Ik zoek met jullie mee hoor!! Ook hier veel zwangeren in de directe omgeving... Bij wie niet zou ik haast zeggen... Het lijkt wel of de hele wereld zwanger is, behalve wij...
@ Fidel: ja dat geloof je toch ook niet inderdaad? allebei dwars door de pil heen??? @ Steffie: ik heb geen idee/ervaring daarmee. Ik heb toen getest waar mijn man bij was.... @ Betty: whahaha, ja das wel een goede idd. Lijkt mij dat hij dan meteen weet dat het raak is hahaha. Dat is zeer zeker niet vanzelfsprekend. Al word dat vaak wel voor vanzelfsprekend gehouden... Ik vind het heel goed dat je je prettiger voelt op het NOD-forum. Ik kan me dat heel goed voorstellen. Iedereen is zo positief en staat voor elkaar klaar. Jeetje Betty, jij word er ook wel lekker mee geconfronteerd zeg, met al die zwangerschappen en baby's... Pfoe... @ Mukje: ow jeetje, dat is wel schrikken zeg. Ik ben dan inderdaad ook benieuwd of ze dat vol gaat houden. Hahaha, leuk idee heb je zeg, met die bordjes met hagelslag . Ik denk dat wij een t-shirt laten maken voor J.oshua als wij zwanger zijn, dat we het zo laten weten... @ Volonta: welkom terug meid. Verder wel leuke vakantie gehad? @ An1985: welkom hier. Wat erg dat je al 2 vmk's hebt gehad. Ik hoop dat je deze ronde op roze mag en dat je dan een plakkertje mag laten groeien. Is toch logisch dat je dan na een avondje bezoek een domper krijgt en je ff flink rot voelt. @ Ikke: ja het word nu wel heel spannend voor jou zeg!!! @ Posh: ik zou gewoon vandaag en zondag nog een keer gaan klussen... @ lachebekje: volgens mij heb ik jou hier nog niet gezien, dus welkom en succes in deze ronde . @ Amanda13: welkom hier en succes in deze ronde. @ Senna24: balen meid. Succes in de volgende ronde. @ mamavlindertje: welkom hier en succes in deze ronde. @ gravitamon: dat heb ik ook gehad idd bij het zwanger worden en zijn van J.oshua... Ik heb het toen bij de apotheek gekocht... @ Whitesaber: ik heb echtwaar geen idee meid. Maar aan de andere kant is iedere zwangerschap natuurlijk ook heel anders.... @ Maia: vervelend dat je nu weer een langere cyclus gaat hebben... @ Eef5: welkom hier en succes in deze rond. Ik krijg kippevel van je verhaal... Bah... @ foliumzuur: iemand enig idee wat foliumzuur tegenwoordig kost? @ Arnoe: welkom hier en succes deze ronde. Hier ben ik doodmoe. Morgen ook nog werken, dus over half uurtje ga ik mijn bedje opzoeken denk ik...
@ Moestra: hahaha nee volgens mij ben ik niemand vergeten. Dit is van 10 pagina's... langleve wordpad
10!!! Waauw!! respect!! (ik ben daar niet zo braaf in helaas, op iedereen reageren... Maar ik meen het allemaal wel goed! En ik lees wel alles!!)
@ Moestra: geeft toch ook niet? Ik vind het altijd wel leuk om te reageren, maar als ik echt asociaal moe ben, dan reageer ik ook niet hoor, want dan kan ik me toch niet concentreren...
Poeh wat gaan jullie snel met schrijven. Probeer alles terug te lezen maar zit hier bijna te slapen. Vandaag geklust omdat vanochtend de ovu test positief aangaf, nu vanmiddag nog een test gedaan nega. Rond 5 uur begon een hevige buikpijn te ontstaan. Kan het dat ik eerder mijn eisprong heb gehad?? Of verbeeld ik het me?
Meiden, hier even kort een berichtje van mij. Vandaag een positieve ovutest en weer vruchtbaar slijm dus ik ben super blij en meteen vanmiddag ook geklust. We hebben uiteindelijk niets meer gedaan gisteren, we waren allebei toch te moe. We gaan morgen nu weer klussen en zondag. Na morgen is t wachten tot mn temp omhoog gaat dan weet ik zeker dat mn ei is geweest. Bedankt voor de adviezen over t klussen!
@mamavanjoshua5109, dank je wel! Ik voel hier nog niets bijzonders, maar ja heb ook nog een paar dagen.
