NOD 1-15 aug 2011

Discussie in 'NOD forum' gestart door whitesaber, 6 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Baby Boom

Baby Boom Fanatiek lid

2 sep 2010
    2.361
    0
    0
    Rotterdam
    Moon
    Idd spannend, begin mezelf al btje gek te maken.
    Ik vind je temp kaart er heel netjes uitzien, alleen jammer dat er nog geen ei gespot is.
    En wat fijn dat jullie straks, voor je vriend zijn dochtertje kunnen zorgen.
    Wat een moeder zeg *schud hoofd*

2. moestra

moestra Fanatiek lid

14 jul 2011
    2.546
    0
    0
    werkzaam als gastouder thuis en huismoeder
    Groningen
    Fijn voor jullie Moontje!! Maar ik snap je dubbele gevoel ook wel hoor.

Alleen van dat digitale en niet digitale snap ik nog niks... Dacht dat ik na 4 jaar testen en zwanger zijn enzo wel iets wist... haha

3. bcloud

bcloud Niet meer actief

Is ook per toeval hoor dat ik dat weet...

4. Betty Barclay

Betty Barclay Fanatiek lid

29 apr 2011
    3.304
    0
    36
    Zuid Holland
    Lieve An,

Ik begrijp je volkomen, (been there, done that en gaan ook in januari terug, dan zijn we 2,5 jaar bezig en 2 miskramen verder) maar ik zou juist hoop krijgen als ik jou was van dat gebrek aan gevoelige borsten! Ik heb het hier al eerder opgeschreven, maar ik heb ALTIJD na mijn eisprong pijn in mijn borsten behalve de 2 maanden dat het raak was. Toen kon je er bij wijze van spreken hard in knijpen en voelde ik nog niks. Geef de moed nog niet op meisje! Hoop doet leven!

Liefs, BB

5. ayanna

ayanna Actief lid

16 jul 2011
    301
    0
    0
    België
    Hey de spannende dagen voor mij komen ook in zicht!! Ik heb veel moeten bijlezen hier amai! ;)
    Alle zwangeren : dikke proficiat!! En de meiden op rood: dikke knuffel!!!!!!!!!!!!

Ook ik had toen ik zwanger was net géén pijn in m'n borsten en andere maanden na eisprong wél!! dus inderdaad dat kan ook goed nieuws betekenen!! ;)
    Hier vandaag 5 dagen voor NOD.... en ook geen pijnlijke borsten;) en wat wel opvalt is dat ik héél moe ben, maar ja dat kan ook van de vroege werkuren zijn! ;) Afwachten dus, zoals velen onder ons! x

6. an1985

an1985 Fanatiek lid

22 apr 2010
    1.888
    0
    36
    Utrecht
    BB wat een lieve woorden! Bij de vorige zwangerschappen had ik juist dat je nog niet naar mijn borsten (voornamelijk tepels) niet kon kijken zonder dat ik auw riep! Ach het kan zomaar anders zijn. Volgens mij ben ik je ook helemaal vergeten te feliciteren nog! Ik hoop dat je je cadeautje nog krijgt! En ik hoop dat t niet zo hoeft te gaan, maar wel weer leuk als ik een maatje heb die op het zelfde moment de mmm in zou stappen...

Volgens mij was t moon over de rechtzaak? Wat een verhaal! Misschien niet netjes dat ik t zeg, maar het is zo oneerlijk verdeeld. De mensen die t zo graag willen waar t niet bij lukt en dan hoor je dit verhaal. Ik word er altijd heel verdrietig van.

Hier alles lekker rustig. Hebben jullie ook zo'n babyboom om je heen? In t andere topic waar fidel en ik zitten heb ik t er wel eens over. Vriendinnen, schoonzus, zus en collega's, IEDEREEN is zwanger of net bevallen. Hoe blij je ook bent voor ze, zo'n klap is t steeds. En dan voelt elke maand als je ongi bent zo demotiverend :'s

7. gyino

gyino Fanatiek lid

3 jul 2008
    1.775
    0
    0
    almere
    Dames wat gaan jullie snel. moet gewoon in een halve dag tijd 4 pagina's lezen.
    Je kunt merken dat de spannende test tijden zijn aangebroken. hihi

@ sweetlove: mmm lastig als de test negatief zegt maar je wel positive dingen voelt.
    hoop voor je dat er snel duidelijkheid komt.
    misschien was de test wel een maandagochtend product.

@ lachebekje: yakie hopelijkz et het dan maar snel door dan op naar de volgende ronde.

