NOD 1-15 aug 2011

Discussie in 'NOD forum' gestart door whitesaber, 6 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bcloud

bcloud Niet meer actief

Zoooo, nu ben ik je niet vergeten ;) hihi..
    Waar werk je dan ?

Ik moet vandaag van 14 tot 22 :( geen zinnnn...

De rest van de dames:
    Nja mn temperatuur laat me echt vreselijk in de steek :(
    ik begin er ook moedeloos van te worden:

My Ovulation Chart

ik zou echt 'blij' zijn als ik volgende maand bij de gyn ben, en ze me kan zeggen wat ze er van vindt, en wat de volgende stap is...

Vorige maand zag mn kaartje er wat beter uit..
    Alleen krijg ik die hier niet, hij staat in mn album..

Maarja het zegt de meesten niks, maar kwil het ff kwijt...

Gister wel een goed gesprek gehad hiero, dat ik er psychisch mee zit.. Zelfs alles lijdt eronder soms ook de sex...
    Dus ff goed gepraat :)

2. posh84

posh84 Actief lid

6 feb 2011
    222
    0
    0
    NULL
    NULL
    Aan je kaartje te zien moet je ei nog komen. Maak je gebruik van ovutesten?

3. bcloud

bcloud Niet meer actief

Nee deze maand niet... Juist om de druk toch iets te verminderen.... En ook omdat het oplaatst echt in de kosten loopt...

Nu ziet die er zo uit:
    My Ovulation Chart

4. Betty Barclay

Betty Barclay Fanatiek lid

29 apr 2011
    3.304
    0
    36
    Zuid Holland
    Moontje, ik zou me nog niet al te druk maken! Precies zoals Posh zegt; het lijkt op een iets verlaat ei. Ik denk dat die ene hoge dag gewoon een toevalstreffer was. Misschien heb je de avond daarvoor wijn gedronken, of kort geslapen of juist lang. Je temp is hartstikke gevoelig!

5. bcloud

bcloud Niet meer actief

Ja sinds 3 weken werk ik weer, en heb onregelmatige werktijden... Soms ben ik pas 12 uur thuis en dan slapen we ook niet vroeg.. Wel heb ik altijd rond de 8 uur slaap, dus daar zal het niet aan liggen. Als ik er laat inga slaap ik wel uit..

6. Maia

Maia Niet meer actief

lastig hoor moontje. Hij zegt mij inderdaad niet zoveel, maar ik kan me wel voorstellen dat je er onzeker van wordt!

hier vriendinnetje net weg, ze is nu 38 weken zwanger dus het is echt afwachten wanneer we wat van haar gaan horen ;) spannend hoor, ben heel benieuwd naar hun kindje.

7. mamavanJ&D

mamavanJ&D VIP lid

23 aug 2006
    7.212
    0
    0
    werkzoekende...
    Zwolle
    @ Moontje: whahahahaha. Ik werk bij Traffic Support. (google maar, is te veel om uit te leggen) (in het kort, verkeersregelaars en evenementen LOL).
    Ow jeetje, nou werk ze dan maar meid.
    Ik hoop dat het allemaal goedkomt met je cyclus. Heel goed dat je erover gepraat hebt. Praten is heel belangrijk.

8. Sam4Hope

Sam4Hope Fanatiek lid

25 feb 2011
    3.142
    0
    36
    Verzorgende Niv3 IG
    Nou zeg, dat was weer een hoop lezen.
    Op iedereen reageren is voor mij geen doen. Te moe, en daarom helaas geen zin :(

Nog altijd hartstikke moe, weer gewerkt vandaag en dan ben ik echt op. En heb nog een reeks late diensten voor de boeg...
    Nog steeds last van me onderbuik, vandaag opnieuw testje gedaan op me werk voor blaasontsteking, weer negatief.. Nou, dan weet ik 't ook niet meer. Lijkt ook wel ofk een ballon heb ingeslikt.
    Verder ook geen klachten, geen pijnlijke borsten of wat dan ook...
    Toch ook wel eens lekker... :p

9. mamavanJ&D

mamavanJ&D VIP lid

23 aug 2006
    7.212
    0
    0
    werkzoekende...
    Zwolle
    Lekker hoor Sam4Hope!

10. Sam4Hope

Sam4Hope Fanatiek lid

25 feb 2011
    3.142
    0
    36
    Verzorgende Niv3 IG
    Zeker! Misschien eindelijk alles op goede orde? Vorige maand nog iets wat last van me borsten, of wat gevoelige tepels, maar deze maand, helemaal niks!

