@N80 fijn dat het met je schoonvader beter gaat. Maar jeetje zeg, wat naar om zoiets als zelfdoding mee te maken. Heel veel sterkte de komende tijd!
@N80: Wat vreselijk! Je mag er niet aan denken!! snap dat je nu even andere prioriteiten hebt, heel veel sterkte en tot binnenkort!
Ik heb zelf een Duitse dog, schat van een beest! En heb nog een logeetje tot ca. woensdag een Cavalier King charles.. Druk beestje! Dus hier beetje chaos af en toe. Willen soms blijven spelen!!
@ N80: jeetje, zijn geen woorden voor, wat verschikkelijk! Nou je mag het wel weer hebben, vreselijk voor je vriendin en dr kindjes zeg.. Heel veel sterkte! Maar wel fijn dat het met je schoonvader wat beter gaat. Logisch dat je prioriteiten nu ergens anders liggen! Ow hier trouwens gisteren lekker naar de bios geweest. Vanavond lekker met vrienden eten (hier waarschijnlijk haha) en dan samen stappen. Al weten we nog niet hoe of wat. Ook de vraag of we gaan gourmetten of bbq-en. Iemand enig idee wat het weer gaat doen??
Er word alweer veel geschreven hier zeg. Eerst alles op mijn gemak is doorlezen als ik tijd heb haha. Hier zitten de klusdagen er weer op, niet dat we dan natuurlijk niks meer doen haha. Had volgens de ovutesten woensdag en donderdag een tweede streep. Het is nu dus weer een spannende periode met het wachten. Alle anderen nog veel succes met klussen of het wachten. Groetjes Chantal
goedemorgen! hier niks te melden, ben nog steeds aan het testen met de ovulatietesten maar m'n ei nog niet geweest voor zover ik zie dus we gaan gewoon rustig verder. Hij leek gisteren wel iets donkerder te zijn dus misschien komt hij er wel aan een dezer dagen.
Hey meiden, ik ben een paar dagen niet online geweest en nu is het te veel om op te reageren, sorry...*schaam* Ik wil wel even op N80 reageren. Heel veel sterkte meid, dit is niet niks. Ik denk aan je. Hier gisteravond een feestje gehad en we waren rond 01.15 uur weer thuis. Rond 02.00 uur lagen we in bed. En om 10.30 uur werden we wakker van J.oshua. Alsof hij wist dat we een feestje hadden gehad en dus uit wilden slapen hahahaha. Vandaag op de planning? Een beetje rommelen in huis. We houden een pyjamadag vandaag .
NOD LIJST 1. Niqi79 (2e ronde, 1e kindje) Wallie81 (6e ronde, 1e kindje) Senna24 (2e ronde, 1e kindje) Aloha (1e ronde na, mk apr13wkn/mei6wkn/juni5.5wkn) Linda250388 (5e ronde, 1e kindje) Ikke21 (1e ronde, 3e kindje) 2. daggie1984 (0e ronde, 2e kindje) 3. Whitesaber (10e ronde, 2e kindje) Ikhoophet01 (6e ronde na mk, 2e kindje) Meine (8e ronde, 2e kindje) HollyHobby (1e ronde, 3e kindje) 4. Gyino (1e ronde, 2e kindje) Ranniej20 (1e ronde, 1e kindje) Lachebekje74 (1e ronde, 1e kindje) Ayanna (3e ronde na 2e MK, 3e kindje) 5. Steffie (1e ronde, 3e kindje) Daniiellu (3e ronde, 1e kindje) LadyT (3e ronde, 1e kindje) Lila1978 (3e ronde,1e kindje) 6. 0903 (6e ronde, 1e kindje) Sam4Hope (12e ronde, 1e kindje) Betty Barclay (1e kindje, 2e rondje na 2 mk) 7. Mel05 (10e ronde, 3e kindje) Mawaikee (1e ronde, 1e kindje) Tanjax11 (4e ronde, 2e kindje) Lotte30 (8e ronde, 1e kindje) N80 (4e ronde na MK, 1e kindje) Diana75 (8e ronde, 1e kindje) Siri1981 ( 3e ronde, 1e kindje) GaiaGaia (2e ronde, 2e kindje) 8. 