@ diana: ja hoor heel herkenbaar. met de zwangerschap van Logan wist ik het ook gewoon.
    maandag was de bevruchting, donderdag wist ik het, vrijdag innestelbloeding en 9 dagen later een positive test.
    het gewoon weten is moeilijk uit te leggen hoe dat percies is.

@MvJ: je zou er haast een kunsthoofd van krijgen wat jou cyclus betreft. kan me helemaal voorstellen dat je er klaar mee bent.
    als ik een spreuk voor tijd versnellen wist had ik heb voor je uitgesproken. maar helaas er staat niks in mijn toverboek hierover.

@ an1985: ik hoop dat je geen afspraak hoeft te maken en dat je tegen die tijd al met een beginnend buikje mag rond lopen.

@ moontje: is het wel gelukt met je kaartje. heb maar eens ingeschreven bij FF om te kijken hoe zo'n kaartje nu werkt.
    denk niet dat ik ga tempen hoor. maar hoor er zoveel over. wil er wel eens wat meer over leren.
    * mm jammer dat je dat niet zou kunnen voelen. nou ja niks mis mee om je zelf eens ook daar te leren kennen.
    **oei heftig met je man. hopelijk gaat het allemaal lukken. kan me iets bij voorstellen dat het je een dubbel gevoel geeft.

hier:
    nog helemaal niks. echt niks. geen ongi krampen, geen pijn in me onderrug of benen (wat ik normaal wel heb)
    maar ook geen gevoelige borsten misselijk of wat dan ook.
    alleen me keel doet zeer. maar denk niet dat iets met een zwangerschap te maken heeft :)
    voor de zekerheid ga ik wel een maandverbandje in doen vanavond want net een nieuw matras dus wil hem niet direct vies maken.
    dames kom op he er mag meer roze bij komen.

8. ikhoophet01

30 mei 2011
    71
    0
    0
    NULL
    NULL
    --------------------------------------------------------------

het is een test van het ziekenhuis daar testen zij ook hun patienten mee ;p

maar heb er een van cb digitaal gedaan en zwanger stond er dus is goed ;p

9. Molly1984

Molly1984 Actief lid

3 aug 2011
    360
    0
    16
    NULL
    NULL
    Gefeliciteerd hoor! Leuk voor Fabienne dat ze
    een brusje krijgt ;) liefs

10. mamarianka

22 jan 2011
    79
    0
    0
    landmacht, geneeskundig 410 opvang en afvoer compa
    heerlen
    hee meiden ik zag deze toppic en mijn NOD is 11 augustus..
    vinden jullie het goed als ik mee babbel

x rianka

11. an1985

an1985 Fanatiek lid

22 apr 2010
    1.888
    0
    36
    Utrecht
    Maar natuurlijk rianka! We zullen duimen!

12. Kimmytje

Kimmytje Niet meer actief

Wat bedoel je daar mee? Een zwangerschapstest doen en dan de inhoud/resultaat? niet bekijken? Heb ik iets gemist? Kan echt niet volgen...

13. Tara84

Tara84 Fanatiek lid

10 apr 2011
    3.878
    0
    36
    Ze bedoelt (neem ik aan) dat het een digitale test is. Als je die uit elkaar haalt zit er kennelijk ook zo'n stripje in met streepjes. Die moet je dus niet aflezen. M.a.w. geen digitale test uit elkaar halen.
    Maar zo te lezen heeft ze dat niet gedaan en is ze gewoon zwanger:)

14. moestra

moestra Fanatiek lid

14 jul 2011
    2.546
    0
    0
    werkzaam als gastouder thuis en huismoeder
    Groningen
    Ooow, als het zo zit, dan snap ik het nu ook!!!;):D

15. kim198

kim198 Bekend lid

29 jun 2011
    898
    0
    0
    Hi meiden!

Ik zag weer wat extra roze! Gefeliciteerd hoor! Een duidelijke streep al zag ik op de foto!

@whitesaber: wat kl*te zeg! Gelukkig volgende maand weer een nieuwe kans. Ik ga alvast voor je duimen.

