Poe, dames, spannend allemaal! Alhoewel mijn banner zegt dat ik vandaag 1 dag over tijd ben, is volgens mij mijn NOD pas morgen. En zelfs dat weet ik niet helemaal zeker, gezien hoe mijn cyclus was afgelopen maand. De 'testkoorts' heeft nu toch ook bij mij wel toegeslagen, maar wil wachten tot na zondag. Als ik dan nog niet ongesteld ben, ga ik testen. Voel verder nog helemaal niks: geen zwangerschapsverschijnselen, maar ook geen ongesteldheidsverschijnselen. Alleen mijn eigen ongeduld, hihi. Succes allemaal!
O ja, en zo'n trillend ooglid is bij mij eigenlijk altijd een teken van vermoeidheid, maar het zou leuk zijn als het iets anders zou betekenen bij jullie!
Hi! Ja ik las al op internet dat het stress of oververmoeidheid was, maar ik heb geen gevoel van stress en ben net terug van vakantie, dus oververmoeidheid lijkt me ook niet. Iedereen ziet het ook, dus je staat best voor paal, maar ja... Laten we hopen dat jet een zwangerschapskwaaltje is haha Maar dat zal wel niet. X
@lila1978: oh ik lees je vorige bericht nu pas! Joh wat spannemd en wat goed dat je het vol kunt houden niet te testen! Ik ben nu 4 dagem voor NOD en ik heb alweer getest (uiteraard negatief). Ik teste vorige maand ook pas positief op NOD, dus ik hou nog wat hoop. Vorige maand voelde ik me wel heel anders, maar je weet nooit. Ik duim voor je! X
Hallo allemaal, Volg jullie al een paar dagen en wat zijn jullie actief, leuk! Ik ben sinds pas aangemeld op dit forum en alles is nog nieuw, maar zou ook heel graag me bij jullie voegen. Wij zijn met de 1e ronde bezig voor ons 1e kindje. Het is allemaal zo spannend! Als 2 jaar lang verlang ik naar deze tijd, maar mijn wederhelft was er nog niet aan toe! Nu is het zo ver en is het allemaal toch een beetje eng. Als ik het allemaal lees wat je eventueel zou kunnen voelen bij eisprong, innesteling en bevruchte eicel, ga ik spontaan van alles voelen, hihi. Maar goed we wachten maar af. Normaal gesproken vliegt de tijd maar het wil nu maar geen 9 aug. worden, de tijd schiet niet op! Maar ik neem aan dat jullie dat wel snappen. Zou iemand me bij het lijstje willen voegen? Groet Misty
@misty83: welkom! Gezellig dat je mee gaat kletsen hier! Ik hoop voor jou dat het de eerste keer raak is! Ik herken je gevoelens, want ik ben ook pas met m'n tweede rondje voor 1ste kindje bezig en jezus wat is het spannend en toch ook een beetje eng. Kun je je voorstellen hoe ik me voelde toen ik de eerste ronde gelijk zwanger bleek? (helaas vmk). Ik schrok me dood! Maar was wel gelijk heel blij natuurlijk! Ik hoop voor jou dat het snel raak is en ik duim voor je! X
Oh was ik nog vergeten! welkom aan onze nieuwe meiden er zijn nog kussentjes vrij dus kies er eentje uit en plof je er maar bij ^^
Ik ook! Het klinkt stom, want ik ken jullie natuurlijk niet echt, maar het helpt gewoon dat jullie allemaal snappen wat ik doormaak! Ik heb trouwens WEEKEND! Ga even alles bij lezen wat ik gemist heb want het was vandaag zo achterlijk druk op werk dat ik geen seconde naar zwangerschapspagina heb kunnen kijken. ps. Ik heb vanmorgen al stiekem getest maar dat sloeg natuurlijk nergens op 4 dagen voor NOD. Totaal blanco Zaterdag weer!
