NOD 1-15 aug 2011

Discussie in 'NOD forum' gestart door whitesaber, 6 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bcloud

bcloud Niet meer actief

@sam4hope: ik moest het helaas wel... anders helpt de gyn je niet verder als je onder behandeling staat wil ze daar 3 maanden lang een overzicht van... Tis ook niet mijn keuze geweest omdat het een hoop onbewuste druk en hoop brengt...

Verder begin ik ook steeds meer over mn ei te twijfelen wanneer die de vorige maand is geweest.. Zoals jullie op mn kaartje 1 pagina terug kunnen zien is t giswerk.. Maarja gelukkig mag ik volgende maand een afspraak maken bij de gyn en mn kaartjes showen... Ik let nu goed op mn slijm en die begint weer doorzichtig en rekbaar te worden dus t zit er wel aan te komen...

@posh84: succes ;)

@tara84: het 2e lijntje moet net zo donker/donkerder zijn als het controlelijntje.. Je kan het beste elke dag op dezelfde tijd testen.

2. posh84

posh84 Actief lid

6 feb 2011
    222
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bij mij is er altijd wel een licht streepje zichtbaar. Maar dat kan natuurlijk per persoon en per merk test verschillen. Heb wel een paar uur niet geplast toen je de test deed? Want als je bijv een uur voordat je de test deed ook al hebt geplast dan kan dat ook de test beinvloeden.

3. jetaime

jetaime Actief lid

24 okt 2005
    368
    0
    16
    NOD LIJST

1.
    Niqi79 (2e ronde, 1e kindje)
    Wallie81 (6e ronde, 1e kindje)
    Senna24 (2e ronde, 1e kindje)
    Linda250388 (5e ronde, 1e kindje)
    Ikke21 (1e ronde, 3e kindje)

2.
    Daggie1984 (0e ronde, 2e kindje)
    Steffie (1e ronde, 3e kindje)
    Lefbekkie (1e ronde, 3e kindje)

3.
    Whitesaber (10e ronde, 2e kindje)
    Ikhoophet01 (6e ronde na mk, 2e kindje)
    Meine (8e ronde, 2e kindje)
    HollyHobby (1e ronde, 3e kindje)
    Aloha (1e ronde na, mk apr13wkn/mei6wkn/juni5.5wkn)

4.
    Gyino (1e ronde, 2e kindje)
    Ranniej20 (1e ronde, 1e kindje)
    Lachebekje74 (1e ronde, 1e kindje)
    BurningKarma (2e ronde, 2e kindje)
    Mariska1980 (1e kindje)

5.
    Daniiellu (3e ronde, 1e kindje)
    Lila1978 (3e ronde,1e kindje)

6.
    0903 (6e ronde, 1e kindje)
    Sam4Hope (12e ronde, 1e kindje)
    evaa (3e ronde, 1e kindje)

7.
    Mel05 (10e ronde, 3e kindje)
    Mawaikee (1e ronde, 1e kindje)
    Tanjax11 (4e ronde, 2e kindje)
    Lotte30 (8e ronde, 1e kindje)
    N80 (4e ronde na MK, 1e kindje)
    Diana75 (8e ronde, 1e kindje)
    Siri1981 ( 3e ronde, 1e kindje)
    GaiaGaia (2e ronde, 2e kindje)
    Ayanna (3e ronde na 2e MK, 3e kindje)
    Betty Barclay (1e kindje, 2e rondje na 2 mk)

8.

9.
    Debs1 (7e ronde, 1e na MK, 1e kindje)
    Fidel2010 (27e ronde, 1e kindje)

10.
    Blossom ( 2e ronde, 1e kindje)
    Baby Boom (13e ronde (1ste ronde na VMK), 3e kindje)
    Nijntje27 (2e ronde, 2e kindje)
    Jes85 (6e ronde, 1e kindje)

11.
    Lieke84 (1e ronde na VMK, totaal 6e ronde)
    claudia84 (7e ronde, 1e kindje)
    Sar (4e ronde, 2e kindje)
    Tara84 (4e ronde, 1e kindje)
    LadyT (3e ronde, 1e kindje)