9. Debs1 (7e ronde, 1e na MK, 1e kindje) Fidel2010 (27e ronde, 1e kindje) 10. Blossom ( 2e ronde, 1e kindje) Baby Boom (13e ronde (1ste ronde na VMK), 3e kindje) Nijntje27 (2e ronde, 2e kindje) Jes85 (6e ronde, 1e kindje) 11. Lieke84 (1e ronde na VMK, totaal 6e ronde) claudia84 (7e ronde, 1e kindje) Sar (4e ronde, 2e kindje) Tara84 (4e ronde, 1e kindje) 12. Beckje (1e ronde, 1e kindje) Bruintje (2e ronde, 1e kindje) Moestra (3e ronde na MK, 2e kindje) 13. Maia (4e ronde na MK, 2e kindje) Mukje (3e ronde, 2e kindje) Anne1361 (1e ronde, 2e kindje) 14. Jeskejes (9e ronde, 1e kindje) Annabeth (2e ronde na MK, 1e kindje) Kimsenna (2e ronde, 1e kindje) 15. Hamstertje! (Ronde9 na MK, 1e kindje) Meissie2008 (Ronde 9, 2e kindje) Kimmytje (ronde 4, 1e kindje) Kellyae (ronde 3, 2e kindje) 16. Moontje01 (4e ronde 1e kindje Posh84 (8e ronde, 1e kindje) Beccy (1e ronde na VMK, 1e kindje, totaal 6e ronde) datumloos. mamavanjoshua5109 (1e ronde, 2e kindje, Provera, bloedprikken) Toerist18 (1e ronde, 2e kindje---wachten op menstruatie) Totaal: 55 ...Zwanger, ...Ongesteld, ...Vlinder, 2 MMM, ...Negatieve test, ...Twijfeltest, ...Niets doorgegeven Hoi meiden! Ik heb nog niet eerder binnen het NOD forum meegekletst, maar heb me nu ook aan de lijst toegevoegd. Weet niet precies hoe lang mijn cyclus is, maar ik ga deze keer maar uit van 31 dagen. Dan is 11 augustus mijn NOD. Veel succes allemaal deze ronde!! Liefs Tara
NOD LIJST 1. Niqi79 (2e ronde, 1e kindje) Wallie81 (6e ronde, 1e kindje) Senna24 (2e ronde, 1e kindje) Aloha (1e ronde na, mk apr13wkn/mei6wkn/juni5.5wkn) Linda250388 (5e ronde, 1e kindje) Ikke21 (1e ronde, 3e kindje) 2. Daggie1984 (0e ronde, 2e kindje) 3. Whitesaber (10e ronde, 2e kindje) Ikhoophet01 (6e ronde na mk, 2e kindje) Meine (8e ronde, 2e kindje) HollyHobby (1e ronde, 3e kindje) 4. Gyino (1e ronde, 2e kindje) Ranniej20 (1e ronde, 1e kindje) Lachebekje74 (1e ronde, 1e kindje) Ayanna (3e ronde na 2e MK, 3e kindje) 5. Steffie (1e ronde, 3e kindje) Daniiellu (3e ronde, 1e kindje) Lila1978 (3e ronde,1e kindje) 6. 0903 (6e ronde, 1e kindje) Sam4Hope (12e ronde, 1e kindje) Betty Barclay (1e kindje, 2e rondje na 2 mk) 7. Mel05 (10e ronde, 3e kindje) Mawaikee (1e ronde, 1e kindje) Tanjax11 (4e ronde, 2e kindje) Lotte30 (8e ronde, 1e kindje) N80 (4e ronde na MK, 1e kindje) Diana75 (8e ronde, 1e kindje) Siri1981 ( 3e ronde, 1e kindje) GaiaGaia (2e ronde, 2e kindje) 8. 9. Debs1 (7e ronde, 1e na MK, 1e kindje) Fidel2010 (27e ronde, 1e kindje) 10. Blossom ( 2e ronde, 1e kindje) Baby Boom (13e ronde (1ste ronde na VMK), 3e kindje) Nijntje27 (2e ronde, 2e kindje) Jes85 (6e ronde, 1e kindje) 11. Lieke84 (1e ronde na VMK, totaal 6e ronde) claudia84 (7e ronde, 1e kindje) Sar (4e ronde, 2e kindje) Tara84 (4e ronde, 1e kindje) LadyT (3e ronde, 1e kindje) 12. Beckje (1e ronde, 1e kindje) Bruintje (2e ronde, 1e kindje) Moestra (3e ronde na MK, 2e kindje) 13. Maia (4e ronde na MK, 2e kindje) Mukje (3e ronde, 2e kindje) Anne1361 (1e ronde, 2e kindje) 14. Jeskejes (9e ronde, 1e kindje) Annabeth (2e ronde na MK, 1e kindje) Kimsenna (2e ronde, 1e kindje) 15. Hamstertje! (Ronde9 na MK, 1e kindje) Meissie2008 (Ronde 9, 2e kindje) Kimmytje (ronde 4, 1e kindje) Kellyae (ronde 3, 2e kindje) 16. Moontje01 (4e ronde 1e kindje Posh84 (8e ronde, 1e kindje) Beccy (1e ronde na VMK, 1e kindje, totaal 6e ronde) datumloos. mamavanjoshua5109 (1e ronde, 2e kindje, Provera, bloedprikken) Toerist18 (1e ronde, 2e kindje---wachten op menstruatie) Totaal: 58 ...Zwanger, ...Ongesteld, ...Vlinder, 2 MMM, ...Negatieve test, ...Twijfeltest, ...Niets doorgegeven He ladies! Ik ben een paar daagjes weggeweest, vanwege drukte...maar ik moet eerlijk zeggen dat ik ook bewust ietsjes meer afstand probeer te nemen van ZP...het begon wat dwangmatig te worden hier Als het begint te kriebelen ben ik er vanzelf weer en tot die tijd zal ik zo nu en dan even komen kijken! Ik heb me bij deze even verplaatst naar de 11e...had me verrekend!
