedereen reageren . @ Linda: oooooow wat leuk. DAt maakt idd je wens nog sterker he? Heb ik ook hoor... Iedereen om mij heen word zwanger, is al zwanger of is al bevallen...
NOD LIJST 1. Niqi79 (2e ronde, 1e kindje) Wallie81 (6e ronde, 1e kindje) Senna24 (2e ronde, 1e kindje) Aloha ( 1e ronde na, mk apr13wkn/mei6wkn/juni5.5wkn) Linda250388( 5e ronde, 1e kindje) 2. daggie1984 (0e ronde, 2e kindje) 3. Whitesaber (10e ronde, 2e kindje) Ikhoophet01 (2e kindje, 6e ronde na mk) Meine (8e ronde, 2e kindje) HollyHobby (1e ronde, 3e kindje) 4. Gyino (1e ronde, 2e kindje) Ranniej20 (1e ronde, 1e kindje) Lachebekje74 (1e ronde, 1e kindje) 5. Steffie (1e ronde, 3e kindje) Daniiellu (3e ronde, 1e kindje) LadyT (3e ronde, 1e kindje) Lila1978 (3de ronde,1e kindje) 6. 0903 (6e ronde, 1e kindje) Sam4Hope (12e ronde, 1e kindje) 7. Mel05 (10e ronde, 3e kindje) GaiaGaia (2e ronde, 2e kindje) Mawaikee (1e ronde, 1e kindje) Tanjax11 (4e ronde, 2e kindje) Lotte30 (8e ronde, 1e kindje) N80 (4e ronde na MK, 1e kindje) 8. 9. Debs1 (7e ronde, 1e na MK, 1e kindje) Fidel2010 (27e ronde, 1e kindje) 10. Blossom ( 2e ronde, 1e kindje) Baby Boom (13de ronde, 3de kindje) Nijntje27 (2e ronde, 2e kindje) Jes85 (6e ronde, 1e kindje) 11. Lieke84 (1e ronde na VMK, totaal 6e ronde) claudia84 (7e ronde, 1e kindje) Sar (4e ronde, 2e kindje) 12. Beckje (1e ronde, 1e kindje) Bruintje (2e ronde, 1e kindje) Moestra (3e ronde na MK, 2e kindje) 13. Maia (4e ronde na MK, 2e kindje) 14. Jeskejes (9e ronde, 1e kindje) 15. Hamstertje! (Ronde9 na MK, 1e kindje) 16. Moontje01 (4e ronde 1e kindje -- wachtend op menstruatie) Posh84 (8e ronde, 1e kindje) datumloos. mamavanjoshua5109 (1e ronde, 2e kindje, Provera, bloedprikken) Toerist18 (1e ronde, 2e kindje---wachten op menstruatie) Totaal: 44 ...Zwanger, .Ongesteld, ...Vlinder, 2 MMM, ...Negatieve test, ...Twijfeltest, ...Niets doorgegeven Heeej meiden, Ik kom me hier ook melden ben vandaag ongesteld geworden Iedereen heel veel succes deze ronde en op naar een super roze lijst Moontje helemaal top dat je de 16e erbij hebt gezet kan ik hier ook lekker meekletsen! Nu even alles bij lezen ben ik ook weer up to date
@jeskejes: veel plezier bij de zwarte cross . Als je dit weer leest ben je alweer terug dus kan ik beter vragen hoe t was J @Steffie: ik hoop dat t droog blijft @Moontje: ik hoop voor je dat het deze maand echt raak is wat ik mij wel de hele tijd afvraag wat is MMM toch? Misschien wel een hele domme vraag hoor maar weet t echt niet @ sam4 hope: ook veel plezier vh weekend volgens mij is iedereen vrij in het weeked en ik moet weer werken blehh heb mij vanaochtend al verslapen @ moestra: welkom hier en klets gezellig mee ik ben ook nog vrij nieuw hier en weet ook nog steeds niet hoe alles werkt etc @mvj: dat is gelukkig goed dat bloed dan maar las ook iets over rolstoel ofzo? Hopelijk een roze maand of niet dan Ikweet niet of het kan dat kleintjes al nachtmerries kunnen hebben maar ik kijk ook wel eens Derek oglivile of hoe je dat ook schrijft en daar zie je wel vaker kleine kindjes die nachtmerries hebben enzo.. sterkte met de komende nachten @gyino: dat je daar zoveel geduld voor hebt om allemaal kleertjes te maken is wel heel leuk mijn moeder deed dat vroeger ook altijd voor mij en ik was daar altijd zòòò blij mee @ debs1: gelukkig ben ik niet de enige die moet werken vh weekend.. ik heb twee vroege diensten.. dus ik werk ook onregelmatig volgend weekend ook 2 nachten blehhh tja je lijf neemt je soms wel in de maling ja ik had afgelopen maand een hele rits kwaaltjes die allemaal overeen kwamen met zwangerschapskwaaltjes maar toch ongi @ ladyT: tja werk werk en werk dus idd nog laatste loodjes en dan vakantie ga je nog ergens heen? Ik ga 3 weken naar italie . Dus een goeie maand voor t klussen met de knie van manlief gaaat wel beter maar moet de 30 aug onder mes voor kijkoperatie en dan is t waarschijnlijk de voorste kruisband dus hij zal in oktober daar wel weer voor onder t mes moeten heeft hij met zijn andere knie ook al gehad tja heb gewoon een zwakke vent.. haha grapje hoor maar ik hoop dat ons kindje dan mijn knietjes krijgt hihi @ toerist wat balen zeg ik ga rond de 18e wel ffies kijken of jij die maand op roze komt te staan hoor en hoop je ook hier nog af entoe eens te zien @ whitesaber ik doe t nu ook voor t eerst om word ernaast te leggen is wel een gedoe maar dan vergeet je niet zo snel iemand sorry voor diegene die ik toch ben vergeten.. ik moet ook 15 pagina tegug lezen maar wat vroeg je eisprong kan dat ja nu mijn 3e dagje ongi... nog 3 a4 te gaan... blehh wil in mijn klusperiode zitten
