NOD 1-15 aug 2011

Discussie in 'NOD forum' gestart door whitesaber, 6 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamavanJ&D

mamavanJ&D VIP lid

23 aug 2006
    7.212
    0
    0
    werkzoekende...
    Zwolle
    @ Posh: hahaha dankjewel. De achtergrond heeft J.oshua gisteren helemaal zelf uitgekozen :D.
    En zoals hij gisteren was, was hij dus zaterdag ook, toen ik aan het werk was. Arme hubbie hahaha.

@ AnitaElsabeth: meid wat balen zeg. Succes in de volgende ronde!
    Succes in het ziekenhuis dus :D.

2. posh84

posh84 Actief lid

6 feb 2011
    222
    0
    0
    NULL
    NULL
    Balen meid! Heel veel succes in de nieuwe ronde!

3. posh84

posh84 Actief lid

6 feb 2011
    222
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ MvJ: Haha wat leuk dat hij dat zelf gekozen heeft. T is een hele gezellige site!

4. gyino

gyino Fanatiek lid

3 jul 2008
    1.775
    0
    0
    almere
    heerlijk ruim 15 pagina's om door te worstelen. gelukkig is er toch niks op tv :)

@ blaasontsteking: ja ik krijg ook een blaasontsteking als ik na het sexen niet ga plassen.
    maar als het een uurtje later is dan nog niet maar wel als ik de hele nacht wacht.
    huisarts heeft eens verteld dat dat te maken heeft met toch bacteriënen die via de man bij je binnen komen tijdens het vrijen.

@ lefbekkie: wees welkom, hopelijk mag ook jij ook snel op roze.

@ Mariska1980: wees welkom. aan de ene kant wel fijn dat je weet hoe je lichaam reageerd als je moet gaan menstrueren.
    wel spannend hoor dat je je nu anders voelt dan normaal.

@ sam4hope: woow dat je het vol kan houden om pas na een week na NOD te testen. vind dat echt knap dat kan ik niet hoor.

@ moestra: inderdaad girlpower zeg. voel je inmiddels je hand weer?

@ hamstertje: wat bijzonder om dat zo te kunnen zien bij de gyno hopelijk wordt dit eitje een mooi kindje.

@ whitesaber: ooh spannend zo met de symptonen. ben erg benieuwd morgen.

@ fidel: inderdaad het is een gezellige maand. heb het ook wel eens heel anders mee gemaakt.

@ lila1978: uuuh heb je geen innesteling gehad? ik had bij mijn eerste zwangerschap ook wat tussentijdse bloedverlies.
    niet veel en ook niet helder. meer oud bloed. daarna veel afscheiding houden.
    ben echt heel benieuwd. spannend hoor.

@ moestra: over je schoonzus (tenminsten als ik het goe dheb gevolgt) geloof ik inderdaad ook niet zo dat ze door de pil heen
    zwanger is geworden een maand voor het stoppen. maar aan de andere kant is ze nog veel zieliger dat ze het niet durft toe te geven
    dat het ook wat moeizamer ging en zo jou misschien steun kan geven. wat toch veel fijner is toch?

@ tara: haha heerlijk avondmaal heb je gehad. heb ook wel eens zo'n avond gehad hoor. niks om je voor te schamen.

@ maia: hahah kan me voorstellen dat jij de auto voortaan laat staan. fietsen is ook veel gezonder.

zo eerst maar deze helft anders wordt het zo'n lap tekst. hihi niet te snel gaan nu dames. moet er minstens nog 10.

5. gyino

gyino Fanatiek lid

3 jul 2008
    1.775
    0
    0
    almere
    woow 10 maak er maar 14 van. denk dat het nacht werk wordt.
    moet toch echt vaker inloge merk ik.

6. mamavanJ&D

mamavanJ&D VIP lid

23 aug 2006
    7.212
    0
    0
    werkzoekende...
    Zwolle
    @ Gyino: dat heeft mijn huisarts inderdaad ook gezegd... Dat is ook de precieze reden dat ik ook echt moet plassen na het vrijen...

7. Marylucy

Marylucy Lid

10 sep 2007
    31
    0
    0
    NOD-lijst 1-15 Augustus 2011

1.

2.

