NOD 1-15 aug 2011

Discussie in 'NOD forum' gestart door whitesaber, 6 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. fidel2010

fidel2010 VIP lid

26 aug 2010
    6.659
    212
    63
    maakt niet uit hoor ik snapte hem wel, hier achter de ontspante kippen aan 9 van de 10 zitten er alweer int hok, maar jah de laatste is eigenwijs en heeft zich verstopt hoog in de struiken...

2. moestra

moestra Fanatiek lid

14 jul 2011
    2.546
    0
    0
    werkzaam als gastouder thuis en huismoeder
    Groningen

Ook ik had het wel in de gaten hoor! Geeft niets!:)

3. Maia

Maia Niet meer actief

goedmiddag, ik kom ook weer eens langswaaien. Zal zo eens op iedereen gaan reageren :)
    Hier bezig met de ovulatietestjes. Ik vind het wel prettig om ze te gebruiken moet ik zeggen, ze zijn duidelijk (zwanger&kids) en het geeft mij veel meer rust in m'n hoofd.

4. Maia

Maia Niet meer actief

@moontje: he bah, ruzie is nooit leuk. hopelijk zijn jullie nu weer vriendjes!
    En ja hoor, ik ben hier maar 3-4 dagen echt ongesteld, daarna nog wel wat dagen bruinverlies maar niet meer rood.

@N80: heel veel sterkte

@lila: beterschap

@jeskejes: bij mijn eerste zwangerschap verscheen die streep pas na een week of 14 volgens mij en ook niet alle vrouwen krijgen hem. In elk geval, hij is bruin en hij begint bij je schaambot ongeveer (bij mij dan) en werd steeds hoger en aan het einde van mijn zwangerschap zat hij aan de bovenkant van mijn buik.

@fidel: interessant zo’n onderzoek zeg!

Nou dat was het alweer. Sorrie als ik iemand vergeten ben.
    Wij zijn trouwens nog niet aan het klussen. Ik beheer een forum en wij zijn deze week overgegaan op andere forumsoftware dus we zijn alleen maar tot ’s avonds laat bezig geweest en daarna snel slapen enzovoorts. Maar nu is daarvan alles weer in orde dus we kunnen weer tijd voor elkaar maken.
    Zaterdag gaat Fleur trouwens lekker logeren en dan gaan wij ’s avonds naar Harry Potter :) heb er wel zin in. En zondag heerlijk uitslapen!

5. gyino

gyino Fanatiek lid

3 jul 2008
    1.775
    0
    0
    almere
    @ Fidel: tjee nog een jaar zelf proberen. klinkt lang. maar wat je zegt je wordt niet geheel aan je lot over gelaten.
    * klinkt aannemelijk dat onderzoek. kanme voorstellen dat je er aan mee wilt doen. het is dan inderdaad fijn dat je in de gaten gehouden wordt.

@ maia: fijn dat de testjes rust in je hoofd geven. nu hopen dat je snel je eitje vind.

6. mukje

mukje Actief lid

17 okt 2008
    480
    0
    0
    rotterdam
    Hallo!

Allereerst bedankt voor alle reacties die ik van jullie kreeg! Ja, het is een behoorlijk heftig jaar geweest, maar ik ben zo blij dat ik nu weer door kan gaan en dat ik een gezonde dochter heb rondlopen (pardon, ik bedoel springen, stuiteren, klimmen) Het had heel anders kunnen zijn. Ik had het allemaal anders gewild maar ik ben er wel achter gekomen dat je het niet voor het zeggen hebt als het om kindjes krijgen gaat.

Gisteren kreeg ik het bericht dat de ivf poging van een vriendin helaas niet gelukt is. Ze zijn al bijna 4 jaar bezig. Zo naar voor ze. Vooral omdat ze haar verjaardag vorige week vierde en daar waren toch best wat vrienden die al kindjes hebben. Knap hoe ze daar toch heel leuk mee om kan gaan, alhoewel ik de spanning in haar ogen wel kon zien... Ze is er wel heel open over. Heel knap van haar, maar het maakt het ook wel makkelijker omdat ze ook gewoon kan zeggen dat ze even geen zin heeft om leuke kindjes te zien en iedereen begrijpt dat dan ook.

