Wat voelen jullie allemaal rond een eisprong? Ik heb steeds 2-3dagen ervoor steken en dat duurt zo'n 4-5 dagen. Voelt zoals MS-krampen... Is dat wel normaal?
Het is augustus! Testen in de aanslag dus?? @whitesaber: ben heel benieuwd, zou geweldig zijn! Alle andere dames: gaan we volhouden tot NOD of niet...? Ik merk stiekem dat ik er toch ook wel erg onrustig van word, het idee dat het zomaar zou kunnen dat... Heb de afgelopen dagen van alles gevoeld, vooral heel erg onderin mijn buik, wat ik eerder nooit had (heb ook PDS dus voel altijd van alles), maar ben er ook zo op aan het letten . Wel wat gevoeligere borsten (volgens mij anders niet) en, heel raar, een supergevoelige hoofdhuid. Kent iemand dat? Gisteren in ieder geval toch ook maar die testen van het kv (2 voor 5) aangeschaft en nu wachten tot het vrijdag is! Voor alle dames die al ongesteld zijn geworden: succes met de volgende ronde en voor alle dames die het nog niet weten: succes met wachten!
NOD LIJST 1. Niqi79 (2e ronde, 1e kindje) Wallie81 (6e ronde, 1e kindje) Senna24 (2e ronde, 1e kindje) Linda250388 (5e ronde, 1e kindje) Ikke21 (1e ronde, 3e kindje) Sweetlove80 (2e ronde, 3e kindje) LinC (8e ronde, 1e kindje) 2. Daggie1984 (0e ronde, 2e kindje) Steffie (1e ronde, 3e kindje) Lefbekkie (1e ronde, 3e kindje) Amanda13 (6e ronde, 1e kindje) Eef5 (3e ronde, *2e kindje) AnitaElisabeth (2e ronde, 1e kindje) 3. Whitesaber (10e ronde, 2e kindje) Ikhoophet01 (6e ronde na mk, 2e kindje) Meine (8e ronde, 2e kindje) HollyHobby (1e ronde, 3e kindje) Aloha (1e ronde na, mk apr13wkn/mei6wkn/juni5.5wkn) 4. Gyino (1e ronde, 2e kindje) Ranniej20 (1e ronde, 1e kindje) Lachebekje74 (1e ronde, 1e kindje) BurningKarma (2e ronde, 2e kindje) Mariska1980 (1e kindje) 5. Daniiellu (3e ronde, 1e kindje) Lila1978 (3e ronde,1e kindje) Lotte30 (8e ronde, 1e kindje) 6. Arnoe (13e ronde - 1e kindje) 0903 (6e ronde, 1e kindje) Sam4Hope (12e ronde, 1e kindje) evaa (3e ronde, 1e kindje) 7. Mel05 (10e ronde, 3e kindje) Mawaikee (1e ronde, 1e kindje) Tanjax11 (4e ronde, 2e kindje) N80 (4e ronde na MK, 1e kindje) Diana75 (8e ronde, 1e kindje) Siri1981 ( 3e ronde, 1e kindje) GaiaGaia (2e ronde, 2e kindje) Ayanna (3e ronde na 2e MK, 3e kindje) Betty Barclay (1e kindje, 2e rondje na 2 mk) 8. An1985 (15e ronde, 1e kindje) 2MK Kim198 (2e ronde, 1e kindje) 9. Debs1 (7e ronde, 1e na MK, 1e kindje) Fidel2010 (27e ronde, 1e kindje) 10. Blossom ( 2e ronde, 1e kindje) Baby Boom (13e ronde (1ste ronde na VMK), 3e kindje) Nijntje27 (2e ronde, 2e kindje) Jes85 (6e ronde, 1e kindje) 11. Lieke84 (1e ronde na VMK, totaal 6e ronde) claudia84 (7e ronde, 1e kindje) Sar (4e ronde, 2e kindje) Tara84 (4e ronde, 1e kindje) LadyT (3e ronde, 1e kindje) Dromertje35 (1e kindje, 2de ronde) 12. Beckje (1e ronde, 1e kindje) Bruintje (2e ronde, 1e kindje) Moestra (3e ronde na MK, 2e kindje) Posh84 (8e ronde, 1e kindje) Volonta (3e ronde, 2e kindje) 13. Maia (4e ronde na MK, 2e kindje) Mukje (3e ronde, 2e