NOD 1-15 aug 2011

Discussie in 'NOD forum' gestart door whitesaber, 6 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Aloha

Aloha Fanatiek lid

29 dec 2010
    4.229
    2
    38
    Gelderland
    dat is niet het niet gunnen..
    maar jalousie en die jalousie heeft 80% van zw ;)

dus hoef je je niet voor te schamen ;)

2. fidel2010

fidel2010 VIP lid

26 aug 2010
    6.659
    212
    63
    nee volgens mij niet, wat je zelf zegt day's PAST ovulation, 1 DPO is 1 dag na je eisprong ( dus als je tempt de 1e dag met een hoge temperatuur) dus ik zeg 9DPO, (als je wilt testen maakt denk ik 1 dagje niet veel uit hoor:p:p)

3. fidel2010

fidel2010 VIP lid

26 aug 2010
    6.659
    212
    63
    spannend nog even en dan kunnen de 1e alweer testen en ik zit net 1 dagje op t wachtbankje en wordt nu al hor en dol:D:D:D

ohja dat vond ik nog wel even belangrijk iets:

WAT ZIJN JULLIE EEN GEZELLIG GROEPJE MET ZIJN ALLE
    ik heb wel eens eerder een poging gedaan om hier of mij het 2e gedeelte van de maand mee te kletsen, maar toch "paste" ik er niet heel erg tussen, maar deze maand is het reuzegezellig!!

4. Lilipower

Lilipower Niet meer actief

Oke dank jullie wel voor de snelle reactie... ik wacht gewoon nog tot 1 aug met testen, anders maak ik mezelf helemaal gek!

5. Maia

Maia Niet meer actief

nou dat is goed om te horen fidel ;)

verdorie, ik ben zojuist 70 euro's lichter door meneer agent. Nou ja, door mijn eigen stomme schuld ;) :( ree ergens in war het niet mocht en daar stonden ze. stom he.

6. Aloha

Aloha Fanatiek lid

29 dec 2010
    4.229
    2
    38
    Gelderland
    verstandig meis!! ben benieuwd!

7. moestra

moestra Fanatiek lid

14 jul 2011
    2.546
    0
    0
    werkzaam als gastouder thuis en huismoeder
    Groningen
    Ik ben het ook helemaal met je eens!! Maar ja, ik kom hier nog niet eens een maand!!;)

8. fidel2010

fidel2010 VIP lid

26 aug 2010
    6.659
    212
    63
    zonde geld he, ik 3 weken terug € 106, geen gordel, in een route van ehh hooguit 10 km, van dorp naar dorp, duidelijk verveling geweest, want gegevens werden genoteerd op een bloknootje, heb ook geen bewijs van bekeuring gehad, heb de rekening nu wel in huis maar ga er zeker bezwaar tegen maken, pesterijen zijn dat. bah laten ze boeven gaan vangen!!!!:x:x:x

ik ga er vandoor, werken en vanavond trainen dus ben er pas morgen weer mzzzl

9. Betty Barclay

Betty Barclay Fanatiek lid

29 apr 2011
    3.304
    0
    36
    Zuid Holland
    Haha! laten we hopen dat we straks allemaal naar het april 2012 bevallen-topic mogen doorschuiven...

En nog even over die jaloezie. Ik heb een schoonzus en een vriendin die uitgerekend zijn op de dag dat ik uitgerekend had moeten zijn... Dat is ZOOO moeilijk om blij te zijn... Ik beperk me dan ook tot sociaal wenselijk gedrag (even een oh en ah bij een echo, een een "hoe voel je je vandaag?") maar verder wil ik er niks van weten... Misschien wel schandalig slecht van me, maar ik kan er niks aan doen!

10. brotherbear

brotherbear Niet meer actief

Het is inderdaad wel cru om te lezen/te horen en te ervaren dat sommige andere mensen in een compleet andere, wenselijke, situatie gemakkelijk zwanger worden terwijl het niet eens gepland of gewenst is..

11. Maia

Maia Niet meer actief

oooo dat is echt gemeen fidel.
    tja, hier valt geen bezwaar tegen te maken en heb dan wel een bonnetje gehad. is verplicht volgens mij zelfs. het mag gewoon niet en ik wist het maar het halve dorp hier is opgebroken en anders moet ik zo'n end omrijden om op m'n werk te komen. En normaal rij ik om. maar vandaag waren er geen tegenliggers dus ik denk, ach, voor deze keer kan het wel... niet dus :)

12. jetaime

jetaime Actief lid

24 okt 2005
    368
    0
    16
    @whitesaber wordt spannend zeg!

