NOD 1-15 aug 2011

Discussie in 'NOD forum' gestart door whitesaber, 6 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kimmytje

Kimmytje Niet meer actief

Hey meid! Welcome back! :)
    Gezellig was het inderdaad, en dat begint het in al de NOD lijstjes voor augustus ook weer te worden :D

Veel succes!
    xoxxo

2. Betty Barclay

Betty Barclay Fanatiek lid

29 apr 2011
    3.304
    0
    36
    Zuid Holland
    Bedankt voor al jullie felicitaties! Nou voel ik me nog meer jarig! :)

@whitesaber: balen meis. Maar het zegt inderdaad nog niks. Over een week kan het heel anders zijn. Iedere zwangerschap nestelt zich anders in en iedere toename van HCG kan heel anders verlopen!

Over innesteling gesproken. Volgens mij heb ik die vandaag gevoeld! Ik weet hoe dat moet klinken uit de mond van iemand die al 2 jaar lang elke maand overal op let, maar ik heb natuurlijk heel recent 2 beginnende zwangerschappen gehad en het voelt echt weer net zo
    Vrijdag ga ik stiekem pre testen!

3. an1985

an1985 Fanatiek lid

22 apr 2010
    1.888
    0
    36
    Utrecht
    BB happy birthday! Maak er een mooie dag van!

Ooooohhh ik krijg zo testdrang door dit gezellige geklets hahaha

4. Linda250388

Linda250388 Actief lid

18 apr 2011
    123
    0
    0
    NULL
    dordrecht
    @ arnoe, ik hoop voor je dat je geen langere cyclus hebt maar gewoon zwanger ben:) mn duimpjes draaien voor je!

@ hier, niet veel te melden de duivels zijn er iig nog steeds niet, ga zometeen lekker naar mn schoonouders toe, we eten daar.
    Dus verwacht niet dat ik hier vanavond nog online ben, maar hou jullie uiteraard morgen weer op de hoogte hoe het er dan voor staat.

Fijne avond iedereen!

5. whitesaber

whitesaber Niet meer actief

Hey meiden!
    Lekker weertje niet?
    We hebben lekker licht gegeten
    Soepie Knakworstje Salade en Stokbroodje :D
    En jullie?

6. kim198

kim198 Bekend lid

29 jun 2011
    898
    0
    0
    Oorspronkelijk geplaatst door Betty Barclay
    Ik ben jarig!! :)

En jullie weten allemaal wat ik voor mijn verjaardag vraag
    (ik vind het niet erg om nog een paar dagen op mijn cadeautje te wachten hoor...

@betty barclay: gefeliciteerd! Maak er een topverjaardag van!

@dames op rood: mega balen, maar volgende maand weer een kans. Ik duim nu alvast voor jullie

@dame op roze: feli!!! hopelijk ben je snel niet meer de enige :)

Hier nog niet echt de verschijnselen die ik vorige maand wel had ( toen wel posi, maar vmk 4,5 wk). Wel licht pijnlijke borsten en héél af en toe wat lichte buikpijn. Ik hoop dat het deze maand weer raak is, maar ik ben er bang voor. Succes voor de testende dames! Ik moet nog tot donderdag wachten (dan 4 dagen voor NOD, ik kan dat toch niet laten) Xx

7. gyino

gyino Fanatiek lid

3 jul 2008
    1.775
    0
    0
    almere
    @ kimmytje: kijk er ook erg naar uit. wij zijn 5 jaar geleden getouwd. heb hem nog niet gepast maar denk wel dat het gaat lukken.
    ben niet veel tot eigelijk niks aangekomen sinds die tijd. uuuh nou ja 17 kilo met me zwangerschap maar dat is ook weer weg.

@ fidel: heel veel plezier bij HP. wat een sufferd die baas. nu wel opgelost?

@ MySun: gefeliciteerd met je zwangerschap. geniet er van.

@ liesje1: wees welkom. en wacht gezellig mee.

@ colo: wat staat er precies in je avatar foto? lijkt op een hoef of zo.
    * haha ik denk wel dat het raak is hoor colo. tja en om zekerheid te krijgen zou ik zeggen testen.