kindje) Anne1361 (1e ronde, 2e kindje) Niamh (1e ronde, 1e kindje) 14. Jeskejes (9e ronde, 1e kindje) Annabeth (2e ronde na MK, 1e kindje) Kimsenna (2e ronde, 1e kindje) MamaVlindertje (1e ronde, 2de kindje) 15. Hamstertje! (Ronde9 na MK, 1e kindje) Meissie2008 (Ronde 9, 2e kindje) Kimmytje (ronde 4, 1e kindje) Kellyae (ronde 3, 2e kindje) Dotty (ronde 1, 1e kindje) 16. Moontje01 (4e ronde 1e kindje) Beccy (1e ronde na VMK, 1e kindje, totaal 6e ronde) datumloos. mamavanjoshua5109 (1e ronde, 2e kindje, Provera, bloedprikken) Toerist18 (1e ronde, 2e kindje---wachten op menstruatie) Totaal: 73 ...Zwanger, 2 Ongesteld, ...Vlinder, 2 MMM, ...Negatieve test, ...Twijfeltest, ...Niets doorgegeven Mijn eisprong is eerder geweest, dus me op 5 aug gezet! Liefs
Het is de eerste augustus en ik vind het hier maar verdacht stil.... Ik ga er dus maar vanuit dat er roze feestjes gevierd worden en dat de testende dames van vandaag dus helemaal geen tijd meer hebben om hier even langs te komen...... HOERA!! Hier zit ik inmiddels ook op het wachtbankje. pffffffff nog 12 dagen! Mn gevoelige borsten, die ik altijd heb rond eisprong trekken weer weg. mmmmhh. slecht teken?
Deze meiden hebben vandaag hun nod Even kijken welke namen vandaag langs komen 1. Niqi79 (2e ronde, 1e kindje) Wallie81 (6e ronde, 1e kindje) Linda250388 (5e ronde, 1e kindje) Ikke21 (1e ronde, 3e kindje) Sweetlove80 (2e ronde, 3e kindje) LinC (8e ronde, 1e kindje)
het is idd verdacht stil maarja NOD dagen kruipen altijd voorbij, sommige worden smorgens ongi anders savonds of sanachts.... spannend we moeten nog even geduld hebben testers: wij willen de uitslagen!!!!! nou hier net alweer tel van het zh, volgende week maandag gesprek met de verpl. hoe me voeding anders kan etc etc, zie er wel een beetje tegenop hoor bah, laat ik maar volgende week een positieve test hebben dan hoeven we ook niet meer af te vallen hihihihihih
Hey meiden! Ik ga volhouden tot de NOD, zou maar een verspilling van testen zijn anders denk ik zo lol. Voel me niet anders dan anders jammer genoeg dus denk dat het bij mij wel op naar de volgende ronde zal worden Aan de testers!! Ik ben het eens met fidel: wij willen uitslagen zien! *kruist haar vingers voor iedereen*
Ik heb vandaag getest vandaag is mijn NOD...en het was helaas negatief heb wel met urine van 11uur in de ochtend getest...en het was een etos huismerk 2 in een pak zeg maar. Ben nog niet aan het menstrueren. Wel ligt mijn baarmoedermond nog even hoog als sinds de 15e van deze maand en heb ik nog steeds last van duizeligheid en steken in mijn onderbuik. Heb ook 5 dagen bruin verlies gehad op cyclus dag 18 tm 22 ongeveer. heb het gevoel dat ik zwanger ben (ja wie niet haha)
het is bijna 12 uur --> lunchpauze! Voor mij altijd een moment dat ik even tijd heb om hier langs te komen, dus wie weet de testers ook?? Ik projecteer mijn eigen spanning tot de komende twee weken gewoon op de testers van nu. Duurt tenminste niet zo lang!
