Goede morgen allemaal! Hier een vroeg berichtje. Kom net thuis van mijn nachtdiens en het is dus zo verslavend dat ik even bij wil lezen voor ik naar bed gaat!!! Ik doe terminale nachtzorg dus zit bij iemand thuis te waken en heel de nacht de tijd om er over na te denken en van alles te voelen! Nu had ik vannacht een raar gevoel in mijn onderbuik! Het waren geen ongi krampen, maar net of er elastieken werden aangetrokken af en toe. Klink iemand dit bekend? Na het stoppen van de pil ben ik 2x na 24 dagen ongi geworden toen na 25 dagen en de laatste keer na 26 dagen! Nu heb ik 9 aug. als ongi dag staan dat is na 25 dgn. wanneer denken jullie dat ik eventueel kan testen. Er zitten hier zoveel ervaren tussen! Ik wens jullie allemaal weer veel sterkte en afleiding vandaag en de personen die mogen testen ik zal duimen voor jullie. Groet Misty
Ik zou t gewoon proberen misty! Haal je toch die van Kruidvat? Kost niet veel en regeren ook voor nod wel eens! Vanochtend weer een test gedaan. Vriendlief zat nu te stuiteren haha. Binnen een minuut stond er weer iets, maar het is gewoon amper te zien! Ik joel pas als ik de test zie en t streepje is net zo zichtbaar als de andere!
Hoi Misty, Ik zou 25 aanhouden! Dat is mooi in het midden. (Het blijkt erg makkelijk om anderen verstandig advies te geven en zelf alweer 4 dagen voor NOD te testen, haha ) @Mukje: Nou moe! Zelfde dag jarig en ook nog woonachtig in dezelfde stad. Moet niet gekker worden! Het enige verschil is dat ik 33 ben geworden. Hoe dan ook; jij ook nog van harte! We hadden eindelijk eens mooi weer Hier nog niks te melden! Ik plas zelfs geen indrooglijntje op die KV-testen Ik heb trouwens ontdekt wanneer je die krijgt en wanneer niet! Indrooglijntjes ontstaan door teveel urine. 4 druppels ipv 3 kunnen dat stripje al van slag brengen. Moeten jullie eens op letten als je zo'n test doet! Ik heb sinds kort de FF-app op mijn Iphone en ik vind het wel een coole app! Supermakkelijk om dat zo mobiel te doen! Volgens FF is mijn NOD trouwens de 9e ipv de 7e... Dat zou ook verklaren waarom ik nu nog niks zie Nou ladies, fijne dag!
wauw an !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! spannend je steekt me aan, toch straks maar even langs de kv ohhh dat zou zo gaaaaaaf zijn wij samen ( nog eens wij kletsen ook op een ander onderdeel en daar moet de zwangere lijst nodig worden afgelost een aantal zijn de komende week uitgerekend) dus tijd voor nieuwe zwangere dames, vind je ook niet !!!!! hier beursere borsten en vol, bh blijft uitpuilen en verder heel rustig voor mezelf ( teminste dat was ik tot al die testdames whaaaaaaaaaaaa) ok even mezelf tot de orde roepen voordat ik weeeeeer terleurgesteld wordt... de laatste tijd heb ik heel veel steun aan het nummer van blof : HOU VOL HOU VAST!! ‪BLØF - Hou Vol Hou Vast (officiële videoclip)‬‏ - YouTube
Ik zou het zo leuk vinden fidel! Eerste miskraam is precies een jaar terug. Nieuw jaar, nieuwe kansen en nu een plakbeebje! En jij moet met mij mee doen!!! Knuffel!!
Wauw An! We posten net tegelijk dus ik had jouw reactie niet gezien! Ik hoop het, ik hoop het, ik hoop het! @Fidel: Bizar dat je dat zegt van dat nr van BLOF. Ik kan het juist niet meer horen. Ik heb het 2x tot mijn mantrasong benoemd toen ik zwanger was (hou vol, hou asjeblieft vast) maar het mocht toch niet baten... Het hield niet vast aan mij Ik zet het nu af dus als ik het hoor!
Goedemorgen! Ik vraag mij telkens af wat jullie bedoelen met FF?? Hier weer heerlijk geslapen!! Heb sinds een paar dagen wat spierpijn in mijn arm, ik hoop dat het snel overgaat! Ik kan niet bedenken waar het van zou kunnen komen... Ik til bijna alles met links... Misschien heb ik wel verkeerd gelegen... Fijne dag allemaal!!
