Goedemorgen! @whitesaber: dank voor het op de lijst zetten! @allen: Moet eerlijk zeggen dat wij nog niet heel fanatiek zijn in het klussen op schema of op andere manieren bezig zijn met het krijgen van een kindje. We hebben samen besloten dat we graag een kindje willen en dat het vanaf nu welkom is, maar tegelijkertijd ook dat we niet willen gaan stressen en ook vooral nog graag seks blijven hebben omdat we het leuk vinden. En als dat toevallig niet rond de juiste periode is, dan niet... Ben al lang blij dat mijn cyclus eigenlijk gelijk na het stoppen met de pil weer op gang is gekomen (28-28-30), waarbij ik volgens mij ook een eisprong heb opgemerkt. Na 15 jaar pillen is dat ook wat waard! Maar goed, zoals wij allemaal hier, hoop ook ik natuurlijk dat het uiteindelijk allemaal niet te lang gaat duren en zou ook ik het heeeeeeel leuk vinden als het deze maand al raak zou zijn! Fijne dag allemaal!
@ Lila, wat goed van jullie om er zo relaxed mee om te gaan!! @ whitesaber, ik dacht ik kom hier eens even meegluren, haha Hier vorige maand wel al meteen serieus aan de slag met tempen enz. Ook 3 licht positieve tests, maar helaas toch ongi geworden...
hey meiden.. snap het even niet meer..mijn temp is vanmorgen toch weer omhoog gegaan..en gister heel heel weinig bruin/roze verlies gehad maar nog geen rood..
@ Beccy, vreemd.... Want een innestelingsdip op 11dpo is laat... Sorry, denk dat je toch even af moet wachten...
@NIjntje het is dat ik dus altijd de klok erop gelijk kan zetten dat ik ongi word na 30 dagen..Nu gister dus erg erg weinig verlies gehad en vannacht helemaal niks..en mijn temp omhoog dat ik nu toch erg begin te twijfelen.
@nijntje, welcome!! en gauw op roze!! @beccy, ja wat raar.. en als je dan een test zou doen?? @lila1978, 15 jaar.. dat is raar he.. en dan opeens niet meer!! succes!!
hier de ongi met 2 1/2 dag al weer voorbij, dat is wel heel erg vlot voor mijn doen.. dus al weer veel oefenen, de zin er in houden he, niet alleen verplichten.. las ook iets over geen zin hebben thja heel herkenbaar hoor... het is dan ook soms wel een kwestie van lading lossen en slapen als we allebei bekaf zijn... maar meestal proberen we er toch net als anders.. en er vooral van te genieten... maarja geduld is een schone zaak
@nijntje27: heb een paar vriendinnetjes en een schoonzusje die allemaal pas na meer dan 5 maanden zwanger werden, dus ga er vanuit dat het in ieder geval zo lang duurt. en ik denk dat hoe meer ik stress en focus, des te minder het zal lukken. bovendien vind ik het niet erg als ik pas over een paar maanden zwanger ben, vind het leven zo ook leuk! Maar realiseer me echt dat ik nu nog makkelijk praten heb hoor. Als het over een paar maanden nog niet gelukt is, zal ik ook heus ongerust en ongeduldig worden! @daggie1984: heel raar, denk nog regelmatig dat ik iets vergeet in mijn avondritueel
1. Niqi79 (2e ronde, 1e kindje) Wallie81 (6e ronde, 1e kindje) Senna24 (2e ronde, 1e kindje) Aloha ( 1e ronde na, mk apr13wkn/mei6wkn/juni5.5wkn) Linda250388( 5e ronde, 1e kindje) 2. daggie1984 (0e ronde, 2e kindje) 3. Whitesaber (10e ronde, 2e kindje) Ikhoophet01 (2e kindje, 6e ronde na mk) Meine (8e ronde, 2e kindje) HollyHobby (1e ronde, 3e kindje) 4. Gyino (1e ronde, 2e kindje) Ranniej20 (1e ronde, 1e kindje) Lachebekje74 (1e ronde, 1e kindje) 5. Steffie (1e ronde, 3e kindje) Daniiellu (3e ronde, 1e kindje) LadyT (3e ronde, 1e kindje) Lila1978 (3de ronde,1e kindje) 6. 0903 (6e ronde, 1e kindje) Sam4Hope (12e ronde, 1e kindje) 7. Mel05 (10e ronde, 3e kindje) GaiaGaia (2e ronde, 2e kindje) Mawaikee (1e ronde, 1e kindje) Tanjax11 (4e ronde, 2e kindje) Lotte30 (8e ronde, 1e kindje) 8. 9. Debs1 (7e ronde, 1e na MK, 1e kindje) Fidel2010 (27e ronde, 1e kindje) 10. Blossom ( 2e ronde, 1e kindje) Beccy (6e ronde, 1e kindje) Baby Boom (13de ronde, 3de kindje) Nijntje27 (2e ronde, 2e kindje) 11. 12. Beckje (1e ronde, 1e kindje) 13. 14. 15. Hamstertje! (Ronde9 na MK, 1e kindje) datumloos. mamavanjoshua5109 (ronde 1, 2e kindje, Provera, bloedprikken) Totaal: 30 ...Zwanger, .Ongesteld, ...Vlinder, 1 MMM, ...Negatieve test, ...Twijfeltest, ...Niets doorgegeven.
