net telefoon vant zh, over het lifestyle onderzoek. vrijdag naar t zh voor inloting, gewichtopname, omtrek buik en heupen meten etc etc. aan de ene kant hoop ik wel dat ik in de afvalkatogorie val, maarja me gewicht komt met waterpolo ook altijd wel van pas
Nou bedankt komt goed! Wij gaan ervoor ben strontmisselijk al twee dqgen wat ik normaal nooit ben, kan vermoeidheid zijn of.....nou ja probeer me er niet al te erg mee bezig te houden.
jee wat is er weer een hoop geschreven zeg! computer thuis is nog steeds dood, dus ben afhankelijk van internet op het werk. Moet in lunchpauze dus echt even doorlezen Ik kan goed merken dat hier de spanning alweer is toegenomen. De meesten hebben hun klusdagen al achter de rug of zitten er midden in. En dan komen die vage signaaltjes weer! Hier beginnen morgen de klusdagen weer. Maar hoewel ik ervan overtuigd was dat ik mijn cyclus kende en dan met name het slijm, had ik maandag ineens heel duidelijke elastische doorzichtige afscheiding?? met een heel klein ieniemienie spoortje bloed..?? Voor de zekerheid maar even aan het werk gegaan Wat betreft frequentie: Dat wisselt hier enorm. Soms weken niets en dan ineens drie dagen achter elkaar. Maar nu we voor een kindje gaan let ik er toch wel op dat het rond ei gebeurt. Gisteren nog beetje discussie over gehad. Hij heeft een deadline dus vanavond wil ie alleen als het echt moet. Tsja, de zin zakt dan wel je schoenen dus weet niet of het ervan gaat komen. En daarna gaat hij de nachtdienst in. Dan zien we elkaar dus steeds net niet, kom ik thuis, gaat hij weg en andersom. Misschien moet ik dus maar een ochtendje vrij nemen nog een paar dagen en dan kunnen de eersten al testen! op naar roze!!!
mijn NOD is als het goed is 6 augustus... ben benieuwd ! succes aan alle andere meiden die ook aan het afwachten zijn!
Hallo dames, ik ben nieuw hier, maar mijn NOD is als het goed is 4 augustus...meestal weet ik een dikke week van tevoren wel of ik ongesteld moet worden, want me lichaam geeft het erg duidelijk aan...mijn lichaam doet alleen erg raar de laatste dagen... Rare buikkrampen en zo. zijn al een dik jaar aan het proberen voor eerste kindje. Hoop dat ik steun vind hier! En hoop vooral dat ik niet ongesteld wordt haha
NOD LIJST 1. Niqi79 (2e ronde, 1e kindje) Wallie81 (6e ronde, 1e kindje) Senna24 (2e ronde, 1e kindje) Linda250388 (5e ronde, 1e kindje) Ikke21 (1e ronde, 3e kindje) 2. Daggie1984 (0e ronde, 2e kindje) Steffie (1e ronde, 3e kindje) 3. Whitesaber (10e ronde, 2e kindje) Ikhoophet01 (6e ronde na mk, 2e kindje) Meine (8e ronde, 2e kindje) HollyHobby (1e ronde, 3e kindje) Aloha (1e ronde na, mk apr13wkn/mei6wkn/juni5.5wkn) 4. Gyino (1e ronde, 2e kindje) Ranniej20 (1e ronde, 1e kindje) Lachebekje74 (1e ronde, 1e kindje) BurningKarma (2e ronde, 2e kindje) Mariska1980 5. Daniiellu (3e ronde, 1e kindje) Lila1978 (3e ronde,1e kindje) 6. 