@ whitesaber: zou dat komen omdat je er perongelijk 2 hebt genomen? zou wel balen zijn als je hierdoor je ei misloopt. hopelijk hebben ze hard gezwommen en de finish gehaald. * ik heb inderdaad kladblok er naast. schrijf daarop me reacties op iedereen en dan ctrl+c en daarna ctrl+v en zie daar je stukje is op het forum. zo hand een computer. hihi. op me telefoon open ik een nieuw venster waarin bij plaatst reactie het zelfde doe. alleen dat zo'n gedoe met heen en weer schuiven. maar wel prettig in een pauze al niemand mag zien dat je op ZP zit @ linda: ooh heerlijk he van die kleintjes. kan me voorstellen dat je dan nog meer uitkijkt naar je eigen kindje. jij ook have fun deze dagen @ bruintje: ooh ik vind het heerlijk om te doen. had van de winter ook voor het eerst 2 truitjes gemaakt voor Logan. 1 met een sneeuwpop en 1 met nijntje. hij vond ze zo leuk dat hij ze 's avonds voor het slapen gaan niet meer uit wilde doen. haha wat een groter plezier kan je je moeder doen? zo dames wordt tijd om naar bed te gaan. eens kijken of ik manlief achter de ps vandaan kan krijgen. hij heeft net een nieuw spelletje gedownload. als het weer morgen nog zo is dan ga we lekker een ballorig. Logan wordt zo hangerig van dit weer. hij kan ook geen kant op dan. aan het einde van de dag is hij dan stront vervelend. het liefste is hij buiten. trek hem vaak genoeg zijn regenpak en laarsen aan en gaan we gewoon wandelen. maar moeders hier heeft daar ook niet altijd zin in weltrusten.
@ gyino... haha ja ik heb alleen geen naaimachine, en ik kan het ook helemaal niet. dus word toch gewoon kleertjes kopen of ik moet mijn moeder of schoonmoeder lief aankijken als t eenmaal zo ver is. maar goed eerst maar weer afwachten. ik kom de 14e terug van vakantie dus ik koop alvast een test voor thuis (14e valt op zondag) en dan ga ik meteen testen mocht ik de 12e nog niet ongi zijn geworden
Ik wilde niet naar de gyn... Aangezien ik best zwaar ben, had ik zoiets van: ik weet toch wel wat ze gaan zeggen... En van de eerste was ik ook gewoon na een jaar zwanger! (en net zo zwaar!) En voor zover ik begreep van de gyn die mijn MK 3 maand geleden vaststelde, moet ik nu gewoon weer een jaar wachten. Dus ik blijf gewoon eigenwijs!
@Debs1 niet erg toch een eerdere NOD, zou ik ook wel willen. @Whitesaber misschien ook al een eerdere NOD Als ik zo kijk naar mijn templijstje zou mijn ei ook wel eerder kunnen komen. Maar het tempen lukt niet zo goed. Afgelopen nacht een hele korte nacht gehad, daarvoor 's nachts opgeweest vanwege de meiden dus in hoeverre is het dan nog betrouwbaar? Ik ben niet zo heel bekend met het NOD-forum, dus de volgende vraag. Wat is nu eigenlijk het verschil tussen dit topic en het topic NOD-lijst augustus en het topic wachtbankje augustus?
@ steffie, is ook helemaal niet erg! In tegendeel ben verrast door een pos ovu test.. Het is alleen dat mijn cyclus best van slag is na mk. Had gedacht dat ik menstueerde, dat bleek niet. Maar wat was het? En nu een ei? Naar mijn idee 10 dagen te vroeg, maar goed we benutten het goed, ga nu uit dat mijn nod 31-7/ 1-8 is.. We wachten af!
@ bruintje: ik zou het niet kunnen hoor 2 dagen wachten. Naaien is niet zo moeilijk. Ik vind alleen ritsen inzetten een kriem. @ steffie: de nod - lijsten zijn op een geven ogenblik door de helft gehakt omdat ze te groot werden. vandaar de 1 tot 15 en de 16 - 31 lijst. Om toch een beetje ren algeheel plaatje te houden is de lijst topic. Maar daar is uitgebreid kletsen niet echt de bedoeling. Waarom dan ook nog eens een wachtbankje weet ik niet. Vind dat zelf ook iets te veel en verwarrend worden. Hopelijk zo een beetje helder.
Dag dames, nou ondanks ik toch nog een heel klein beetje hoop had is het nu toch echt voorbij. Vandaag is mijn bloeding begonnen..gelukkig niet teveel krampen. Ik hoop dus binnenkort ook gewoon weer met nieuwe moed deze ronde in te gaan. Mijn NOD zou 16 aug zijn dus ook voor mij net op het randje haha..