Hallo dames, Heb mezelf ook even toegevoegd aan de lijst Denk niet dat jullie me hier heel vaak tegen komen, want wil deze maand proberen om hier iets minder vaak te komen. Ging namelijk aan mezelf merken dat ik er iets teveel mee bezig was, en dat was niet de bedoeling Ik hoop op heel veel roze hier in ieder geval!!!
1. Niqi79 (2e ronde, 1e kindje) Wallie81 (6e ronde, 1e kindje) Senna24 (2e ronde, 1e kindje) Aloha ( 1e ronde na, mk apr13wkn/mei6wkn/juni5.5wkn) Linda250388( 5e ronde, 1e kindje) 2. daggie1984 (0e ronde, 2e kindje) 3. Whitesaber (10e ronde, 2e kindje) Ikhoophet01 (2e kindje, 6e ronde na mk) Meine (8e ronde, 2e kindje) HollyHobby (1e ronde, 3e kindje) 4. Gyino (1e ronde, 2e kindje) Ranniej20 (1e ronde, 1e kindje) Lachebekje74 (1e ronde, 1e kindje) 5. Steffie (1e ronde, 3e kindje) Daniiellu (3e ronde, 1e kindje) LadyT (3e ronde, 1e kindje) Lila1978 (3de ronde,1e kindje) 6. 0903 (6e ronde, 1e kindje) Sam4Hope (12e ronde, 1e kindje) 7. Mel05 (10e ronde, 3e kindje) GaiaGaia (2e ronde, 2e kindje) Mawaikee (1e ronde, 1e kindje) Tanjax11 (4e ronde, 2e kindje) Lotte30 (8e ronde, 1e kindje) N80 (4e ronde na MK, 1e kindje) 8. 9. Debs1 (7e ronde, 1e na MK, 1e kindje) Fidel2010 (27e ronde, 1e kindje) 10. Blossom ( 2e ronde, 1e kindje) Beccy (6e ronde, 1e kindje) Baby Boom (13de ronde, 3de kindje) Nijntje27 (2e ronde, 2e kindje) 11. 12. Beckje (1e ronde, 1e kindje) 13. 14. 15. Hamstertje! (Ronde9 na MK, 1e kindje) datumloos. mamavanjoshua5109 (ronde 1, 2e kindje, Provera, bloedprikken) Totaal: 31 ...Zwanger, .Ongesteld, ...Vlinder, 1 MMM, ...Negatieve test, ...Twijfeltest, ...Niets doorgegeven. Ik kom mij ook weer melden. We gaan er weer voor!!!!