Hier nog steeds geen verschijnselen zoals ik die vorige maand had toen het wel (kort) raak was. Vorige maand had ik erg veel afscheiding en buikpijn en soms al wat misselijkheid. Geen pijnlijke borsten ofzo. Ik heb nooit pijnlijke borsten normaal, ook niet voordat ik ongi moet worden. Dat is het enige dat ik deze maand wel heb. Mijn borsten voelen erg gespannen, maar of dat nou een goed teken is of niet?!?
    Verder heb ik keelpijn, maar als dat een teken van zwangerschap zou zijn had ik al een huis vol kinderen ;)
    Mijn temperatuur is wel nog steeds hoog (37,8). Ik ben bang dat het deze maand niet gelukt is, maar hoop natuurlijk van wel!

Ik duim voor de wachtenden en de testers! Hopelijk morgen weer wat meer roze!

X

16. Sam4Hope

Sam4Hope Fanatiek lid

25 feb 2011
    3.142
    0
    36
    Verzorgende Niv3 IG
    Jeetje, ben je er ff niet, en wat een verhalen!

@ Moontje: wat zit de wereld toch raar in elkaar. En zeker wel dubbel als jullie voor zijn dochtertje gaan zorgen. Maar is ze zeker in goede handen!

Voor de rest ben ik even kwijt wat er nog meer allemaal stond.. Sorry! Hoofd loopt beetje over met info. Drukke werkdag gehad enz enz. Ach je kent het wel.

Morgen lekker een dagje de stad in met me zusje! Lekker shoppen en daarna samen uit eten! Is alweer zo lang geleden!
    Dus daar gaat mijn ene dag vrij aan op.. Dan mag ik weer een reeks van 5 vroege diensten, weer 1 vrij enz enz Drama die vakantieperiode, maar ja, we weten waar we het voor doen he :D

17. Meissie2008

Meissie2008 Bekend lid

6 feb 2011
    769
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Holland, Drenthe
    hee meiden,

mezelf ook aangemeld voor 16-31 aug topic! had me NOD op de 15e maar vandaag pas posi ovutest dus nu 18/19 aug me NOD!
    Poosje niet geweest, druk gehad met verhuizen!! nu eindelijk alles op orde! op de zolder na!
    ik zou wel alles willen terug lezen maar denk dat ik wel ruim 20 pagina's gemist heb....
    fijne dag vandaag!
    liefs Meissie

18. fidel2010

fidel2010 VIP lid

26 aug 2010
    6.659
    212
    63
    vreselijk is dat he, gisteren viel ik ook weer met me bek open, de zus van mijn beste vriendin moet nog 5.5 wk ("gelukje, niet gepland") stond ze gisteren in het zwembad... nog even met haar gepraat, maar ze zei dat iemand anders haar NIET had gefeliciteerd omdat die zelf al 3 jaar bezig was. en dat kon ze NIET begrijpen. nou ik wel hoor... de zus heeft geen idee hoe moeilijk het is om iemand te feliciteren met een niet geplande zwangerschap als het niet wil lukken....

dan kwaaltjes jah vreselijk constant last van me onderrug, normaal pas 1 a 2 dagen voor ongi en met ups en downs. NU constant... en natuurlijk weer vollere borsten ( puilen uit me bh)
    en begint weer pijnlijk te worden... daarbij vreselijk chagie bhel

okee ik ga gauw afsluiten want zo op kraamvisite, en vanmiddag werken...

19. Maia

Maia Niet meer actief

goedemorgen!

@moontje: wat fijn voor jullie, dat nieuws van de rechtzaak!

@an: ja herkenbaar, ik ga zondag op kraamvisite en een vriendin van me staat ook richting uitgerekende datum dus..

@nieuwe dames: welkom

hier 3 dpo, dus ik mag nog wel even wachten ;) alle wachtende die bijna aan de beurt zijn succes, ik blijf duimen dat er veel roze komt deze maand!

20. ikhoophet01

30 mei 2011
    71
    0
    0
    NULL
    NULL
    Het is echt onmiskenbaar die Clearblue! Jeej ikke is echt heel happy, hoop dat het nu goed gaat!

@ Moontje01: die andere testen heten clearview HCG, en zijn echt super sensitive, die kun je ook niet in de applicator van de cb stoppen, want dat geeft hij aan "niet zwanger"... Ik heb ook nog eens de beschrijving van de cb erop nageslagen en er staat nergens dat je die testen niet aan de streepjes mag aflezen, dit in tegenstelling tot de cb ovu testen waar het wel duidelijk bij vermeld staat. Ik hoop voor je dat het snel raak is!

En dat geldt natuurlijk voor alle meiden waarbij het nog niet gelukt is!

Ik strooi mijn HCG flink uit over dit forum!

Succes allemaal en onwijs bedankt voor al jullie lieve reacties!

Deel Deze Pagina