Hai dames, Ben helemaal nieuw hier, nog geen idee hoe alles werkt... Ben sinds begin mei gestopt met de pil en hoop op een eerste kindje over niet al te lange tijd. Volgende NOD is 5 augustus, zit nu in de 3e ronde. Weet nog niet hoe het werkt met de lijst, dus misschien kan iemand me toevoegen? Alvast bedankt! Ben benieuwd naar alles wat ik hier ga meemaken met jullie... Groetjes!
NOD-lijst 1-15 Augustus 2011 1. Niqi79 (2e ronde, 1e kindje) Wallie81 (6e ronde, 1e kindje) Senna24 (2e ronde, 1e kindje) Aloha ( 1e ronde na, mk apr13wkn/mei6wkn/juni5.5wkn) 2. daggie1984 (0e ronde, 2e kindje) 3. Whitesaber (10e ronde, 2e kindje) Ikhoophet01 (2e kindje, 6e ronde na mk) Meine (8e ronde, 2e kindje) HollyHobby (1e ronde, 3e kindje) 4. Gyino (1e ronde, 2e kindje) Ranniej20 (1e ronde, 1e kindje) Lachebekje74 (1e ronde, 1e kindje) 5. Steffie (1e ronde, 3e kindje) Daniiellu (3e ronde, 1e kindje) LadyT (3e ronde, 1e kindje) Lila1978 (3de ronde,1e kindje) 6. 0903 (6e ronde, 1e kindje) Sam4Hope (12e ronde, 1e kindje) 7. Mel05 (10e ronde, 3e kindje) GaiaGaia (2e ronde, 2e kindje) Mawaikee (1e ronde, 1e kindje) Tanjax11 (4e ronde, 2e kindje) Lotte30 (8e ronde, 1e kindje) 8. 9. Debs1 (7e ronde, 1e na MK, 1e kindje) Fidel2010 (27e ronde, 1e kindje) 10. Blossom ( 2e ronde, 1e kindje) Beccy (6e ronde, 1e kindje) Baby Boom (13de ronde, 3de kindje) 11. 12. Beckje (1e ronde, 1e kindje) 13. 14. 15. Hamstertje! (Ronde9 na MK, 1e kindje) Totaal: 30 ...Zwanger, .Ongesteld, ...Vlinder, 1 MMM, ...Negatieve test, ...Twijfeltest, ...Niets doorgegeven. @lila1978 Ik heb je toegevoegd @steffie Waarschijnlijk juist teveel
Gelukkig niet!! Meestal 2 dagen echt flink buikpijn/pijn in bovenbenen..maar de rest merk ik er weinig van.. 'K vind het alleen irritant
Haha...heel herkenbaar...moet wel zeggen dat voor ons ook lijkt te gelden 'hoe meer je het doet, hoe meer je wilt', maar af en toe heb(ben) ik/we er gewoon geen 'puf' voor... Dan moet ik altijd mezelf ernstig toespreken dat ik niet in de stress raak... Wij gaan ook voor een flinke klus maand...heb ik ook goede hoop voor met de vakantie op komst!
He dames! Het wordt hier al lekker druk zeg! Ik sluit me bij Fidel aan...niet te veel kletsen, dan kan ik het ook niet meer bijhouden (alhoewel ik er zelf ook wat van kan hoor ) Hier net een hapje gegeten, manlief is nog op het werk en ik zie een avond tegemoet van thuiswerken... pfff deadlines Het is maar goed dat ik nog ongi ben en we niet kunnen klussen @baby boom wat ontzettend balen meid! Het leek zo goed te gaan voor jou! Nu maar hopen op roze komende maand! @alle nieuwe meiden: welkom! Leuk dat jullie je aansluiten! Ik heb ook een lijst gemaakt van augustus (hint hint)...dus geen echt kletstopic, maar meer DE lijst...het is daar nog zo stil, dus mochten jullie zin hebben... hihi Fijne avond!
Sttt...niet verder vertellen hoor Nee echt was perongeluk... Door die hormoon troep heb ik wolkjes in mijn kop,wazig dus whaha
@ rannie: ooh foliumzuur das een goeie. ik slikte de vorige keer die van centrum met visolie. vond die erg prettig. werd namelijk misselijk van de foliumzuur van de etos eigenmerk. en ik was toen nog niet zwanger @ Hamstertje: hopelijk heb je inderdaad volgende week duidelijkheid. en kunnen ze je er bij helpen. @ whitesaber: ooh help wat nu? hopelijk heeft het geen gevolgen. of anders alleen maar positieve gevolgen ) @sam4hope: natuurlijk wil je graag een wonder. maar inderdaad soms heb je gewoon geen zin. ik maakte er altijd ene hobby van om roy te verrassen. zeker in de week dat ik me ei had. want dan had hij meestal geen zin. omdat het dan als een soort van moeten voelde. niet altijd was het een geslaagde actie hoor, dacht eens was lekkers te kunnen koken maar dat was totaal mislukt. we eindigde toen bij de mac hihi. was wel heel gezellig dat wel. @ cvermeulen: alles eerste wees welkom. tja klinkt wel als de bekende klachten. wanneer zal je NOD zijn? @ alle nieuwe: wees welkom allemaal. hier: ik dacht gisteren dat het wel klaar was met ongi zijn maar we gaan vandaag gewoon weer vrolijk verder. heelrijk hoor maar ja was ook wel te verwachten na de pil. nog 4 dagen en dan vakantie. yoepie kan niet wachten.
