1. Niqi79 (2e ronde, 1e kindje) Wallie81 (6e ronde, 1e kindje) Senna24 (2e ronde, 1e kindje) Linda250388 (5e ronde, 1e kindje) Ikke21 (1e ronde, 3e kindje) Sweetlove80 (2e ronde, 3e kindje) LinC (8e ronde, 1e kindje) 2. Daggie1984 (0e ronde, 2e kindje) Steffie (1e ronde, 3e kindje) Lefbekkie (1e ronde, 3e kindje) Amanda13 (6e ronde, 1e kindje) Eef5 (3e ronde, *2e kindje) AnitaElisabeth (2e ronde, 1e kindje) Liesje1 (9e ronde, 1e kindje) 3. Whitesaber (10e ronde, 2e kindje) Meine (8e ronde, 2e kindje) HollyHobby (1e ronde, 3e kindje) Aloha (1e ronde na, mk apr13wkn/mei6wkn/juni5.5wkn) 4. Gyino (1e ronde, 2e kindje) Ranniej20 (1e ronde, 1e kindje) Lachebekje74 (1e ronde, 1e kindje) BurningKarma (2e ronde, 2e kindje) Mariska1980 (1e kindje) 5. Daniiellu (3e ronde, 1e kindje) Lila1978 (3e ronde,1e kindje) Lotte30 (8e ronde, 1e kindje) Ikhoophet01 (6e ronde na mk, 2e kindje) 6. Arnoe (13e ronde - 1e kindje) 0903 (6e ronde, 1e kindje) Sam4Hope (12e ronde, 1e kindje) evaa (3e ronde, 1e kindje) Molly1984 (1e ronde na mk 1e kindje) 7. Mel05 (10e ronde, 3e kindje) Mawaikee (1e ronde, 1e kindje) Tanjax11 (4e ronde, 2e kindje) N80 (4e ronde na MK, 1e kindje) Diana75 (8e ronde, 1e kindje) Siri1981 ( 3e ronde, 1e kindje) GaiaGaia (2e ronde, 2e kindje) Ayanna (3e ronde na 2e MK, 3e kindje) Betty Barclay (1e kindje, 2e rondje na 2 mk) 8. An1985 (15e ronde, 1e kindje) 2MK Kim198 (2e ronde, 1e kindje) Knorretje88 9. Debs1 (7e ronde, 1e na MK, 1e kindje) Fidel2010 (27e ronde, 1e kindje) Misty83 (1e ronde, 1e kindje) 10. Blossom ( 2e ronde, 1e kindje) Baby Boom (13e ronde (1ste ronde na VMK), 3e kindje) Nijntje27 (2e ronde, 2e kindje) Jes85 (6e ronde, 1e kindje) 11. Lieke84 (1e ronde na VMK, totaal 6e ronde) claudia84 (7e ronde, 1e kindje) Sar (4e ronde, 2e kindje) LadyT (3e ronde, 1e kindje) Dromertje35 (1e kindje, 2de ronde) 12. Beckje (1e ronde, 1e kindje) Bruintje (2e ronde, 1e kindje) Moestra (3e ronde na MK, 2e kindje) Posh84 (8e ronde, 1e kindje) Volonta (3e ronde, 2e kindje) 13. Maia (4e ronde na MK, 2e kindje) Mukje (3e ronde, 2e kindje) Anne1361 (1e ronde, 2e kindje) Niamh (1e ronde, 1e kindje) 14. Jeskejes (9e ronde, 1e kindje) Annabeth (2e ronde na MK, 1e kindje) Kimsenna (2e ronde, 1e kindje) MamaVlindertje (1e ronde, 2de kindje) 15. Hamstertje! (Ronde9 na MK, 1e kindje) Meissie2008 (Ronde 9, 2e kindje) Kimmytje (ronde 4, 1e kindje) Kellyae (ronde 3, 2e kindje) Dotty (ronde 1, 1e kindje) 16. Moontje01 (4e ronde 1e kindje) Beccy (1e ronde na VMK, 1e kindje, totaal 6e ronde) Tara84 (4e ronde, 1e kindje) datumloos. mamavanjoshua5109 (1e ronde, 2e kindje, Provera, bloedprikken) Toerist18 (1e ronde, 2e kindje---wachten op menstruatie) Totaal: 74 2nZwanger, 8 Ongesteld, ...Vlinder, 2 MMM, ...Negatieve test, ...Twijfeltest, ...Niets doorgegeven Helaas....Baal er flink van! in ieder geval weer een korte cyclus i.p.v. een lange.