@fidel2010 zeker gezellig hier en wat wordt er veel gekletst!

Bij de eerste hebben wij lang moeten wachten voordat het raak was. Op een gegeven moment vond ik het ook echt moeilijk om blij te zijn voor een ander. Voor de eerste onderzoeken bij de gyn geweest en pillen gehad om de menstruatie op te wekken. Dat durfde ik niet zo goed, want stel voor dat het toch raak zou zijn. Dus toch nog afgewacht en wat denk je... toen testte ik positief.

Bij de tweede was dat een ander verhaal :) Daar waren we eigenlijk nog niet serieus voor bezig. Zouden de maand erna er weer voor willen gaan maar gingen eerst nog op vakantie. Toen dachten we tijdens de vakantie ach laat die voorbehoedsmiddelen maar voor wat ze zijn. Pas een paar dagen na NOD getest, want had bij heel die NOD nog niet stil gestaan (was er ook echt nog niet mee bezig). Wat hebben we dat beschouwd als een enorm cadeau! Niet elke keer weer dat wachten en die teleurstelling.

Ik had toen ook een vriendin die probeerde zwanger te worden en die was al bezig van voordat ik van de eerste zwanger was. Vond het ook echt moeilijk om dit te zeggen. Wist ook wel dat ze me het wel gunde, maar ik besefte maar al te goed dat het voor haar moeilijk was.

13. Lila1978

Lila1978 Niet meer actief

Ladies!

Pff, dat was wel heel veel bijlezen! Leuk en gezellig dat er zo gekletst wordt hier.

Over het moeilijk vinden dat anderen zwanger zijn kan ik zelf nog niet meepraten (alhoewel ik denk dat het heel begrijpelijk is en dat niemand het zal veroordelen), maar sinds anderhalve week begrijp ik wel steeds meer van het zo veel bezig zijn met zwanger worden.

Gezien mijn afgelopen cycli en het feit dat ik wat bruinverlies had, dacht ik afgelopen donderdag (dag 14) mijn eisprong te hebben gehad. De dag ervoor was er nog goed geklust, dus dat kwam goed uit... Maar na donderdag hield dat bruinverlies nog 3 a 4 dagen aan en nog steeds heb ik vrij veel afscheiding. Wat ik normaal volgens mij niet heb (maar ja, ineens let je overal op...). Verder heb ik een paar keer rare steken/krampen gehad, maar heb ook PDS, dus kan daar geen pijl op trekken. Kortom: ook ik ben begonnen met overal op letten, van alles op internet opzoeken en heen en weer geslingerd worden tussen 'zou het?' en 'ach welnee, natuurlijk niet'...

Best heftig! Maar blijf er nog even bij dat ik niet te vroeg ga testen of eventueel aan ovulatietesten ga beginnen. Anders ga ik mezelf toch wel gek maken denk ik. Hopelijk kan ik daar nog even mee wachten ;)

Wens iedereen hier heeeeeel veel sterkte met wachten, signalen wel of niet opvangen, wel of geen klachten hebben enz. En duim voor veel roze.

En als iemand me meer kan vertellen over dat bruinverlies en die aanhoudende afscheiding, hoor ik het graag!

14. Hamstertje

Hamstertje Actief lid

8 okt 2009
    152
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Nederland
    Maar....hoe zijn ze zelf die straat in gekomen dan????:p Of waren ze soms op de fiets?.....

15. Tara84

Tara84 Fanatiek lid

10 apr 2011
    3.878
    0
    36
    Heb net een tweede ovulatietest gedaan en nog niks te zien. We testen vrolijk verder.
    Lilipower, gezellig nog een Nijmegenaar:)

16. mamavanJ&D

mamavanJ&D VIP lid

23 aug 2006
    7.212
    0
    0
    werkzoekende...
    Zwolle
    @ Hamstertje: spannend hoor. Ik duim voor jullie :D.

@ Brotherbear: welkom terug meid. Fijn om te lezen dat je nu weer relaxter bent.