Hi! Ik ben weer terug na een lekkere uitrust-vakantie in Italie! Nadat het vorige maand mis is gegaan (vmk) had ik die vakantie wel nodig. Ik had volgensmij eerder deze week mijn ei en aan het klussen in Italie zal het niet gelegen hebben, dus nu duimen maar!! Ik voel nog niks, dat was vorige maand wel zo, dus ik weet het niet. Ik hoop dat het deze keer weer raak is en dat dat hey fan een plakbeebje is. Fingers crossed! Wil iemand mij op de lijst zetten? Ik kan niet knippen en plakken. Mijn NOD is 8 Augustus en het is mijn tweede ronde voor 1ste kindje (1ste ronde dus vmk). Ik ga ook voor jullie duimen!! X
NOD LIJST 1. Niqi79 (2e ronde, 1e kindje) Wallie81 (6e ronde, 1e kindje) Senna24 (2e ronde, 1e kindje) Linda250388 (5e ronde, 1e kindje) Ikke21 (1e ronde, 3e kindje) 2. Daggie1984 (0e ronde, 2e kindje) Steffie (1e ronde, 3e kindje) Lefbekkie (1e ronde, 3e kindje) Amanda13 (6e ronde, 1e kindje) Eef5 (3e ronde, *2e kindje) 3. Whitesaber (10e ronde, 2e kindje) Ikhoophet01 (6e ronde na mk, 2e kindje) Meine (8e ronde, 2e kindje) HollyHobby (1e ronde, 3e kindje) Aloha (1e ronde na, mk apr13wkn/mei6wkn/juni5.5wkn) 4. Gyino (1e ronde, 2e kindje) Ranniej20 (1e ronde, 1e kindje) Lachebekje74 (1e ronde, 1e kindje) BurningKarma (2e ronde, 2e kindje) Mariska1980 (1e kindje) 5. Daniiellu (3e ronde, 1e kindje) Lila1978 (3e ronde,1e kindje) 6. Arnoe (13e ronde - 1e kindje) 0903 (6e ronde, 1e kindje) Sam4Hope (12e ronde, 1e kindje) evaa (3e ronde, 1e kindje) 7. Mel05 (10e ronde, 3e kindje) Mawaikee (1e ronde, 1e kindje) Tanjax11 (4e ronde, 2e kindje) Lotte30 (8e ronde, 1e kindje) N80 (4e ronde na MK, 1e kindje) Diana75 (8e ronde, 1e kindje) Siri1981 ( 3e ronde, 1e kindje) GaiaGaia (2e ronde, 2e kindje) Ayanna (3e ronde na 2e MK, 3e kindje) Betty Barclay (1e kindje, 2e rondje na 2 mk) 8. An1985 (15e ronde, 1e kindje) 2MK Kim198 (2e ronde, 1e kindje) 9. Debs1 (7e ronde, 1e na MK, 1e kindje) Fidel2010 (27e ronde, 1e kindje) 10. Blossom ( 2e ronde, 1e kindje) Baby Boom (13e ronde (1ste ronde na VMK), 3e kindje) Nijntje27 (2e ronde, 2e kindje) Jes85 (6e ronde, 1e kindje) 11. Lieke84 (1e ronde na VMK, totaal 6e ronde) claudia84 (7e ronde, 1e kindje) Sar (4e ronde, 2e kindje) Tara84 (4e ronde, 1e kindje) LadyT (3e ronde, 1e kindje) Dromertje35 (1e kindje, 2de ronde) 12. Beckje (1e ronde, 1e kindje) Bruintje (2e ronde, 1e kindje) Moestra (3e ronde na MK, 2e kindje) 13. Maia (4e ronde na MK, 2e kindje) Mukje (3e ronde, 2e kindje) Anne1361 (1e ronde, 2e kindje) 14. Jeskejes (9e ronde, 1e kindje) Annabeth (2e ronde na MK, 1e kindje) Kimsenna (2e ronde, 1e kindje) MamaVlindertje (1e ronde, 2de kindje) 15. Hamstertje! (Ronde9 na MK, 1e kindje) Meissie2008 (Ronde 9, 2e kindje) Kimmytje (ronde 4, 1e kindje) Kellyae (ronde 3, 2e kindje) 16. Moontje01 (4e ronde 1e kindje) Posh84 (8e ronde, 1e kindje) Beccy (1e ronde na VMK, 1e kindje, totaal 6e ronde) datumloos. mamavanjoshua5109 (1e ronde, 2e kindje, Provera, bloedprikken) Toerist18 (1e ronde, 2e kindje---wachten op menstruatie) Totaal: 68 ...Zwanger, 1 Ongesteld, ...Vlinder, 2 MMM, ...Negatieve test, ...Twijfeltest, ...Niets doorgegeven @Kim198 je staat erbij, an1985 was al op zoek naar een maatje
Hier word het ook weer spannend. Voel me nu al 2 dagen zwaar misselijk en heb gevoelige (.)(.). Maar ook had ik vanmorgen iets lichte menstruatie gevoel. Dus het kan nog twee kanten op, maar vermoed dat het helaas weer niet raak is. Maar we wachten nog geduldig af. Omdat ik die menstruatiekrampjes voelde ga ik nog maar even geen test doen, want het is zo bij mij als ik dat doe dan is het een paar uur later raak. Is toch zonde van het geld Alle andere wachtende veel succes, en de andere veel succes en plezier met klussen.