Hier nog steeds niet ongi, maar vanochtend weer negatief getest... Ik snap er niets van. Ik snap er niets van, ik ben normaal superstipt met cyclus... Alle dames op rood, balen zeg!! Alle dames op roze, gefeliciteerd!! Alle wachtende, ik wacht met jullie mee...
@ liesje Ik heb hier hetzelfde probleem! Ik google me rot over laat positief testen enzo. Liever een positieve test of ongi dan deze onzekerheid. Ik heb wel last van kwaaltjes zoals nu en dan gevoelige boobies vreetbuien en moodswings, maja dat kan ook op een aankomende ongi duiden. Jij last van kwaaltjes?
@Ikke21 Ik wil het liefst natuurlijk ook die uitzondering zijn die gewoon laat positief test en anders laat die ongi maar komen. Ik wil inderdaad ook graag weten waar ik aan toe ben. De week na mijn vermoedelijke eisprong ben ik misselijk geweest en last van mijn darmen. Dit had ik paar maanden terug ook en toen had ik positieve (al was het een licht lijntje) in mijn handen op NOD maar dit was maar voor korte duur. Daarnaast zijn mijn borsten pijnlijk sinds mijn NOD, terwijl ik normaal al last heb 10 dagen voor mijn NOD. Mijn borsten lijken wel landkaarten, ik heb overal duidelijke blauwe aders. En dat laatste vind ik ook heel typisch want dit kan ik me niet indenken. En ik heb meer last van een soort afscheiding of vocht, maar dat is ook al sinds 10 dagen ofzo. Ik weet het ook niet.... Pff...
ik dacht ik lees even rustig weer bij grrr tel. de deli xl komt met een kwartier leveren int zwembad dus racen!!!! ik hoop vanavond nog rustig bij te lezen en anders denk ik pas op zijn vroegst maandag.....
Hallo dames Amaai ik had hier ook weer iets voor hoor..... Woensdag had ik superveel pijn aan de rechtonderbuik; heb hier toen nog een postje geplaatst met vraag of nog iemand zoveel pijn had... Uiteindelijk aan einde van de dag heb ik naar een vriendin gebeld om te horen wat zij ervan dacht... Niet aarzelen: bellen naar huisarts was haar antwoord. Dus ik gebeld... Huisarts zijn antwoord: onmiddellijk naar spoed, ofwel een buiten baarmoederzwangerschap ofwel mss kisten op eileider/stok. Ikke niet goed van het nieuws naar spoed. Hebben ze daar eerst bloed getrokken, was niet zwanger, dus oef, geen buitenbaarmoederzwangerschap... Dus vroeg achter die kisten... Wilden ze dat daar niet controleren: och mevrouw, zullen uw darmen dan wel zijn.. Dus vraag van huisarts voor echo werd niet au serieus genomen. Naar huisarts gebeld: morgenvroeg onmiddellijk naar uw gyn voor echo. Dus gisterenavond mocht ik gauw tussen andere patiënten (dank u lieve gyn!! want was echt bang, mijn mama heeft dat ook al gehad...) Al een geluk was het goed nieuws: Geen schrik hebben voor kisten, ik voel gewoon mijn cyclus superhard: Een eitje rijpt in een soort ballonneke gevuld met een soort vocht Van zodra het rijp is, springt dat ballonneke open (steken) en vloeit dat vocht in de buikholte, wordt dan opgenomen door darmen (steken als ik nies, beweeg, .: vocht wordt tegen organen gedrukt) en het eike komt dan in de eileider terecht (de zeurende onderbuik als gevolg door de reis in de eileider). Ik voel dus IEDER detail van mijn cyclus, ze had daar ne speciale naam voor, maar kweeni meer hoe het noemde, kwam erop neer dat ik mijn lichaam héél fel voel. Niks aan te doen dus. Enkel een pil kan dat stoppen omdat je geen eike rijpt, maar ja dan kan je ook niet zwanger worden. Dus zoals ik voelde, heb ik mijn eisprong eergisteren rechts gehad: zakje zagen we op echo nog en vocht zat nog in buikholte. Gyn zei: allé, mss tot binnen een paar weken hé! SPANNEND!!!!! Dus mijn vruchtbare periode is nu dus afgesloten, en we kunnen aftellen naar NOD!!