@ whitesaber: ook jij houd ons in spanning.

@ BB: mmm zou dat niet al te vroeg zijn. snap dat je wilt testen maar je hcg waarde moet toch wel iets omhoog om te testen?
    moet eerlijk bekennen dat ik het niet zou weten hoor vanaf wanneer die hoog genoeg zou zijn.
    en als je wilt testen lekker doen hoor. snap je best.

@ linda: nu geen wijn of zo drinken he. want tja wie weet ben je wel zwanger.

hier:
    ooh ik voel me helemaal niet lekker worden.
    heb last van me keel en alles doet me zeer.
    ga dan ook zo lekker me bedje in en tv zappen.

8. ikke21

ikke21 Actief lid

9 jan 2007
    110
    0
    0
    arnhem
    @ betty happy birthday

@alle dames op rood sterkte suc6 met de volgende ronde

@ Linc had je al met HCG gestrooit hier feli meid!

Hier vandaag ook een nega test. Zoals ik al zei test ik altijd pas laat positief dus nog even afwachten we gaan nu pas vrijdag of zaterdag weer testen als ik het vol hou ;) en ik niet op rood kom te staan.

9. Maia

Maia Niet meer actief

spannend betty ;)

@eten: hier taco's vanavond :)

nou ik ben gewoon nog rustig aan het afwachten of het wat is of niet. Duurt nog wel even voor ik mag testen ;)

10. Tara84

Tara84 Fanatiek lid

10 apr 2011
    3.878
    0
    36
    Dames, ik kan jullie echt niet bijhouden hier:) Sorry dat ik dus niet op iedereen persoonlijk reageer. Maar voor de meiden die ongesteld zijn geworden, baal er maar even flink van. Vol goede moed op naar de volgende ronde! En voor de meiden met een positieve test, helemaal super!! Van harte.
    Ik heb vandaag een positieve ovulatietest gehad waar ik heel blij mee ben. Nog even goed klussen dus en hopen dat het raak mag zijn.

Liefs Tara

11. Mama-in-love

Mama-in-love VIP lid

11 mei 2010
    7.354
    158
    63
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Hallo allemaal!
    Wat een hoop lijstjes hier op het forum!!
    Ik zit nog net in deze lijst...
    donderdag is mijn nod. gek genoeg is gister bruinverlies begonnen.
    Ik ben altijd erg regelmatig en heb hooguit 1 dag van tevoren bruinverlies..
    Nu dus al vanaf maandag terwijl ik donderdag mijn nod heb...
    Is de mogelijkheid van innestelingsbloeding nog aanwezig of zou dat er niets meer mee te maken en zit ik naar een aankomende ongie te kijken?
    Ik hoop dat jullie me kunnen helpen!!

12. Maia

Maia Niet meer actief

het is gewoon afwachten joekie. soms kan je cyclus opeens gek gaan doen, ook als je altijd regelmatig bent. Het is gewoon (helaas ;)) afwachten.

13. whitesaber

whitesaber Niet meer actief

Ook yum :D

14. volonta

volonta Actief lid

7 apr 2011
    139
    0
    0
    NULL
    NULL
    GRRR, de duivels laten weten dat ze in aantocht zijn :(
    Last van mijn onderrug en niet zo klein beetje ook. Meteen in een PESTbui Waarschijnlijk dan toch een kortere cyclus dan de 35 dagen van de vorige ronde.

15. mamavanJ&D

mamavanJ&D VIP lid

23 aug 2006
    7.212
    0
    0
    werkzoekende...
    Zwolle
    @ Moestra: hahahaha, geeft niets hoor. Van mij mag je het ook bijhouden hoor. Ik probeer nu regelmatig iets te plaatsen dus. En vooral de uitspraken nu hahaha.
    Pfoe, dat durf ik niet te zeggen. Ik ken alleen de tabletjes die ik kreeg om mijn baarmoedermond zachter te maken en ervoor te zorgen dat ik genoeg ontsluiting kreeg voor ik ingeleid kon worden...