Bij ons thuis is de computer kapot. We wilden hem even een nachtje laten defragmenteren, maar hij is eerder gaan dementeren want sindsdien blijft het beeld zwart. Volgens ingeschakelde kenner is formatteren de enige oplossing. :$ Gelukkig wel een back up gemaakt, pfff. Maar voor dit forum is dus stiekum op het werk vooralsnog de enige plek waar ik kan reageren. Via mijn telefoon kan ik wel mee lezen, dus ook al reageer ik niet veel, ik ben er wel ;)

@ jeskejes: een streep kreeg ik pas na een zwangerschap van 30 weken.... en gezwollen aderen alleen toen ik een verstopte melkklier had bij borstvoeding. Toen ik voor mijn eerste kindje ging heb ik elke maand een dagelijks lijstje bijgehouden met allerlei criteria wat ik aan mijn lichaam merkte, zoals gevoeligheid borsten, buik, temperatuur, structuur slijm, hoe ik mij voelde, of ik er 's nachts uit moest om te plassen etcetc. En wanneer ik sex gehad heb natuurlijk. Dat heeft 6 maanden geduurd, toen was het raak.

Mijn conclusie uit dit schema: Ieder maand was anders en juist die ronde dat het raak was, was alles nogal gemiddeld....behalve dan dat ik die laatste wachtweek altijd om 5 uur 's ochtends wakker werd. Dat had ik afgelopen maand ook dus ik had een blij voorgevoel. Helaas. de rode dag kwam zelfs eerder dan ik verwacht had. Door dat schema heb ik overigens wel mijn 'vruchtbaar slijm' leren herkennen.

Geen pijl op te trekken dus. Maar het is ook zooooo moeilijk om die laatste twee weken te wachten tot je eindelijk kan testen. Dus ik snap je helemaal dat je ieder signaal van je lichaam wil ontvangen. Jammer genoeg houd je lichaam je nog wel eens voor de gek en dat lees ik hier wel opvallend veel :$

@ gaiagaia: Wat een toestand zeg! Heb je de uitslag al? Hopelijk is het gewoon een cyste of gewoon een beetje ontstoken klierweefsel. Ik duim voor je!

@ N80: de eerste 24 uur zijn voorbij. Hoe gaat het met je schoonvader? Sterkte!!

sorry, het is weer een heel verhaal geworden...;)

7. GaiaGaia

GaiaGaia Bekend lid

4 jul 2011
    650
    0
    0
    NOD LIJST

1.
    Niqi79 (2e ronde, 1e kindje)
    Wallie81 (6e ronde, 1e kindje)
    Senna24 (2e ronde, 1e kindje)
    Aloha (1e ronde na, mk apr13wkn/mei6wkn/juni5.5wkn)
    Linda250388 (5e ronde, 1e kindje)
    Ikke21 (1e ronde, 3e kindje)

2.
    daggie1984 (0e ronde, 2e kindje)

3.
    Whitesaber (10e ronde, 2e kindje)
    Ikhoophet01 (6e ronde na mk, 2e kindje)
    Meine (8e ronde, 2e kindje)
    HollyHobby (1e ronde, 3e kindje)

4.
    Gyino (1e ronde, 2e kindje)
    Ranniej20 (1e ronde, 1e kindje)
    Lachebekje74 (1e ronde, 1e kindje)
    Ayanna (3e ronde na 2e MK, 3e kindje)

5.
    Steffie (1e ronde, 3e kindje)
    Daniiellu (3e ronde, 1e kindje)
    LadyT (3e ronde, 1e kindje)
    Lila1978 (3e ronde,1e kindje)

6.
    0903 (6e ronde, 1e kindje)
    Sam4Hope (12e ronde, 1e kindje)
    Betty Barclay (1e kindje, 2e rondje na 2 mk)

7.
    Mel05 (10e ronde, 3e kindje)
    Mawaikee (1e ronde, 1e kindje)
    Tanjax11 (4e ronde, 2e kindje)
    Lotte30 (8e ronde, 1e kindje)
    N80 (4e ronde na MK, 1e kindje)
    Diana75 (8e ronde, 1e kindje)
    Siri1981 ( 3e ronde, 1e kindje)
    GaiaGaia (2e ronde, 2e kindje)

8.