1. Niqi79 (2e ronde, 1e kindje) Wallie81 (6e ronde, 1e kindje) Senna24 (2e ronde, 1e kindje) Linda250388 (5e ronde, 1e kindje) Ikke21 (1e ronde, 3e kindje) Sweetlove80 (2e ronde, 3e kindje) LinC (8e ronde, 1e kindje) 2. Daggie1984 (0e ronde, 2e kindje) Steffie (1e ronde, 3e kindje) Lefbekkie (1e ronde, 3e kindje) Amanda13 (6e ronde, 1e kindje) Eef5 (3e ronde, *2e kindje) AnitaElisabeth (2e ronde, 1e kindje) 3. Whitesaber (10e ronde, 2e kindje) Meine (8e ronde, 2e kindje) HollyHobby (1e ronde, 3e kindje) Aloha (1e ronde na, mk apr13wkn/mei6wkn/juni5.5wkn) 4. Gyino (1e ronde, 2e kindje) Ranniej20 (1e ronde, 1e kindje) Lachebekje74 (1e ronde, 1e kindje) BurningKarma (2e ronde, 2e kindje) Mariska1980 (1e kindje) 5. Daniiellu (3e ronde, 1e kindje) Lila1978 (3e ronde,1e kindje) Lotte30 (8e ronde, 1e kindje) Ikhoophet01 (6e ronde na mk, 2e kindje) 6. Arnoe (13e ronde - 1e kindje) 0903 (6e ronde, 1e kindje) Sam4Hope (12e ronde, 1e kindje) evaa (3e ronde, 1e kindje) Molly1984 (1e ronde na mk 1e kindje) 7. Mel05 (10e ronde, 3e kindje) Mawaikee (1e ronde, 1e kindje) Tanjax11 (4e ronde, 2e kindje) N80 (4e ronde na MK, 1e kindje) Diana75 (8e ronde, 1e kindje) Siri1981 ( 3e ronde, 1e kindje) GaiaGaia (2e ronde, 2e kindje) Ayanna (3e ronde na 2e MK, 3e kindje) Betty Barclay (1e kindje, 2e rondje na 2 mk) 8. An1985 (15e ronde, 1e kindje) 2MK Kim198 (2e ronde, 1e kindje) Knorretje88 9. Debs1 (7e ronde, 1e na MK, 1e kindje) Fidel2010 (27e ronde, 1e kindje) 10. Blossom ( 2e ronde, 1e kindje) Baby Boom (13e ronde (1ste ronde na VMK), 3e kindje) Nijntje27 (2e ronde, 2e kindje) Jes85 (6e ronde, 1e kindje) 11. Lieke84 (1e ronde na VMK, totaal 6e ronde) claudia84 (7e ronde, 1e kindje) Sar (4e ronde, 2e kindje) LadyT (3e ronde, 1e kindje) Dromertje35 (1e kindje, 2de ronde) 12. Beckje (1e ronde, 1e kindje) Bruintje (2e ronde, 1e kindje) Moestra (3e ronde na MK, 2e kindje) Posh84 (8e ronde, 1e kindje) Volonta (3e ronde, 2e kindje) 13. Maia (4e ronde na MK, 2e kindje) Mukje (3e ronde, 2e kindje) Anne1361 (1e ronde, 2e kindje) Niamh (1e ronde, 1e kindje) 14. Jeskejes (9e ronde, 1e kindje) Annabeth (2e ronde na MK, 1e kindje) Kimsenna (2e ronde, 1e kindje) MamaVlindertje (1e ronde, 2de kindje) 15. Hamstertje! (Ronde9 na MK, 1e kindje) Meissie2008 (Ronde 9, 2e kindje) Kimmytje (ronde 4, 1e kindje) Kellyae (ronde 3, 2e kindje) Dotty (ronde 1, 1e kindje) 16. Moontje01 (4e ronde 1e kindje) Beccy (1e ronde na VMK, 1e kindje, totaal 6e ronde) Tara84 (4e ronde, 1e kindje) datumloos. mamavanjoshua5109 (1e ronde, 2e kindje, Provera, bloedprikken) Toerist18 (1e ronde, 2e kindje---wachten op menstruatie) Totaal: 73 2nZwanger, 6 Ongesteld, ...Vlinder, 2 MMM, ...Negatieve test, ...Twijfeltest, ...Niets doorgegeven potverdikkie heb ik toch mezelf weer voor de gek zitten hoiuden... op naar de volgende ronde!! Voor alle meiden in het roze congrats!! en voor de rest ik duim voor jullie!! Liefs
Jammer Molly! (en heel herkenbaar wat je zegt ) Ik voel ook weer van alles maar waarschijnlijk praten we gezellig samen verder in het topic van volgende maand! Zondag of maandag weet ik het (zeker)
Hallo lieve dames! Ik ben ook weer in het land en online Na een onverwachte vakantie, is het haast niet meer bij te komen hier op het forum...wat wordt er weer heerlijk gekletst! Ik was op pagina 50 en zie dat ik minstens het dubbele moet lezen om bij te komen...weet nog niet helemaal of ik dit ga redden. Hoe het hier gaat: Deze maand helaas niet veel geklust (wel in de juiste weer redelijk veel...dus duimen maar) en vorige week een blaasontsteking gekregen. Vandaag weer urine laten controleren en het blijkt een hardnekkige variant te zijn...nog niet weg! Het valt me wel op hoe alert je moet zijn met onze kinderwens en medicatie. Bij de dokter had ik dit aangegeven, maar hij vond dat zolang er geen positieve test te voorschijn kwam je er ook niet naar hoefde te handelen...tja... De doktersassistente was al iets toegankelijker en heeft vorige week (bijna 2 weken voor NOD) getest en die was negatief...kan ook haast niet anders. Vandaag kon ik weer een kuur ophalen bij de apotheek, en gevraagd aan de apothekersassistente of deze medicatie kwaad kon bij een zwangerschapswens. Zij gaf aan dat deze medicatie absoluut niet de voorkeur had...dus maar weer bellen morgenvroeg met de dokter...grrrr We wachten af, mijn NOD komt in de beurt...spannend! Groetjes, LadyY
Kan me voorstellen dat je er klaar mee bent. Misschien heb ik t gemist, maar waarom wordt er zo lang gewacht voor je geholpen wordt dmv hormonen ofzo?