Ja, dan nu sinds 2 dagen ofzo last van me onderbuik.. Maar geen herkenbare pijntjes, steken enzo

We wachten maar weer mooi af.. (grrr)

11. Maia

Maia Niet meer actief

nou ik denk toch dat mijn ovutest van vandaag positief is en die van gisteren net niet. Ik blijf twijfelen over die van gister (zal zo even een foto posten). Hij is ook heel licht opgedroogd terwijl hij gisteren binnen de tijd echt net zo hartstikke donker was als de controlestreep (tikkeltje lichter misschien maar dat was echt een ieniemienie verschil). Maar die van vandaag is echt knallen dus.. ach, gisteren gezellig gehad en ik ga vanavond manlief ook weer verleiden en dan komt het vast goed :)

12. Maia

Maia Niet meer actief

nou hierbij mijn testjes tot nu toe (o ja en het zijn er veel maar ivm mijn wisselende cycli ben ik maar gewoon vroeg begonnen ;)

hopelijk is hij een beetje duidelijk

13. mamavanJ&D

mamavanJ&D VIP lid

23 aug 2006
    7.212
    0
    0
    werkzoekende...
    Zwolle
    Ja daar zit niks anders op he? Ergens "hoop" ik dat ik niet ongesteld word, voor eind volgende maand, zodat ik de gyn weer kan bellen voor een afspraak. Dan word er verder gekeken en dan zal ik denk ik ook medicatie krijgen om het op gang te brengen en misschien dan zelfs ook wel dat ik met clomid mag beginnen ofzo...

14. Betty Barclay

Betty Barclay Fanatiek lid

29 apr 2011
    3.304
    0
    36
    Zuid Holland
    Klinkt precies als de 2 keer dat ik zwanger was. Blaasontstekingsachtige steekjes in mijn onderbuik en juist GEEN pijn in mijn borsten (in tegenstelling tot alle andere maanden);)

15. posh84

posh84 Actief lid

6 feb 2011
    222
    0
    0
    NULL
    NULL
    Die laatste is echt positief meid, dus lekker gezellig maken vanavond!
    Die van gisteren is nog niet positief. Zo ziet die van mij er ook uit een dag voor ik een positieve test heb.

16. moestra

moestra Fanatiek lid

14 jul 2011
    2.546
    0
    0
    werkzaam als gastouder thuis en huismoeder
    Groningen
    @sam4hope Voel je die steekjes dan meer links of rechts in je onderbuik??

@Maia Ik denk ook dat vandaag positief is!! Succes meid!!

@MvJ Ik duim voor je mee!!!

Hier een rustige zondag gedaan! Met z'n 3tjes wezen vissen! Hoe burgelijk! lol :D
    En verder gewoon wat in en om het huis gedaan. (wilde gerommeld schrijven, maar om reacties te voorkomen maar even een ander woord gekozen!! HAHA!!;))

17. Nijntje27

Nijntje27 Fanatiek lid

27 aug 2008
    4.698
    0
    0
    Juf
    In de buurt van Oss
    Moontje, die temp... mijn temp was deze maand ook heel anders dan anders.... FF heeft een ei gevonden, ik vond het knap, maar balen is het zeer zeker wel!

Maia, heel veel plezier vanavond, want die van vandaag is echt super positief!!

Sam, super spannend zeg!! Nog een weekje wachten en dan weet je meer (of ging jij pas testen bij een week overtijd?)

Andere meiden, ik lees veel mee, probeer te reageren, maar vind het wel lastig met al die namen, verhalen enz... sorry

18. Maia

Maia Niet meer actief

ja die vandaag is wel duidelijk he :) mooi!
    @posh: die van gisteren was binnen de tijd een stuk donkerder dan nu hij is opgedroogd hoor, maar ik dacht toen ik deze ook zag dat dit de positieve is en die van gisteren bijna.

19. Sam4Hope

Sam4Hope Fanatiek lid

25 feb 2011
    3.142
    0
    36
    Verzorgende Niv3 IG
    @ Nijntje27: Haha, ik ben inderdaad diegene van zeker een week na NOD testen..

@ Moestra: De steekjes/pijn voel ik meer in het midden en beetje rechts.. Hoezo?

@ Betty Barclay: laten we hopen dat het een goed teken is.. *duim duim*

@ Maia: die laatste is echt positief! Mijne zijn nooit veel donkerder dan de teststreep, deze ziet er goed uit! Klussen maar! Hahaaa :p

20. jetaime

jetaime Actief lid

24 okt 2005
    368
    0
    16
    Humor :D

Deel Deze Pagina