9.
    Debs1 (7e ronde, 1e na MK, 1e kindje)
    Fidel2010 (27e ronde, 1e kindje)

10.
    Blossom ( 2e ronde, 1e kindje)
    Baby Boom (13e ronde (1ste ronde na VMK), 3e kindje)
    Nijntje27 (2e ronde, 2e kindje)
    Jes85 (6e ronde, 1e kindje)

11.
    Lieke84 (1e ronde na VMK, totaal 6e ronde)
    claudia84 (7e ronde, 1e kindje)
    Sar (4e ronde, 2e kindje)

12.
    Beckje (1e ronde, 1e kindje)
    Bruintje (2e ronde, 1e kindje)
    Moestra (3e ronde na MK, 2e kindje)

13.
    Maia (4e ronde na MK, 2e kindje)
    Mukje (3e ronde, 2e kindje)
    Anne1361 (1e ronde, 2e kindje)

14.
    Jeskejes (9e ronde, 1e kindje)
    Annabeth (2e ronde na MK, 1e kindje)

15.
    Hamstertje! (Ronde9 na MK, 1e kindje)
    Meissie2008 (Ronde 9, 2e kindje)

16.
    Moontje01 (4e ronde 1e kindje
    Posh84 (8e ronde, 1e kindje)
    Beccy (1e ronde na VMK, 1e kindje, totaal 6e ronde)

datumloos.
    mamavanjoshua5109 (1e ronde, 2e kindje, Provera, bloedprikken)
    Toerist18 (1e ronde, 2e kindje---wachten op menstruatie)

Totaal: 54
    ...Zwanger, ...Ongesteld, ...Vlinder, 2 MMM, ...Negatieve test, ...Twijfeltest, ...Niets doorgegeven

Zo! Alles is goed:D!!! Ben vanochtend in het ziekenhuis geweest voor de uitslag van de mammografie (echo bleek niet nodig te zijn) en er is niets ernstigs aan de hand! (cyste)
    Wij vieren hier een feestje!
    Jeetje zeg...ik heb echt de meest vreselijke scenario's in mijn hoofd gehad de afgelopen dagen. Mijn moeder heeft op haar 41ste schildklierkanker en op haar 43ste borstkanker gehad en mist nu een schildklier en een borst. Zij is gelukkig helemaal genezen verklaard, maar die angst blijft er altijd.
    Mijn schoonmoeder heeft vorig jaar ook de diagnose borstkanker gekregen en heeft een operatie, chemo en bestralingen achter de rug. Rond de geboorte van onze dochter kregen we te horen dat bij haar nu alles schoon is, maar het hakt er allemaal wel in!
    Gelukkig heb ik een heel alerte huisarts die mij zo goed heeft geholpen!
    Ik wil jullie allemaal super bedanken voor de lieve woorden (vind het zo moeilijk jullie allemaal persoonlijk wat te schrijven aangezien het hier best druk is:))!

Dus...weer terug op de lijst. Heb het aantal ook even aangepast want volgens mij tel ik 54 meiden.
    En als klapper op de vuurpijl had ik net een knal positieve ovu-test dus mijn vriend en ik gaan lekker heel de avond en nacht seksen :D

Jeetje, wat kan het van de een op de andere dag toch verschillen hoe je in het leven staat!

8. mukje

mukje Actief lid

17 okt 2008
    480
    0
    0
    rotterdam
    HOERA HOERA HOERA!!!

Wat een geweldig nieuws!
    heerlijk dat je dit weer achter je kan laten!

En heeeel veel plezier straks!

9. moestra

moestra Fanatiek lid

14 jul 2011
    2.546
    0
    0
    Groningen
    @gaiagaia Oooh gelukkig zeg!!! Fijn voor je!! Gefeliciteerd zou ik haast zeggen!!
    Enne, heeeeeeel veel plezier/geluk met je pos ovutest!!!