1. Niqi79 (2e ronde, 1e kindje) Wallie81 (6e ronde, 1e kindje) Senna24 (2e ronde, 1e kindje) Linda250388 (5e ronde, 1e kindje) Ikke21 (1e ronde, 3e kindje) Sweetlove80 (2e ronde, 3e kindje) LinC (8e ronde, 1e kindje) 2. Daggie1984 (0e ronde, 2e kindje) Steffie (1e ronde, 3e kindje) Lefbekkie (1e ronde, 3e kindje) Amanda13 (6e ronde, 1e kindje) Eef5 (3e ronde, *2e kindje) AnitaElisabeth (2e ronde, 1e kindje) Liesje1 (9e ronde, 1e kindje) 3. Whitesaber (10e ronde, 2e kindje) Meine (8e ronde, 2e kindje) HollyHobby (1e ronde, 3e kindje) Aloha (1e ronde na, mk apr13wkn/mei6wkn/juni5.5wkn) 4. Gyino (1e ronde, 2e kindje) Ranniej20 (1e ronde, 1e kindje) Lachebekje74 (1e ronde, 1e kindje) BurningKarma (2e ronde, 2e kindje) Mariska1980 (1e kindje) 5. Daniiellu (3e ronde, 1e kindje) Lila1978 (3e ronde,1e kindje) Lotte30 (8e ronde, 1e kindje) Ikhoophet01 (6e ronde na mk, 2e kindje) 6. Arnoe (13e ronde - 1e kindje) 0903 (6e ronde, 1e kindje) Sam4Hope (12e ronde, 1e kindje) evaa (3e ronde, 1e kindje) Molly1984 (1e ronde na mk 1e kindje) 7. Mel05 (10e ronde, 3e kindje) Mawaikee (1e ronde, 1e kindje) Tanjax11 (4e ronde, 2e kindje) N80 (4e ronde na MK, 1e kindje) Diana75 (8e ronde, 1e kindje) Siri1981 ( 3e ronde, 1e kindje) GaiaGaia (2e ronde, 2e kindje) Ayanna (3e ronde na 2e MK, 3e kindje) Betty Barclay (1e kindje, 2e rondje na 2 mk) 8. An1985 (15e ronde, 1e kindje) 2MK Kim198 (2e ronde, 1e kindje) Knorretje88 9. Debs1 (7e ronde, 1e na MK, 1e kindje) Fidel2010 (27e ronde, 1e kindje) Misty83 (1e ronde, 1e kindje) 10. Blossom ( 2e ronde, 1e kindje) Baby Boom (13e ronde (1ste ronde na VMK), 3e kindje) Nijntje27 (2e ronde, 2e kindje) Jes85 (6e ronde, 1e kindje) 11. Lieke84 (1e ronde na VMK, totaal 6e ronde) claudia84 (7e ronde, 1e kindje) Sar (4e ronde, 2e kindje) LadyT (3e ronde, 1e kindje) Dromertje35 (1e kindje, 2de ronde) 12. Beckje (1e ronde, 1e kindje) Bruintje (2e ronde, 1e kindje) Moestra (3e ronde na MK, 2e kindje) Posh84 (8e ronde, 1e kindje) Volonta (3e ronde, 2e kindje) 13. Maia (4e ronde na MK, 2e kindje) Mukje (3e ronde, 2e kindje) Anne1361 (1e ronde, 2e kindje) Niamh (1e ronde, 1e kindje) 14. Jeskejes (9e ronde, 1e kindje) Annabeth (2e ronde na MK, 1e kindje) Kimsenna (2e ronde, 1e kindje) MamaVlindertje (1e ronde, 2de kindje) 15. Hamstertje! (Ronde9 na MK, 1e kindje) Meissie2008 (Ronde 9, 2e kindje) Kimmytje (ronde 4, 1e kindje) Kellyae (ronde 3, 2e kindje) Dotty (ronde 1, 1e kindje) 16. Moontje01 (4e ronde 1e kindje) Beccy (1e ronde na VMK, 1e kindje, totaal 6e ronde) Tara84 (4e ronde, 1e kindje) datumloos. mamavanjoshua5109 (1e ronde, 2e kindje, Provera, bloedprikken) Toerist18 (1e ronde, 2e kindje---wachten op menstruatie) Totaal: 74 2nZwanger, 8 Ongesteld, ...Vlinder, 2 MMM, ...Negatieve test, 1 Twijfeltest, ...Niets doorgegeven zo dan maar even een ander kleurtje paars is richting roze toch??