@ fidel: je mag ook wel gewoon MvJ zeggen hoor, is makkelijker ;). Oooooooooow ok. Nou ik vind het onzin dat het gewicht zoveel mee zou spelen. Mijn familie is immers ook iedere keer snel zwanger (geworden) (behalve ik).
    Ik duim voor je dat het klussen goed is gegaan en dat je straks een positieve test hebt hoor :D.
    Het klopt wat je zegt. Hoe vaak ik dat wel niet heb gehoord, toen we bezig waren voor J.oshua. En dan vooral door mijn middelste zusje... Zij is iedere keer heel snel zwanger, 1e of 2e ronde en dan is ze al zwanger... Dus ik heb toen op een gegeven moment gezegd dat zij makkelijk praten had, want zij had er al 1... Haar zoontje was toen al zowat 2 en toen was ze in de 1e ronde al meteen zwanger...
    Ja, maar wij zijn ook allemaal heel gezellig hahahaha.

@ Whitesaber: spannend hoor meid! Ik duim voor je :D.

@ Moestra: jeetje, wat een belachelijke reactie van je schoonzusje zeg!!! Ik word hier gewoon ook echt boos om...
    Alsof je dan nog niet verdrietig genoeg bent, wrijft ze het er nog maar even extra in...

@ Maia: hahaha ja dat is idd niet heel slim...Balen joh...

@ Betty Barclay: ik vind dat niet raar hoor, dat je je zo voelt. Ik kan het me heel goed voorstellen.

Hier vanmiddag naar de huisarts geweest voor zijn duim en hij moet naar de kinderarts voor dit. De duim zit volledig vast en hier moet wel naar gekeken worden. De kinderarts gaat dan beslissen hoe of wat. De huisarts was ook van mening dat de kans groot is dat als hij verder gaat groeien, hij er uiteindelijk wel last van gaat krijgen...

17. moestra

moestra Fanatiek lid

14 jul 2011
    2.546
    0
    0
    werkzaam als gastouder thuis en huismoeder
    Groningen
    Goedenavond dames!!

Alles rustig hier zo te zien!! Goed teken!;)
    Hier ook alles rustig!

@MvJ Het vervelendste aan het verhaal vind ik dat ze zelf zogenaamd per ongeluk zwanger was... (ik geloof dit verhaal van ze niet... Jaren aan de pil en net op het moment dat ze zich voornamen om te stoppen werd ze zwanger, door de pil heen... Jaaaja...:(;))

18. mamavanJ&D

mamavanJ&D VIP lid

23 aug 2006
    7.212
    0
    0
    werkzoekende...
    Zwolle
    @ Moestra: hahaha ja inderdaad. Dat geloof ik ook niet...

19. Tara84

Tara84 Fanatiek lid

10 apr 2011
    3.878
    0
    36
    Hier een heel rustig avondje. Vriendlief is weg, dus zit alleen met onze poezenbeesten. En echt heel erg (ik zweer het, heb het nog nooit gedaan!), ik heb als avondeten een zak chips op :):) en zit nu aan de wijn. Ach ja, nu kan het nog:)

20. Maia

Maia Niet meer actief

hihi ;) van de andere kant. het is een doorgaande weg en van mijn kant mag je dat weggetje niet in, maar van de andere kant wel als je begrijpt wat ik bedoel. Ik heb op mijn weghelft een pijl rechtdoor en linksaf bord (zo'n blauwe) ... tja, en ik sloeg dus even snel linksaf anders had ik om het hele dorp heen gemoeten. stomme ik dus hihi...
    Maar echt hoor, ik ga voortaan met het OV. Ik heb me een rare maand:
    - kleine 4 weken geleden: bij vriendin op bezoek, sleutels in auto laten liggen, auto op slot (kan nog met mijn oudje) en dus met de bus terug naar huis om reservesleutel op te halen.
    - dag later werd ik (of wel of niet, ze hebben nog 1 week de tijd om de acceptgiro op te sturen ;) dus ik gok net niet) gelaserd., Ik reed idd iets te snel maar niet heel veel. Dus denk dat die goed afloopt.
    - nog een dag later :) had ik een duif tegen m'n auto aan waardoor nu m'n spiegel kapot is.
    toen bleef het rustig en deze week begon het weer...
    - maandag: in de parkeergarage, was ik mijn kaart kwijt. Mocht ik naar de beheerder een nieuwe kopen. Maar gelukkig waren het of mijn blauwe ogen of die van m'n dochter want ik kreeg hem gratis... pfff, scheelde me weer 17,50
    - gisteren, andere parkeergarage bij mijn werk, niemand met auto's die er ook reden dus ik reed een klein stukje over een stukje waar de pijl de andere kant op gaat ;) en ik stap uit en een vrouw tegen me schreeuwen... bizar
    - vandaag: nou ja, het verhaal...

ik denk dat het verstandig is om m'n auto op te geven en maar te gaan fietsen ofzo :cool:

Deel Deze Pagina