10. fidel2010

fidel2010 VIP lid

26 aug 2010
    6.659
    212
    63
    HOERA HOERA HOERA, WAT EEN SUPERNIEUWS PFFFFFF!!!!!
    ik heel heel heel erg opgelucht adem voor je, hier mijn favorite tante heeft borstkanker, de behandelingen chemo/bestralen zit er op dus nu afwachten of ze genezen wordt verklaard. daarbij is mijn vader aan kanker overleden. het is echt iets wat je niemand ter wereld toewenst.

feest maar lekker de hele dag, en geniet maar extra van de klusavond/nacht!!!!!!

11. Sam4Hope

Sam4Hope Fanatiek lid

25 feb 2011
    3.142
    0
    36
    Verzorgende Niv3 IG
    Jeetje GaiaGaia wat een super nieuws! Ben gewoon opgelucht voor je!
    Haha, veel plezier met seksen! LOL :p

12. moestra

moestra Fanatiek lid

14 jul 2011
    2.546
    0
    0
    Groningen
    Ik krijg zojuist de ovutesten die ik besteld had over de post.
    Voor het eerst in mijn leven ga ik ze gebruiken!!
    Heb er eerst extra besteld, gewoon om eens te kijken hoe mijn lichaam nu precies werkt enzo... Vind het eigenlijk best eng...:)
    Wanneer doe je zo'n test, aangezien je hem een half uur moeten laten liggen... En als mijn LH hoog is, moeten we dan direct, of kan het ook nog wachten tot de avond bijv... Pff, allemaal vragen die door mijn hoofd spoken nu...:(

Maar goed, mijn hormonen vandaag weer voldoende gebruikt!! Mijn keuken blinkt weer van binnen en van buiten!:D:p

Iedereen succes en goed je best doen!!;)

13. ayanna

ayanna Actief lid

16 jul 2011
    301
    0
    0
    België
    @moestra: hey, wat de ovutesten betreft, in mijn geval is er een duidelijke lh-piek te zien (de testlijn even donker als de controlelijn) daarna en daarvoor ook een lijn maar lichter! (wordt na eisprong steeds lichter...) als die piek er is dan heb je nog wel even hoor :) dat wil normaal zeggen dat je eisprong binnen de 24 tot 36u komt, als je ook temperatuurt dan kan je dat controleren hé...
    Het duurde bij mij wel even voor ik dat allemaal goed doorzag...na een tijdje herken je je cyclus goed zelf...
    Zo hoop dat je hier wat aan hebt?
    Groetjes

14. ayanna

ayanna Actief lid

16 jul 2011
    301
    0
    0
    België
    @gaiagaia: welkom terug!!! super goed nieuws!!

15. Linda250388

Linda250388 Actief lid

18 apr 2011
    123
    0
    0
    NULL
    dordrecht
    @ gaiagaia: wat een fantastich nieuws! kan me voorstellen dat je helemaal happy de peppy bent, vooral als dit al in je familie voorkomt.
    Geniet maar extra van je klusavondje/nacht hihi.

Hier net even naar het plein geweest, en weer een leuk kraamcadeautje gekocht voor mn neef en vrouw.
    Nu helemaal gelukkig op de bank, hopen dat het deze maand raak is...

16. Maia

Maia Niet meer actief

@gaiagaia: wat een supernieuws!!

17. mamavanJ&D

mamavanJ&D VIP lid

23 aug 2006
    7.212
    0
    0
    werkzoekende...
    Zwolle
    Hey meiden,

ik kan vandaag niet reageren. Ik verwacht zometeen visite. Mijn man en ik zijn vandaag 5 jaar getrouwd, dus er zal dadelijk wel visite komen... We hebben de boodschapjes al in huis hiervoor dus, dat moet goedkomen :D.

18. moestra

moestra Fanatiek lid

14 jul 2011
    2.546
    0
    0
    Groningen

Gefeliciteerd en een fijne avond!:)

19. fidel2010

fidel2010 VIP lid

26 aug 2010