Ik lees al een tijdje mee en zit echt in spanning voor alle testers!!! Ik vraag me alleen iets af (ben vrij nieuw hier). Wat betekent mmm onderaan dat lijstje? Voor mij nog 2 weken wachten op mijn nod (denk ik dan, geen idee hoe mijn cyclus is).
Welkom Dotty! MMM is medische malle molen. maar ik heb ook nog een vraagje: Wat rekenen jullie als eerste dag? Ik heb namelijk altijd wel 2 dagen beetje bruinverlies voor het echt doorbreekt. Telt de eerste bruinverlies dag, of pas de doorbraakdag? scheelt toch weer 2 dagen wachten tot testmoment!
@ Eisprong, die voel ik ook, heb ook een soort van "menstruatiekrampjes", meer afscheiding... Ik voel het gewoon... Hier inmiddels ook op het wachtbankje, ik hoop echt dat onze vakantie zijn werk heeft gedaan en dat we op roze kunnen, het mag echt wel gaan komen hoor
Menstruatie berekenen vanaf de 1e dag dat het bloeden (Roodverlies) dus echt doorbreekt. Ja dat zou wel handig zijn met het bruinverlies haha dan had ik nu al mijn menstruatie gehad, ik heb namelijk 5 dagen heel licht en heel weinig bruinverlies gehad...dat was in cyclusdag 18.
Goedemiddag dames, Ik ben hier al een tijdje niet meer geweest, iig heb niet gekletst. Druk gehad en vriend lief is nog lekker een week vrij geweest dus veel weggeweest En ja dames ik hoor bij het lijstje van de nod van vandaag haha, moet jullie helaas teleurstellen want ik doe niet aan testen... ja pas na een week overtijd ofzo haha. Maar goed ben iig nog niet ongesteld geworden,verwacht eerlijk gezegd ook pas woensdag mn nod aangezien ik er van overtuigd ben dat ik mn eisprong later heb gevoeld! Ik zag wel al 2 dames op rood, wat balen zeg! Het word hier iig weer lekker spannend haha, zal ok proberen weer meer te reageren
@Mukje: Wat heb je een geweldig droog plaatje haha Spannend he? Ik zou niet eens kunnen wachten met testen.. Maarja anderen mss wel hihi.. @Fidel2010: Spannend volgende week... Succes.. @Whitesaber: Goed man! Ik duim voor je... komt vast goed.. Verder lijkt mijn ei uit te blijven aan mn temperatuur te zien... Maarja kga vandaag de gyn bellen en een afspraak maken.. T word me gewoon allemaal teveel met dat tempen.. Vorige maand ging het goed en nu gebeurd er niks.. Het heeft op dit moment teveel invloed op hoe ik me voel ... Kijk: ) My Ovulation Chart Hebben er meer een hele onregelmatige cyclus en ook onregelmatige eisprong??
@ Whitesaber: dat zou toch helemaal geweldig zijn! Ik ga voor je duimen hoor!! Maar moet haast wel goedkomen! Hier, geslapen tot 13u, toch te gek! Moet om 14u weg om te gaan werken!!! En ben nog steeds moe.. Zo raar, ook niks voor mij... Ik hoop vanavond als ik klaar ben met werken hier te komen en meer roze op de lijst te zien!!! Succes allemaal!! *draait duimen*
wow, twee meiden die wachten gewoon met testen... stoer zeg!! Moontje, zou ook de gyn bellen als je er zo mee in je maag zit... Maar wat stom van je temp... *temp van moontje ga eens heel snel heel goed omhoog!!* Fidel, heel veel succes volgende week. Zal zeker niet meevallen, maar misschien is het niet eens nodig En anders helpt het je misschien juist verder. Mukje, ik reken de eerste dag rood. Hier ook altijd wat dagen vooraf met wat bruin. Sweetlove, geen bloed geeft moed. Alleen balen van die test. Maar volgens mij heeft die test bet wel wat hcg nodig....