@ senna knuffel voor jouw @all ik heb alles wel gelezen maar kan er weinig van navertellen dan lifestyle, ik heb ingeloot om af te vallen ( bhel), de komende 2 weken gewoon leven als anders, maar alles bijhouden wat ik eet en beweeg, na 2 weken dan het confronterende gesprek wat beter kan... haha jah dat weet ik zo ook wel minder snoepen, en 1 x opscheppen. en vanaf dan noujah afvallen maar...
NOD LIJST 1. Niqi79 (2e ronde, 1e kindje) Wallie81 (6e ronde, 1e kindje) Senna24 (2e ronde, 1e kindje) Linda250388 (5e ronde, 1e kindje) Ikke21 (1e ronde, 3e kindje) 2. Daggie1984 (0e ronde, 2e kindje) Steffie (1e ronde, 3e kindje) Lefbekkie (1e ronde, 3e kindje) Amanda13 (6e ronde, 1e kindje) Eef5 (3e ronde, *2e kindje) 3. Whitesaber (10e ronde, 2e kindje) Ikhoophet01 (6e ronde na mk, 2e kindje) Meine (8e ronde, 2e kindje) HollyHobby (1e ronde, 3e kindje) Aloha (1e ronde na, mk apr13wkn/mei6wkn/juni5.5wkn) 4. Gyino (1e ronde, 2e kindje) Ranniej20 (1e ronde, 1e kindje) Lachebekje74 (1e ronde, 1e kindje) BurningKarma (2e ronde, 2e kindje) Mariska1980 (1e kindje) 5. Daniiellu (3e ronde, 1e kindje) Lila1978 (3e ronde,1e kindje) 6. Arnoe (13e ronde - 1e kindje) 0903 (6e ronde, 1e kindje) Sam4Hope (12e ronde, 1e kindje) evaa (3e ronde, 1e kindje) 7. Mel05 (10e ronde, 3e kindje) Mawaikee (1e ronde, 1e kindje) Tanjax11 (4e ronde, 2e kindje) Lotte30 (8e ronde, 1e kindje) N80 (4e ronde na MK, 1e kindje) Diana75 (8e ronde, 1e kindje) Siri1981 ( 3e ronde, 1e kindje) GaiaGaia (2e ronde, 2e kindje) Ayanna (3e ronde na 2e MK, 3e kindje) Betty Barclay (1e kindje, 2e rondje na 2 mk) 8. An1985 (15e ronde, 1e kindje) 2MK Kim198 (2e ronde, 1e kindje) 9. Debs1 (7e ronde, 1e na MK, 1e kindje) Fidel2010 (27e ronde, 1e kindje) 10. Blossom ( 2e ronde, 1e kindje) Baby Boom (13e ronde (1ste ronde na VMK), 3e kindje) Nijntje27 (2e ronde, 2e kindje) Jes85 (6e ronde, 1e kindje) 11. Lieke84 (1e ronde na VMK, totaal 6e ronde) claudia84 (7e ronde, 1e kindje) Sar (4e ronde, 2e kindje) Tara84 (4e ronde, 1e kindje) LadyT (3e ronde, 1e kindje) Dromertje35 (1e kindje, 2de ronde) 12. Beckje (1e ronde, 1e kindje) Bruintje (2e ronde, 1e kindje) Moestra (3e ronde na MK, 2e kindje) 13. Maia (4e ronde na MK, 2e kindje) Mukje (3e ronde, 2e kindje) Anne1361 (1e ronde, 2e kindje) 14. Jeskejes (9e ronde, 1e kindje) Annabeth (2e ronde na MK, 1e kindje) Kimsenna (2e ronde, 1e kindje) MamaVlindertje (1e ronde, 2de kindje) 15. Hamstertje! (Ronde9 na MK, 1e kindje) Meissie2008 (Ronde 9, 2e kindje) Kimmytje (ronde 4, 1e kindje) Kellyae (ronde 3, 2e kindje) 16. Moontje01 (4e ronde 1e kindje) Posh84 (8e ronde, 1e kindje) Beccy (1e ronde na VMK, 1e kindje, totaal 6e ronde) datumloos. mamavanjoshua5109 (1e ronde, 2e kindje, Provera, bloedprikken) Toerist18 (1e ronde, 2e kindje---wachten op menstruatie) Totaal: 68 ...Zwanger, 1 Ongesteld, ...Vlinder, 2 MMM, ...Negatieve test, ...Twijfeltest, ...Niets doorgegeven Helaas vanochtend ongi geworden. Op naar ronde 7!