@ MVJ: hier ook pyama dagje.. Moet me alleen zo ff aankleden om de beesten bij me vader eten te geven (vakantie, de mazzelaars!!) En ga niet in jogingsbroek over straat haha Gisteren met vrienden gaan stappen, was zo lang geleden. Maar zo gezellig! Nu dus moe.. (worden oud denk..) Ben al begonnen me huisje op te ruimen.. Zo dus lekker douchen en niks meer doen vanavond! Zo ff testen voor me eisprong, gisteren nog niks...
`Hoi dames Hier ook een pyjamadag gehad en ik moet zeggen mijn meiden vonden het heerlijk. Manlief ook want die moet morgen na 3 weken vakantie weer aan de slag pfff wat gaat de tijd dan wel snel maar als je ergens op wacht jammer genoeg niet. Zijn jullie ook allemaal zo ongeduldig als je de klusperiode gehad hebt?
Ik vind het ook heerlijk hoor, zo af en toe eens een keer een pyjamadagje. Heb net gedweild en ga zo aan het eten beginnen. Voor de rest vandaag weinig uitgevoerd. Wasjes gedraaid en that's it! Vanavond ffies gezellig met man op de WII FIT .
@Maia nu maar hopen dat je ei er inderdaad aan komt. Gebruik jij altijd ovu-testen? @MvJ dat is lekker zeg dat jullie uit konden slapen. Dat zou hier nooit gebeuren En op de WII FIT, veel plezier! @Tara welkom! @LadyT heel herkenbaar dat dwangmatige. Wilde eigenlijk ook niet elke dag inloggen, maar is tot nu toe nog niet gelukt @Sam4Hope lekker he een avondje niksdoen, staat hier ook gepland. @ikke21 heel ongeduldig. Je leeft toch een beetje naar de eisprong toe en daarna is het wachten... Hier is de eisprong wel geweest denk ik. Heb de 19e echt wel wat gevoeld, maar het tempen lukt niet zo goed. Dus bij FF is het twijfelachtig. Nu gestopt met tempen en maar afwachten.
Goedenavond dames!! Wat een heerlijk weer toch he?! Lekker languit op de bank en de verwarming aan! En dat gaan wij hier zeker doen!! Een druk weekend gehad, dus we hebben dat wel verdiend! Ik heb me voorgenomen om morgenochtend de eerste ovutest uit te gaan proberen. Ik hoop dat ik het hele zwanger worden hierdoor (ovutesten en het lezen van jullie verhalen) wat meer naast me kan leggen, ipv dat ik me constant afvraag of ik de enige ben die niet na 1 of 2 maand zwanger is of dat ik me constant afvraag of ik eigenlijk wel zwanger zou kunnen worden enzo... We hebben toch al 1 prachtige knul hier rond lopen, maar stel dat ze bij de keizersnede een hechting te veel hebben gezet ofzo... Maar ja, gelukkig ben ik al weer zwanger geweest, met helaas een slechte afloop! In ieder geval allemaal een fijne en succesvolle week toegewenst! En anders een verwachtingsvolle week!!!
owja! @MvJ Wil je me die site nog es doorgeven??! Ben erg nieuwsgierig! (kan ook terug lezen, maar ben lui!)