0903 (6e ronde, 1e kindje) Sam4Hope (12e ronde, 1e kindje) evaa (?e ronde, 1e kindje) 7. Mel05 (10e ronde, 3e kindje) Mawaikee (1e ronde, 1e kindje) Tanjax11 (4e ronde, 2e kindje) Lotte30 (8e ronde, 1e kindje) N80 (4e ronde na MK, 1e kindje) Diana75 (8e ronde, 1e kindje) Siri1981 ( 3e ronde, 1e kindje) GaiaGaia (2e ronde, 2e kindje) Ayanna (3e ronde na 2e MK, 3e kindje) Betty Barclay (1e kindje, 2e rondje na 2 mk) 8. 9. Debs1 (7e ronde, 1e na MK, 1e kindje) Fidel2010 (27e ronde, 1e kindje) 10. Blossom ( 2e ronde, 1e kindje) Baby Boom (13e ronde (1ste ronde na VMK), 3e kindje) Nijntje27 (2e ronde, 2e kindje) Jes85 (6e ronde, 1e kindje) 11. Lieke84 (1e ronde na VMK, totaal 6e ronde) claudia84 (7e ronde, 1e kindje) Sar (4e ronde, 2e kindje) Tara84 (4e ronde, 1e kindje) LadyT (3e ronde, 1e kindje) 12. Beckje (1e ronde, 1e kindje) Bruintje (2e ronde, 1e kindje) Moestra (3e ronde na MK, 2e kindje) 13. Maia (4e ronde na MK, 2e kindje) Mukje (3e ronde, 2e kindje) Anne1361 (1e ronde, 2e kindje) 14. Jeskejes (9e ronde, 1e kindje) Annabeth (2e ronde na MK, 1e kindje) Kimsenna (2e ronde, 1e kindje) 15. Hamstertje! (Ronde9 na MK, 1e kindje) Meissie2008 (Ronde 9, 2e kindje) Kimmytje (ronde 4, 1e kindje) Kellyae (ronde 3, 2e kindje) 16. Moontje01 (4e ronde 1e kindje Posh84 (8e ronde, 1e kindje) Beccy (1e ronde na VMK, 1e kindje, totaal 6e ronde) datumloos. mamavanjoshua5109 (1e ronde, 2e kindje, Provera, bloedprikken) Toerist18 (1e ronde, 2e kindje---wachten op menstruatie) Totaal: 61 ...Zwanger, ...Ongesteld, ...Vlinder, 2 MMM, ...Negatieve test, ...Twijfeltest, ...Niets doorgegeven[/QUOTE] Evaa en Mariska; heb jullie op de lijst gezet! Welkom!! Ik wist alleen niet precies hoeveelste ronde/kindje dit voor jullie was...dus die informatie ontbreekt (nog). Betty Barclay; heb je naar de 7e verplaatst! De 7e wordt wel een hele spannende dag!!
Bedankt voor de tips allemaal ga ook geen tampon meer gebruiken... We hebben er nu netjes een dag tussen gelaten, dus vnaaf druk aan de klus.. Vandaag was mn temperatuur al 0.1 gestegen dus mn ei komt er aan... Spannend idd er komen al testdagen aan!! ik duim voor iedereen.
Errug spannend voor je !! duim voor iedereen.. @Fidel2010 spannend hoor , zal zeker bijzonder zijn... hoop het zo voor je.. Spannend de intake houd ons op de hoogte
He Moontje! Dat klopt niet helemaal wat je nu opschrijft! Je lage temperatuur daalt nl nog verder als je ei op springen staat om vervolgens na je eisprong een halve graad te stijgen. Bijv: 36.5, 36.5, 36.5 dan 36.3 de dag voor je ei en daarna 36.9. Als hij een 10e van een graad stijgt dan heeft dat dus niks te maken met je ei maar meer met het weer, of je lichamelijke gesteldheid of hoelang je geslapen hebt etc.
@ Betty: bij mij is dat anders... Kijk maar dit was mijn kaartje vorige maand, wat denk jij ervan? FF zegt namelijk dat mn ei bij de eerste stijging was..