SPANNEND!!!! Ze zeggen toch een streep is een streep?! Anders ne keer den digitale gaan halen? Daar krijg je het woordje, dan moet je u niet druk maken over een dikke of lichte streep
@liesje Ja, dat vochtige afscheiding heb ik ook. Ik weet van mijn 2 eerdere zwangerschappen dat ik het toen ook had. Maja toen had ik 3 dagen na nod een positieve test. Ik zit u al op dag 5 en nog steeds nega. Heb net mijn borsten even bekeken en bij mij idd ook landkaarten. Er zit niets anders op dan afwachten wanneer ga jij weer testen? @kellyea nou even afwachten dus bof jij even dat je alles zo goed voelt kan dus bijna niet meer mis gaan
Jaja dat zei mijn gyn ook. Berekeningen moet ik eigenlijk niet echt maken, dus dat is wel positief maar aan andere kant ook negatief hoor: je wilt er niet mee bezig zijn, maar eigenlijk dwingt mijn lichaam me om dat wel te zijn + het is echt wel pijnlijk tegen die eisprong aan hoor.... Maar allé dat pakken we er graag bij. Bij mijn zoontje was ik na 3 rondes zwanger, dus laten we hopen dat deze 3de ronde ook positief uitpakt!
Hey meiden, kan ik bij jullie op de lijst komen? NOD is 13 aug. 1e ronde, derde kindje. @kellyae: spannend. Vervelend dat je pijn hebt. Aan de andere kant mss ook wel handig dat je weet wanneer je je ei hebt. Hopelijk is het gauw roze voor jou!!
IVM vroege zwangerschapsgevoeltjes (aangezien ik blijkbaar supergevoelig ben) even mijn lijstje van eerste gewaarwordingen bij zwangerschap zoontje: - Borsten met veel blauwe aders - Pijnlijke tepels - Hof rond tepels was precies groter geworden - Zeurende onderbuik, gevoel dat regels er ieder moment gingen aankomen maar ze bleven weg - opgeblazen buik, kon mijn jeansbroek niet meer verdragen op mijn buik - zachte stoelgang Bij mijn zoontje direct na mijn eisprong periode tegen mijn man heb gezegd: ik ben zwanger! Tja, die verklaarde me zot he, maar jaja het was zo! Raar he, zo die "gevoelens"
Volgens kun je die niet 2x gebruiken. Ik had een keer een ovulatietest nog een keer gebruikt, maar er gebeurde helemaal niets.
Spannend hoor, goed dat er in ieder geval weer snel iets te zien komt. Over 2 dagen nog een keer testen dan moet ie wel wat duidelijker zijn. Ik duim voor je!
@An1985 Spannend!! @ Kellyae Jeetje wat bijzonder dat je het zo goed voelt. Natuurlijk fijn dat je precies weet wanneer jij je ei hebt, maar het lijkt me ook wel heel vervelend. Want met zoveel pijn heb je waarschijnlijk niet echt behoefte aan sex... Maar oke misschien is het wel heel snel weer raak... @Ikke21 Ik zou eigenlijk vandaag niet getest hebben en morgen gaan testen. Als het me lukt dan sla ik morgen over en ga ik zondag weer testen. Ik weet niet of het gaat lukken hoor... Maar test van vandaag was echt weer OMO wit dus ik denk niet dat het heel veel zin heeft om morgen te testen. Dus ik houd toch bij zondag, denk ik...
Misschien is je LF deze ronde wat langer. Dat had ik vorige cyclus ook. Ik had toen een lf van 17 dagen terwijl ik altijd een lf van 14 dagen heb.
Wat een twijfel en spanning weer hier zeg! Wordt er zelf zenuwachtig van haha! Hier niet veel bijzonders. Begin een beetje pijn te krijgen aan de rechter kan van me borst, zon beetje half onder je oksel. Heb die al vaker gehad, maar dan al vanaf zijn eisprong. Ga er dan eigenlijk van uit dat het niet goed zit.. Verder gevoel in me buik nog hetzelfde, ook erg opgezet weer.. Tja.. hier dus ook de twijfel en spanning haha!