Tja, ik dacht ook zo van: goh het zal zeker een paar maanden duren voordat het raak is. Ben nu al bijna een jaar verder.. Na deze ronde gaan de naar de HA als het nog niet raak is. Toch even dingen checken. Wat dat betreft lijkt het me makkelijker wachten als je al een kindje hebt. Dat je weet dat het bij beide goed zit en dat het inderdaad gewoon een kwestie van tijd is. Maar als je voor de 1e gaat, poeh wat een onzekerheid kan daarbij komen kijken zeg. Voor zowel de man als de vrouw... En klussen in de week van je ei, inderdaad soms een beetje een moetje, maar proberen er altijd wel weer wat leuks van te maken. En hier alleen ovutesten, want wilde zeker weten dat me ei wel klopte. Heb gelukkig een redelijk stabiele cyclus. Tempen e.d. zie ik niet zo zitten...
@ LadyT: ja dat hoop ik ook. Het is zeker frustrerend. Heel irritant. Vandaag voor de 2e bloedgeprikt... @ Daggie1984: dankjewel. Komt vast weer goed . @ Whitesaber: de Provera heeft inderdaad niets geholpen. Er is vanmiddag weer bloedgeprikt om te kijken of de waardes nu weer te hoog waren...Mijn zoontje gaat 3 hele dagen en een halve dag naar het kdv. Dit ook omdat ik moet werken, maar het doet hem inderdaad ook heel erg goed . @ Hamstertje: hahahaha, ja het is heel erg lang. Ben al sinds maart niet meer ongi geweest... @ Nijntje: voor jou ook veel succes meid en van harte welkom hier. @ Lila: jij ook welkom hier en vind het knap dat je er zo mee om kan gaan hahahaha... @ Beccy: ik duim voor je dat je toch nog op roze kan hoor . @ Fidel: ow heerlijk zeg zo'n korte menstruatie ... Whahahaha, wat schrijf je dat leuk: "lading lossen".... Hier hebben we er geen last van. Wij genieten er allebei van en het is nog steeds geen moeten geworden . @ Linda: welkom hier meid. Succes deze ronde. @ N80: wederom welkom meid. @ Sam4Hope: zo makkelijk is het niet hoor, als je al een kindje hebt... de kans dat het hier weer lang gaat duren is erg groot namelijk... en van de dingen waar ik nu tegenaan loop, omdat mijn menstruatie nog steeds niet op gang wil komen, word ik ook niet bepaald vrolijk van... Hier een enorm drukke dag op het werk gehad. Daar komt bij dat ik ook nog bloed moest prikken vandaag en totaal niet lekker in mijn vel zat. Aan het einde van de dag, zat ik zelfs gewoon te huilen bij mijn leidinggevende en heb alles eruit gegooid. Over het bloedprikken (en dat ik gestopt ben met de pil, maar dat dat is omdat ik er weer van aankwam en we nu condooms gebruiken) en het feit dat het misschien kan komen door een goedaardig gezwel in de hypofyse en eigenlijk alles dat zichzelf heeft opgestapeld... Gelukkig begreep ze het, maar moest de volgende keer wel eerder aan de bel trekken, zodat ze er rekening mee kunnen houden en me kunnen helpen enzo... Nu gaan we even naar een verjaardag toe. Dus ben er vanavond neit meer denk ik...
beccy, ik ben wel benieuwd hoor... mamavanjoshua, wat balen dat je cylcus zo lang is. Is daar ook een verklaring voor? (misschien heb je dat allang vermeld, maar ik stap nu pas in...) Ik heb ook eens een cyclus van meer dan 150 dagen gehad, maar dat kwam door Asherman... Lila, echt super dat je er zo relaxed mee om gaat! Sam4hope, als je al een kindje hebt, wil niet zeggen dat een tweede kindje ook 'automatisch' lukt. Maar daar gaan we natuurlijk wel vanuit, hihi
Dames, Ik mag op ROZE!!! vandaag een bloedafname laten doen op het werk en ja hoor HCG was 35!! Nog wel erg pril maar toch positief..!! Ben helemaal blij.. (waarom bloedafname..bij ons op het werk moet je per direct stoppen met werken ivm rontgen straling en anesthesiegassen..dus nam collega in vertrouwen dat ik 1 dag overtijd was en dat dat anders nooit zo is en hop ze zegt we doen een bloedafname dan heb je gelijk zekerheid...) pff kan het nog niet echt vatten hoor,..straks mijn ventje vertellen die weet nog van niks..