FF = Fertility Friend Daar vul je je temperatuur in en dan maakt ie er zo'n mooie statistiek van. Heb je een Iphone? Dan kun je hem nl ook als app hebben. (techniek staat voor niks )
Thanks BB!! Nee, heb geen iphone. Wel zo'n nieuwe met internet en alles, maar veel apps doen het bij mij niet... Best wel balen!!
Goedemorgen dames, Wat is er gisteren weer een hoop gekletst, wel mee gelezen op tel maar niet kunnen reageren. Heb nu ook niet zo veel tijd dus zal even niet op andere reageren Vanmorgen toen ik op kwam spotte ik een lijntje'oud'bloed in mn ondergoed:x Jullie begrijpen dat ik daar dus totaal niet vrolijk van werd omdat ik het eerlijk gezegd ok niet meer verwacht had. Maar tot mijn verbazing zat er niets op mn toiletpapier heb verder ook nergens last van van ongi krampen ofzo of een zere rug? Probeer mezelf gewoon voor te houden dat de rode duivels nu toch echt in aantocht zijn. wat denken jullie
Hi Linda, ik denk dat het een kwestie van afwachten is. Geen bloed geeft moed. Zeker als je ook geen pijn/kramp hebt
@ an1985, dankje! we zullen het inderdaad zien en zodra er nog geen helderrood bloed is blijf ik een klein beetje hoop hebben. Er schiet me nu wel opeens te binnen dacht ik vannacht 1 ibuprofen 200mg heb genomen, want ik stikte van de koppijn( bij mij is dit altijd erg heftig omdat ik chronische hoofdpijn 'heb'gehad). Heeel erg stom maar had niets anders meer in huis, zou dit kwaad kunnen
Ibu wordt afgeraden tijdens een zwangerschap. Dan kun je beter een asperientje pakken. Maar denk dat t niet drastische gevolgen kan hebben
Ik zie nu jouw berichtje pas... Vind het steeds spannender worden, want nog niets te zien. Maar omdat ik nog niet helemaal vertrouw op mijn cyclus (al dacht ik van wel) wacht ik dus nog even. Misschien morgen, anders zondag. In jouw geval: 4 dagen voor NOD nega zegt natuurlijk nog helemaal niets! Begrijp dat het vorige maand niet goed is gegaan? Balen! Hoop op betere tijden voor je! En blijf duimen voor alle andere dames hier natuurlijk!!
@an: spannend @linda: ibu wordt afgeraden, paracetamol mag wel maar ja, het is nu gebeurd dus niet al te druk over maken, klinkt stom maar wie weet ben je niet zwanger en dan maak je je druk voor niets bij wijze van hier niets te melden, ben nog rustig aan het afwachten. Merk wel dat ik er iets minder bezig mee ben dan de vorige maanden, komt denk ik omdat ik nu weet wanneer m'n eisprong was en dus dat ik echt m'n nod weet en daarvoor door de onregelmatigheid dat dus niet wist en dus onzekerder was. Nu heb ik zoiets van, ik zie het rond half augustsu wel. Wel prettig. nou ik ga zo werken dus fijne dag allemaal!
Hallo meiden Mag ik me bij jullie aansluiten? Ik was eerder bij het andere gedeelte van aug, maar omdat ik gisteren en vanmorgen rozeverlies heb gehad, vermoed ik dat dit of een naderende menstruatie is, of een innesteling (wat ik natuurlijk hoop!!). Hoe dan ook, ik heb mijn NOD gesteld op 13 aug. Oja, ff ter verduidelijking. Mijn cyclus is flink van slag. Ik had 21 juli ongesteld moeten worden maar ben het niet geweest (door stress vermoedelijk). Daarom weet ik niet exact wanneer mijn NOD is, maar hebben we wel besloten dat we een derde kindje willen. Dit is dus onze eerste ronde. Ik vermoed vorig weekend wat vruchtbaar slijm bespeurd te hebben...dus hoop zo dat het roze verlies van een innesteling is, maar ga nog nergens vanuit. Ik hoop dat ik lekker met jullie mee kan kletsen!! liefs Susy
Hey Susy! Haha, je ziet, ik zit op 2 schepen hé Mijn NOD is rond 15/16 dus vandaar Welkom hier! @ Naliey, knuffels hoor, hopelijk voel je je snel beter!
@ dames op rood balen @ roze dames gefeliciteerd! @ nieuwe dames Welkom op naar roze @ hier nog steeds geen rood maar ook nog steeds nega testen. Dus maar afwachten dat de regels om de hoek besluiten te komen!
jaja, van twee walletjes eten he... Spannened. Hoop dat we allebei gauw roze hebben, maar natuurlijk ook alle andere meiden hier!!