Hee meid! De maand juli maar opgegeven wbt NOD? of...ongesteld geworden? Leuk dat je hier mee komt kletsen! toi toi toi voor komende ronde!
NOD-lijst 1-15 Augustus 2011 1. Niqi79 (2e ronde, 1e kindje) Wallie81 (6e ronde, 1e kindje) Senna24 (2e ronde, 1e kindje) Aloha ( 1e ronde na, mk apr13wkn/mei6wkn/juni5.5wkn) 2. daggie1984 (0e ronde, 2e kindje) 3. Whitesaber (10e ronde, 2e kindje) Ikhoophet01 (2e kindje, 6e ronde na mk) Meine (8e ronde, 2e kindje) HollyHobby (1e ronde, 3e kindje) 4. Gyino (1e ronde, 2e kindje) Ranniej20 (1e ronde, 1e kindje) Lachebekje74 (1e ronde, 1e kindje) 5. Steffie (1e ronde, 3e kindje) Daniiellu (3e ronde, 1e kindje) LadyT (3e ronde, 1e kindje) Lila1978 (3de ronde,1e kindje) 6. 0903 (6e ronde, 1e kindje) Sam4Hope (12e ronde, 1e kindje) 7. Mel05 (10e ronde, 3e kindje) GaiaGaia (2e ronde, 2e kindje) Mawaikee (1e ronde, 1e kindje) Tanjax11 (4e ronde, 2e kindje) Lotte30 (8e ronde, 1e kindje) 8. 9. Debs1 (7e ronde, 1e na MK, 1e kindje) Fidel2010 (27e ronde, 1e kindje) 10. Blossom ( 2e ronde, 1e kindje) Beccy (6e ronde, 1e kindje) Baby Boom (13de ronde, 3de kindje) 11. 12. Beckje (1e ronde, 1e kindje) 13. 14. 15. Hamstertje! (Ronde9 na MK, 1e kindje) datumloos. mamavanjoshua5109 (ronde 1, 2e kindje, Provera, bloedprikken) Totaal: 30 ...Zwanger, .Ongesteld, ...Vlinder, 1 MMM, ...Negatieve test, ...Twijfeltest, ...Niets doorgegeven. Mezelf erbij gezet op datumloos...Vandaag al op dag 123 van mijn cyclus :s
@mamavanjoshua...bah, bah, bah...erg frustrerend voor je dat het zo lang duurt! Hopelijk gaat deze maand jou of roze of rood (dan weet je iig dat de cyclus weer rond is) opleveren!
Jeetje 123 dagen pfftt... En niks helpt het op gang helpen he? Misschien net als ik een dubbele dosis nemen whaha
123 dagen?? jeetje, en ik denken dat 46 dagen al lang is! Hopen dat het snel op gang gaat komen! dit schiet ook niet op! Lijkt me best frustrerend zo!.....
Hey goede morgen dames! Wat een mooi weer!kijken of ik wat leuks kan gaan doen met me zoontje en morgen weer werken Wat vliegt de tijd!
Zo mijn zoon is naar het kdv lekker aan het spelen Hij gaat 2x een dagdeel naar school dat doet hem goed Even lekker met andere kindjes Vanmiddag viert hij een "zomerfeest" Dat is de eerste keer voor hem Echt spannend
NOD-lijst 1-15 Augustus 2011 1. Niqi79 (2e ronde, 1e kindje) Wallie81 (6e ronde, 1e kindje) Senna24 (2e ronde, 1e kindje) Aloha ( 1e ronde na, mk apr13wkn/mei6wkn/juni5.5wkn) 2. daggie1984 (0e ronde, 2e kindje) 3. Whitesaber (10e ronde, 2e kindje) Ikhoophet01 (2e kindje, 6e ronde na mk) Meine (8e ronde, 2e kindje) HollyHobby (1e ronde, 3e kindje) 4. Gyino (1e ronde, 2e kindje) Ranniej20 (1e ronde, 1e kindje) Lachebekje74 (1e ronde, 1e kindje) 5. Steffie (1e ronde, 3e kindje) Daniiellu (3e ronde, 1e kindje) LadyT (3e ronde, 1e kindje) Lila1978 (3de ronde,1e kindje) 6. 0903 (6e ronde, 1e kindje) Sam4Hope (12e ronde, 1e kindje) 7. Mel05 (10e ronde, 3e kindje) GaiaGaia (2e ronde, 2e kindje) Mawaikee (1e ronde, 1e kindje) Tanjax11 (4e ronde, 2e kindje) Lotte30 (8e ronde, 1e kindje) 8. 9. Debs1 (7e ronde, 1e na MK, 1e kindje) Fidel2010 (27e ronde, 1e kindje) 10. Blossom ( 2e ronde, 1e kindje) Beccy (6e ronde, 1e kindje) Baby Boom (13de ronde, 3de kindje) Nijntje27 (2e ronde, 2e kindje) 11. 12. Beckje (1e ronde, 1e kindje) 13. 14. 15. Hamstertje! (Ronde9 na MK, 1e kindje) datumloos. mamavanjoshua5109 (ronde 1, 2e kindje, Provera, bloedprikken) Totaal: 30 ...Zwanger, .Ongesteld, ...Vlinder, 1 MMM, ...Negatieve test, ...Twijfeltest, ...Niets doorgegeven. Mezelf er bij gezet... Hopelijk heeel veel roze deze maand!!