3. Whitesaber (10de ronde, 2de kindje)
    Ikhoophet01 (2e kindje, 6e ronde na mk)
    4.

5. Steffie (1e ronde, 3e kindje)

6.

7. Mel05 (10e ronde, 3e kindje)

8.MaryLucy ( 3e ronde, 2e kindje, 2 vmk)

9.

10.

11.

12.

13.

14.

15.

Totaal: 5

Zwanger, Ongesteld, Vlinder, MMM, Negatieve test, Twijfeltest, Niets doorgegeven.

8. Marylucy

Marylucy Lid

10 sep 2007
    31
    0
    0
    Hallo dames,

Leuk lijstje :) ik doe mee!
    Hebben jullie al een gedachte dat het posi is?? Maw wat zijn jullie voortekenen? Zo heb ik vette onderhuidse puisten ( sorry maar er is echt geen sprake meer van pukkeltjes) had ik gister een huilbui welke niet te stoppen was nadat ik mn hoofd stootte en heb ik een onrustige buik ( kan ook door het eten komen) en heb last van afscheiding.
    Jullie?

9. Aloha

Aloha Fanatiek lid

29 dec 2010
    4.229
    2
    38
    Gelderland
    gefeliciteerd Linc ( zoiets was het? ) super!!
    whitesaber ik duim heeeeeel hard voor jouw!! spannend hoor!!!

ongi dames.. balen zeg bah! maar wie weet is voor jullie een bevrucht ei in augustus weggelegd!!!

hier nog steeds beetje zenuwen na de test van vanmiddag, angst sluipt er echt super hard in nu.. brrrrrrrrrrrrr

10. Marylucy

Marylucy Lid

10 sep 2007
    31
    0
    0
    Leuk forum is dit!! Super hoe een ieder meeleeft en niet alleen over zn eigen NOD,test, zwangerschep etc praat!
    Ik doe mee!
    @aloha ik duim heel hard voor je mee!

11. Baby Boom

Baby Boom Fanatiek lid

2 sep 2010
    2.361
    0
    0
    Rotterdam
    Ik heb een erg goed gevoel deze ronde, weet niet waarom.
    Ik heb wel wat dingetjes maar ik heb vaker van alles gehad en toch on.
    En ik moet nu nog een week dus ik leg geen verband met evt zwangerschap.
    Alleen het gevoel dan.

We zullen zien ;)

12. moestra

moestra Fanatiek lid

14 jul 2011
    2.546
    0
    0
    werkzaam als gastouder thuis en huismoeder
    Groningen
    @Gyino Ja, mijn hand voel ik weer! Dankje!:D
    En je hebt het goed gevolgd hoor! Ik denk eerlijk gezegd dat ze na bijvoorbeeld 2 of 3 maand zwanger was, maar dat zelfs mijn broertje niet weet dat ze gestopt was met de pil... Lang verhaal, ga ik hier niet helemaal publiekelijk opschrijven...:)

@Marylucy Welkom hier!! Gezellig hier he?!;) Vind ik ook hoor!:D

13. dromertje35

dromertje35 Actief lid

28 jul 2011
    253
    0
    16
    Overijssel
    Ik vroeg me af of er meer zijn die na de eisprong en voor nod bruinig bloedverlies hebben gehad. Ik had dat vandaag en eerder had ik dat nooit. Kan dat een voorteken zijn of heb ik gewoon valse hoop:(... Ben al een aantal jaar van de pil af dus ontpillen kan het niet zijn ;)

14. Aloha

Aloha Fanatiek lid

29 dec 2010
    4.229
    2
    38
    Gelderland
    kan innestelingsbloed zijn maar ook gewoon wat oud bloed. hoeft niets te betekenen er zijn heel veel dames die 5 dagen voor ze ongi worden iets bruiverlies hebben als vooraankondiging. maar goed van een innesteling is het ook mogelijk dus.. je kan er helaas nog niets van zeggen op dit moment waarom jij het hebt.

15. moestra

moestra Fanatiek lid

14 jul 2011
    2.546
    0
    0
    Groningen
    Ik ben niet nieuwsgierig, mar alleen graag alles weten, dus heb ik ook ff gespiekt!;) Mooi zeg, zo'n blog!