12.
    Beckje (1e ronde, 1e kindje)
    Bruintje (2e ronde, 1e kindje)
    Moestra (3e ronde na MK, 2e kindje)

13.
    Maia (4e ronde na MK, 2e kindje)
    Mukje (3e ronde, 2e kindje)
    Anne1361 (1e ronde, 2e kindje)

14.
    Jeskejes (9e ronde, 1e kindje)
    Annabeth (2e ronde na MK, 1e kindje)
    Kimsenna (2e ronde, 1e kindje)

15.
    Hamstertje! (Ronde9 na MK, 1e kindje)
    Meissie2008 (Ronde 9, 2e kindje)
    Kimmytje (ronde 4, 1e kindje)
    Kellyae (ronde 3, 2e kindje)

16.
    Moontje01 (4e ronde 1e kindje)
    Posh84 (8e ronde, 1e kindje)
    Beccy (1e ronde na VMK, 1e kindje, totaal 6e ronde)

datumloos.
    mamavanjoshua5109 (1e ronde, 2e kindje, Provera, bloedprikken)
    Toerist18 (1e ronde, 2e kindje---wachten op menstruatie)

Totaal: 62
    ...Zwanger, ...Ongesteld, ...Vlinder, 2 MMM, ...Negatieve test, ...Twijfeltest, ...Niets doorgegeven[/QUOTE]

@Lefbekkie je stond nog niet op de lijst, dus heb je toegevoegd :)

4. Maia

Maia Niet meer actief

goedenavond!

5. posh84

posh84 Actief lid

6 feb 2011
    222
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ Maia: Heb je inmiddels je eitje al gevonden? Of nog druk bezig met de ovu testen?

6. Aloha

Aloha Fanatiek lid

29 dec 2010
    4.229
    2
    38
    Gelderland
    als ik dat kaartje bekijk zeg ik ei op dag 18. tempdip ervoor en daarna continu hoog. plus anders heb je wel erg lang eggwhite gehad na een eisprong en dat is niet logisch.

7. Aloha

Aloha Fanatiek lid

29 dec 2010
    4.229
    2
    38
    Gelderland
    ook je lf is dan logischer. die is dan 13 dagen en geen 17.. 13 a 14 dagen is normaal. al is 17 natuurlijk niet onmogelijk.

waar zet ff je ei neer als je dat groene vlakje wat je zelf met ik gok 'eisprong vastgesteld'? hebt aangegeven?

8. Tara84

Tara84 Fanatiek lid

10 apr 2011
    3.878
    0
    36
    Bedankt voor je antwoord. Ik had inderdaad een paar uur niet geplast en niet gedronken en om 18:00 uur getest. Maar helemaal niks te zien. Maar goed, ik ga de komende dagen gewoon doortesten. Kijken of er een keer iets verschijnt.

Pfff, wat is het hier druk:) Ik ga proberen iedereen een beetje te leren kennen en te volgen, maar dat gaat wel even duren volgens mij.

9. Kimmytje

Kimmytje Niet meer actief

Hey hey meid!

Ik ben ook begonnen met testen (Sensitest) en ook hier nog geen streepje. Maar ik voel duidelijk dat mijn eitje eraan komt dus ik blijf ook even doortesten :)

Aan alle andere dames, SPANNEND hoor! Ik ben superdruk met duimen! ;)

10. Tara84

Tara84 Fanatiek lid

10 apr 2011
    3.878
    0
    36
    Leuk, we zitten deze maand dicht bij elkaar:). Ben benieuwd wanneer we een positieve ovulatietest hebben. Ik weet eigenlijk niet meer wanneer ik mijn lichaam kan geloven. Voel zoveel nu ik er bewust mee bezig ben. Bij ieder krampje denk ik: EI! En na ei denk ik bij ieder krampje: ZWANGER. Haha, gaat nergens meer over.
    We houden elkaar op de hoogte. Zou echt super zijn als het voor ons allebei raak mag zijn deze maand.

11. Maia

Maia Niet meer actief

@posh: nee, ei is nog niet langsgekomen, dus ik blijf testen. Heb er genoeg in huis ;) ik zit nu op dag 13 en heb wel van 2 dagen een iets donkerder resultaat maar niet donker genoeg dus ik wacht het wel af. Heb een wisselende cyclus dus het kan best dat hij nog moet komen. Ik blijf gewoon testen en ik zie wel.