Hoi dames, Ik heb net mijn eerste ovulatietest gedaan (van sensitest), dus het is nog een beetje zoeken hier hoe het allemaal werkt. Er is helemaal geen streepje zichtbaar, ook geen hele lichte. En dat terwijl ik ongeveer over drie dagen mijn eisprong verwacht. Zou er dan nu eigenlijk al een licht streepje zichtbaar moeten zijn? Of kan hij over een paar dagen er ineens zijn? Liefs Tara
ff is altijd maar een idicatie he, ze hebben het bij mij ook wel eens fout, want als ik zo je tempkaartje bekijk, had je pas op dag 18 je eisprong.. ik weet natuurlijk niet wanneer je slijm was. heb je wel iedere dag ongeveer hetzelfde ritme ( op hetzelfde tijdstip tempen, met dezelfde uren slaap) want dat kan ook verschil geven. let op slijm moet rekbaar maar ook doorzichtig zijn!!!! wit rekbaar slijm is nog niet helemaal optimale moment.... ik heb namelijk altijd 1 a 1 1/2 doorzichtig rekbaar slijm, en idd de volgende dag eisprong gehad.. terwijl ik wel tot 3 dagen wit rekbaar slijm heb sorry voor de details
Dat tempen is voor mij nog abracadabra, en hoop niet dat ik ooit zo gek wordt om eraan te beginnen.. Denk dat ik mezelf er onnodig gek mee ga maken.. haha Ik denk dat mijn ei vandaag is, dus 2 dagen later dan verwacht.. Gelukkig hou ik me niet zo nauw aan de NOD datum, ALS ik test zal het zeker ruim een week na mijn NOD zijn. (door vorige valse hoop dankzij mijn soms gekke lichaam haha) Hier lekker druk werkschema, dus veel erover denken zit er niet in.. Misschien maar goed haha
Hallo meiden, Zo wat is er weer lekker veel geschreven. Hier inmiddels op dag 11 dus t begint al op te schieten . Heb vandaag slijm ontdekt dat een beetje waterig en een beetje rekbaar was. Ik hoop dat mn vruchtbare dagen er snel aan zitten te komen. Nu even alles terug lezen en reageren.
@burningkarma welkom! @Lefbekkie welkom! Grappig zeg, hier ook 2 kindjes allebei een half jaartje ouder dan die van jou en nu ook 1e ronde voor 3e kindje. @MvJ tsjonge zeg je geduld wordt erg op de proef gesteld. @fidel2010 nu gaat het onderzoek dus echt beginnen. Ik hoop dat er iets moois voor je uit mag komen. @mukje ik hoop voor je dat het nog lukt rond je ei. Soms is het wel zo dat je de sex er echt omheen wil plannen om toch maar niet je ei te missen, is hier in ieder geval wel zo. @moontje01 hoe krijg jij zo'n mooi plaatje van FF? 5 jaar geleden lukte me dat wel, maar ik kan het nu nergens terugvinden. Oei als ik zo al de eerste berichten over testen lees begint het hier wel een beetje te kriebelen en krijg ik wel de zenuwen. Nog maar even niet aan denken.
@ Lefbekkie: welkom hier en succes deze ronde . @ Betty Barclay: hahahaha, je hoeft je toch niet te schamen? Ik moet nog wachten tot eind volgende maand en dan moet ik de gyn weer bellen als ik dan nog niet ongi ben... @ Fidel: dat zou bijzonder zijn inderdaad zeg...Lifestyle onderzoek? @ Evaa: 6 augustus is een goede dag , dan is mijn man jarig hahaha. @ Mariska1980: welkom hier meid en succes in deze ronde... @ Moontje: ieder lichaam is anders, dus ieder lichaam reageert uiteraard anders op een ei. Dus het zou maarzo kunnen dat wat Betty zegt wel klopt, maar dat jij een uitzondering op de regel bent (zou ik hoogstwaarschijnlijk ook zijn whahahaha). @ Tara: geen idee meid, ik ben nog niet echt bezig met de ovutesten... @ slijm: daar snap ik ook totaal geen reet van. Sorry. Hahaha. Ik weet niet precies waar ik nou precies op moet letten...
@Moestra: Jullie hebben allemaal lekkere dingetjes gemaakt lees ik. En hoe was de creme brulee? @N80: Jeetje meid wat heftig allemaal. Heel veel sterkte en een digiknuf voor jou. @Moontje: Wat fijn dat jullie het weer goed hebben gemaakt. Wij hebben al verschillende dingen geprobeerd, elke dag, om de dag, maar tot nu toe nog geen succes. Deze ronde doen we om de dag tijdens mn vruchtbare dagen. Hopen dat het toch een keertje raak mag zijn. Haha ik vind dat lekkende sperma ook vies hoor. Ik leg altijd een handdoekje onder mn billen dat vangt t dan op. Alle meiden op het wachtbankje: Ik duim voor jullie! Dat er maar veel roze mag zijn deze maand!