16. moestra

moestra Fanatiek lid

14 jul 2011
    2.546
    0
    0
    Groningen
    Ja, ook ik had hier de afgelopen maand hoop: innesteling!! Maar helaas, werd 3 dagen later gewoon ongi...:(

17. dromertje35

dromertje35 Actief lid

28 jul 2011
    253
    0
    16
    Overijssel
    Ik moet nog 10 dagen wachten, ben gelukkig altijd zeer regelmatig :)

18. gyino

gyino Fanatiek lid

3 jul 2008
    1.775
    0
    0
    almere
    @ betty barclay: kan me best iets voorstellen dat je eiersprong iets van een mirgaine trickerd. zijn toch hormonen die aan de gang zijn.
    tja en als je dan gevoelig er voor bent. vervelend om een mirgaine te krijgen maar wel een duidelijke herkenning.
    zou een arts er niet iets voor hebben om dat te onderdrukken? heb zelf geen ervaring met een mirgaine ofzo dus weet niet hoe dat in zijn werk gaat.

@ steffie: hihi ik ga de tafel vol zetten met frikandel speciaal. daaraan was ik op het laatste moment erg aan verslaaft bij mijn zwangerschap van Logan.
    elke keer als ik nu een frikandel speciaal bestel vraagt hij wanneer hij moet beginnen met schilderen.
    kan haast niet wachten om het te doen. :)

@ lachebekje: ooh dat idee met die fopspeen vind ik wel ook een hele leuke. en dan doen in zo'n doosje als dat je een ring koopt.
    mmm misschien die onthouden voor een derde :p

@ an1985; heb ontzettend moet lachen om je flauwe humor met je man een ei te eten geven en zeggen dat hem het liefst bevrucht hebt.
    ook manlief hier vond hem erg goed.

@ eef5: oei meid, dat moet een heftige periode zijn geweest voor jullie. heel veel sterkte aankomende tijd.

@ testdrang: deze maand is die nog niet echt hoog. heb ook het idee dat het niks is deze maand. maar ja ken mezelf een beetje en ga me waarschijnlijk al zorgen
    maken als ik 1 dag overtijd ben.

@ fidel: spannend zeg dat je bent ingeloot om af te vallen. ben erg benieuwd hoe alles zal gaan.
    sterkte er mee.

@ sweetlove80: spannend hoor voor een derde gaan. wees welkom.

@ tanjax11: heb jij misschien ook mee geklest in juli mama's 2009? de naam van je zoon komt zo bekent voor.
    en zeker omdat hij ook in juli is geboren.

@ maia: joehoo eindelijk een positieve test. hopelijk was het een zeer gezellige avond.

@ AnitaElisabeth: ooh spannend al 3 dagen voor NOD een klein streepje. hopelijk is hij over 3 dagen een dikke vette streep.

@ Betty: ooh spannend. * duim, duim, duim*

@ MVJ: heerlijk zo'n verwennenrij van je mannetje. wij hebben afgelopen vrijdag samen het huis helemaal gedaan. dat scheeld ook echt een hoop.

@ Moontje: ik vind je kaartje erg mooi. maar snappen doe ik het niet. dus laat het keuren aan de kenners over.

@ An1985: heerlijk he met vriendinnen over trillende eierstokken kunnen kletsen. gelukkig heb ik ook nog 2 dames in me directe omgeving die dat hebben.

zo ben er al bijna hoor.

19. Kimmytje

Kimmytje Niet meer actief

Dames!

Wat een gekweel hier! :D

Aan diegenen op roze, van harte gefeliciteerd! Geniet ervan! :)

:( voor de dames op rode! Ik wens jullie enorm veel succes in de nieuwe ronde en hopelijk eindigt die op roze!

Grtjs

20. LinC

LinC Actief lid

30 jul 2011
    124
    0
    0
    Administratief medewerkter
    Limburg
    Hey dromertje,

Normaal heb ik bruinverlies een dag of 2 en daar wordt ik ongi...
    Nu had ik het ook ... alleen anders... een dag wel... een dag niet... een dag wel... een dag niet... nog een dag nie... en nu weer een klein beetje... maar wel anders dan normaal... en nu ben ik zwanger :)

en heb het eigenlijk nog steeds... hoop dat het nu snel stopt!

Deel Deze Pagina