12. Kimmytje

Haha, das waar!
    Heb ik met momenten ook hoor! Al is mijn ei wel overduidelijk en die zogezegde zwangerschapssymptomen alleen maar enorm overdreven :D
    Hopelijk kunnen we deze ronde echte symptomen voelen, ik hoop het zo voor ons!

xox

13. Kimmytje

Blijven testen en blijven klussen ;)

14. moestra

moestra Fanatiek lid

14 jul 2011
    2.546
    0
    0
    werkzaam als gastouder thuis en huismoeder
    Groningen

Als je de gebruiksaanwijzing leest van deze testen staat er dat je de donkerste streep moet aanhouden als positief volgens mij.
    Als je de voorbeelde bekijkt zie je ook pas 1 dag van te voren een lichte streep bij 1.
    Tenminste bij de testen die ik nu sinds 2 dagen gebruik...
    Succes!!

15. moestra

moestra Fanatiek lid

14 jul 2011
    2.546
    0
    0
    werkzaam als gastouder thuis en huismoeder
    Groningen
    Hallo daar allemaal!!
    Mensen, wat moet ik veel lezen!! Heb maar 1 middag niet achter de computer gezeten!! Heb medelijden met de mensen die nog minder tijd en kans hebben om alles bij te houden hier!!:$
    Mijn ovutest was vandaag een heel pietsje donkerder dan gisteren. Maar goed, ook bij mij wisselende periodes, dus ik wacht en test geduldig af/door.;)
    Vanavond ben ik eens flink aan het schuren geweest. Een (ooit) mooi teakhout tafeltje wat we in de tuin hebben staan. Die was na 4 jaar behoorlijk groen. Maar nu niet meer!! GIRLPOWERRR!!!:cool:
    Maar voel mijn linkerhand nu al een poosje niet meer... Heel vreemd!
    Manlief was zo lief om mij een mondkapje van zijn werk voor te doen. Anders krijg je stof binnen lief!:)

Leuk om dit zo met jullie allemaal te delen en van jullie allemaal te lezen!!
    Ik ben ook erg benieuwd hoe roze de lijst gaat worden!! Ik hoop heel roze!;):D

16. Tara84

Tara84 Fanatiek lid

10 apr 2011
    3.878
    0
    36
    Heb de gebruiksaanwijzing er nog eens bijgepakt. Er zijn inderdaad twee opties, lichte testresultaten of donkere testresultaten. Bij lichte heb je normaal gesproken weinig LH in je urine, bij donkere standaard meer. Bij lichte zie je inderdaad pas een licht streepje de dag voor de eisprong.
    Dan is het me duidelijk, thnx. Hopelijk één dezer dagen een streepje.

@Moestra, op één of andere manier moest ik in combinatie met dit topic aan iets anders denken bij onderstaande opmerking;):D
    Vanavond ben ik eens flink aan het schuren geweest.

17. Sam4Hope

Sam4Hope Fanatiek lid

25 feb 2011
    3.142
    0
    36
    Verzorgende Niv3 IG
    Haha, ik ook!!!
    Moest ook erg om mezelf lachen toen ik verder las!

:p

18. Tara84

Tara84 Fanatiek lid

10 apr 2011
    3.878
    0
    36
    hahaha, gelukkig ben ik niet de enige met zo'n kronkel;) Moest ook erg lachen toen ik verder las:D

19. Hamstertje

Hamstertje Actief lid

8 okt 2009
    152
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Nederland
    Hey Meiden,

Ben al een tijdje niet meer online geweest, en heb niet alles terug gelezen hoor! Was toch wel een beetje veel! Maar velen van jullie zijn druk bezig met het uitbroeden van eieren!;) Hier ook hoor!
    Ik had vorige week een afspraak bij de gyn gehad! Ben zo'n 1,5 maand geleden bij mn huisarts geweest omdat mn cyclus zo onregelmatig was, en omdat ik vanaf mn ei tot mn menstruatie met pijn in mn onderbuik liep, en gek genoeg was dat mn laatste cyclus weer niet zo maar die was wel weer heel lang! (om een lang verhaal maar kort te maken) zodoende werd ik doorverwezen naar de gyneacoloog! En op de echo was te zien dat alles er prima uitzag! Toen ze alles inzoomde kon je in mn linker eierstok een hele voorraad eitjes zien zitten, en in mn rechter was er duidelijk eentje aan het rijpen! Zo interessant om te zien! En idd, volgens mij heb ik afgelopen vrijdag mn ei gevoeld!....gelukkig hebben we xtra veel geklust vorige week;) Dus wie weet! Moet me gewoon niet zo druk maken!
    Ik hoop op zo'n giga roze lijst deze maand! Dat zou leuk zijn!

20. Kimmytje

Haha, ik moest hier ook wel even om giechelen :)

Deel Deze Pagina