@ Gyino: ja ik vond het echt heerlijk. Aankomend weekend hoef ik dat niet te verwachten, aangezien hij jarig is en we dus visite krijgen... (en ik moet eerst werken... pfffffff)
    Nope, bij mij is nog steeds niets roods te bekennen hahaha. Heb ook zo'n vermoeden dat ik over zo'n 18 dagen aan de telefoon hang bij de gyn...
    Hahaha, ja inderdaad. Hier ook, ik doe het allemaal met liefde, maar is niet echt bevordelijk voor mijn nachtrust en dus mijn humeur en ook mijn lichaam, want door vermoeidheid, gaan bekken scheef staan en heb ik dus meer last...

@ Sam4Hope: ik heb geen idee wat het was, maar nu is hij wel lief, maar ook af en toe haalt hij nog steeds het bloed onder onze nagels vandaan...
    We wachten allemaal met je mee hoor. Spannend :D.

@ Ikhoophetecht: spannend hoor!!! Ik duim voor je.

@ Betty: GEFELICITEEEEEEEEEERD!!! Hoe is je dag geweest? Speciaal voor je verjaardag heb ik m'n duimen uit de kom gedraaid voor je :)

@ Linda: ow jeetje, jij maakt het ook wel heel erg spannend hoor!!!.

@ whitesaber: Balen dat je test nu negatief was zeg. Ik duim voor je dat je gewoon bloedloos blijft en je van de week gewoon lekker een positieve test hebt.

@ Arnoe: spannend hoor meid...

Hier enorm moe en ga dan nu ook meteen m'n bedje in. Nog even praten met man over iets wat er nu aan de hand is op hyves.
    En morgen weer oppaskindje en werken van 11 tot 15 uur... Veel kaartjes printen, dus hoop dat ik niet in slaap val.

16. Mama-in-love

Mama-in-love VIP lid

11 mei 2010
    7.354
    158
    63
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Ik val van de lijst af helaas..
    Zojuist is de ongie dan toch echt doorgebroken..
    Op naar de volgende!

17. Kimmytje

Kimmytje Niet meer actief

@ Gyino, leukkk! :) Veel plezier ermee hoor! Ik zie ook dat je je niet zo goed voelt, hopelijk snel genezen hoor meid!

@ Tara, wat fijn te horen dat je een poitieve ovutest had, nu hopelijk raak hé! :)

Hier vandaag lekker frietjes afgehaald en daarna lekker wat gaan drinken op een terrasje :)
    Almost bed time so slaapwel allemaal!

xoxox

18. Sam4Hope

Sam4Hope Fanatiek lid

25 feb 2011
    3.142
    0
    36
    Verzorgende Niv3 IG
    he, wat balen zeg!! :( Dan maar weer vol goede moed naar de volgende ronde!

@MVJ; ja dat wachten he.. Ik moet nog ruim een week tot NOD, ervan uit gaande dat mijn eisprong 2 dagen later was.. Dus 8 aug ipv de 6e. En dan nog een week.. Ach, we zien wel. Als dat gevoel ik me buik zo blijft, wagen we misschien toch een testje eerder na me NOD. We zien wel..

@ Whitesaber: wat een spanning, ik duim verder mee!

@ Gyino: hoop dat je je snel weer beter voelt!!

@ Tara: klinkt goed! Klussen maar!! :D

@ Volonta: zolang er geen bloed te zien is houden we hoop he...

@ Betty: spannend hoor

@ wachtende: ook hier nog 1 die langer moet wachten hoor, ach zolang we elkaar kunnen steunen komt het wel goed toch? Hier gelukkig nog geen testdrang...

Iemand vergeten? Sorry, het is al laat he?!

19. ikhoophet01

30 mei 2011
    71
    0
    0
    NULL
    NULL
    vanmorgen test gedaan 2 dagen voor nod wat zeggen jullie dames?:(:D

20. Maia

Maia Niet meer actief

@joekie: balen zeg :(

@ikhoophet: nou daar hoef je niets van te denken, die is toch duidelijk? gefeliciteerd :)

Deel Deze Pagina