NOD 1-15 aug 2011

Discussie in 'NOD forum' gestart door whitesaber, 6 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sam4Hope

Sam4Hope Fanatiek lid

25 feb 2011
    3.142
    0
    36
    Verzorgende Niv3 IG
    Jaaah!!! Gefeliciteeeerd!!

Zo leuk! Zit te stuiteren! hihi! Ben benieuwd hoe je man zal reageren :D

@ de dames op rood, toch vreselijk balen weer. Maar ik duim voor jullie mee dat volgende maand meer roze zal kleuren!

2. moestra

moestra Fanatiek lid

14 jul 2011
    2.546
    0
    0
    werkzaam als gastouder thuis en huismoeder
    Groningen
    *bloos*

3. babyverlangen

babyverlangen Actief lid

5 aug 2011
    127
    0
    0
    Zeeuws-vlaanderen
    Ik duim voor iedereen in zwart dat het nog goed nieuws brengt, in rood dat het volgende ronde beter zal gaan, en in roze dat jullie je kleine wurm in je armen mogen sluiten!

tussen de koffers pakken door kijk ik steeds of er nog nieuwe reacties zijn. ik moet nog 3 dagen geduld hebben! ben altijd precies op tijd, alleen vorige keer een dag eerder, en toen had ik hele week van te voren overal last van, dat we echt dachten dat het raak was. durf nu niet veel meer te hopen!

4. Anne86

Anne86 Actief lid

10 aug 2011
    254
    104
    43
    Vrouw
    Hallo allemaal,

Ik ben sinds 2 maanden gestopt met de pil.
    Moest gister ongesteld worden, maar nog niets...

Heb sinds vorige week last van de volgende symptomen:
    - zere tepels
    - betere reuk
    - zin in ander voedsel (vooral geen zoetigheid)
    - hele dag misselijk
    - buikpijn (menstruatieklachten)
    - af en toe hoofdpijn

nu maar eens kijken wanneer ik ga testen...

5. Arnoe

Arnoe Bekend lid

1 sep 2010
    869
    1
    0
    Lief dat je dat zegt! Maar voor iedereen die aan het "proberen is" duurt het wachten lang. Ook al ben je pas in de eerste maand..., dus voel je vrij hier lekker over te "klagen" (het komt niet over als klagen hoor, het is gewoon heerlijk om hier je hart te kunnen luchten).

Wachten is gewoon iets heel relatiefs. Hier hoor ik inmiddels al bij een van de langere wachters, maar op een ander topic ben ik weer een newbee... die dames wachten NOG langer en zitten in de mmm.

Het is fijn dat we op dit forum gewoon lekker met elkaar de emoties kwijt kunnen die mensen om ons heen soms niet zo snappen.

@ Anne - spannend, ik hoop voor je dat dat een goed teken is! Laat je het weten wanneer je hebt getest?

@ babyverlangen - he wat heerlijk, ga je op vakantie? Hopelijk wordt het een vakantie op een roze wolk! En mocht dat niet zo zijn... hopelijk een lekker zonnetje om alles wat vrolijker te maken! Relax ze in ieder geval!

@ Moestra - joehoe, gefeliciteerd :D

6. an1985

an1985 Fanatiek lid

22 apr 2010
    1.888
    0
    36
    Utrecht
    Wauw dames!! Weer wat roze erbij zie ik! Proficiat!!!

7. Caro13

Caro13 Actief lid

26 feb 2011
    127
    0
    0
    Idd erg fijn aangezien je het met niemand anders kunt bespreken :)

Gefeliciteerd voor iedereen die roze is! En succes de volgende cyclus voor onze rode dames :x..

Ik zit alweer op 8 dagen overtijd en heb steeds meer het idee dat het gewoon een afwijkende lange cyclus is deze keer (nu dag 45), maar als het nog een week aanblijft, toch maar weer testen, als ik het zolang vol kan houden ;)

8. Lachebekje87

Lachebekje87 Bekend lid

22 jun 2011
    843
    150
    43
    Vrouw
    België
    Ja het is inderdaad fijn anders zou ik steeds men vriend gek moeten maken en die heeft geen antwoorden klaar natuurlijk en bekijkt me ook alsof ik helemaal gek ben :p Ik vind het ook leuk dat iedereen steun krijgt of je nu lang of kort bezig bent :) dus dank jullie wel hiervoor!!:)

9. Kimmytje

Kimmytje Niet meer actief

Het is idd heel erg fijn om hier met zowat alles terecht te kunnen? Ik heb al meerdere forums gezien maar nergens is het zo leuk als hier :)

10. fidel2010

fidel2010 VIP lid

26 aug 2010
    6.659
    212
    63
    @ moenstra waaaaaaaah jaaaa GEFELICITEERD!!!!!
    ik kan het niet uitleggen maar ik had bij jou een gevoel dat je zwanger bent, 2 x eerder gehad. beide klopte toen ook!!!

@ nieuwe dames op rood, dikke knuffel, eens zal het voor jullie ook lukken hou moed, hou hoop!!! kijk maar naar mij!!!

11. liesje1

liesje1 Actief lid

2 aug 2011
    364
    0
    0
    Noord Nederland
    @ Moestra Gefeliciteerd!!!

Ik zie ook alweer wat meiden op rood, jammer....

De wachtende: Veel succes!

12. Maia

Maia Niet meer actief

gefeliciteerd moestra

13. misty83

misty83 Lid

31 jul 2011
    58
    0
    0
    wijkverpleging
    hoekse waard
    Ik ga zo bij lezen maar wil eerst melden dat ik nog steeds geen bloed heb gezien, het is zo spannend!
    Als er niets gebeurd ga ik morgen ochtend testen!
    Mijn wederhelft valt het wel een beetje zwaar had niet verwacht dat het zo snel zou kunnen. Hij wilde eigenlijk nog een tijdje oefenen;)

14. Sam4Hope

Sam4Hope Fanatiek lid

25 feb 2011
    3.142
    0
    36
    Verzorgende Niv3 IG
    Oeps! Hihi! Nou ja, je kan blijven oefenen hoor! Geen probleem :p
    Ik duim voor je!

15. moestra

moestra Fanatiek lid

14 jul 2011
    2.546
    0
    0
    Groningen
    Goedenavond dames!

Manlief was hier zeer verast! huh, nu al??
    Maar erg blij! We hebben wel een soort van afgesproken om het voorlopig nog even voor ons te houden.
    Maar ik moet wel zeggen: ik voel me rustig! Dus ik hoop dat dit zo blijft!

Bedankt allemaal voor jullie lieve reacties!!!
    Ik ga jullie zeker in de gaten houden!
    En ik hoop dat we elkaar heel snel weer treffen in de zwanger-topic!!!

xx

16. Sam4Hope

Sam4Hope Fanatiek lid

25 feb 2011
    3.142
    0
    36
    Verzorgende Niv3 IG
    Ja, stil houden is ook wel heel leuk!
    En rustig blijven... succes!

Je mag je banner wele eens aanpassen! hihi

17. Sam4Hope

Sam4Hope Fanatiek lid

25 feb 2011
    3.142
    0
    36
    Verzorgende Niv3 IG
    Het is hier vanavond wel verdacht stil zeg..

Meer aan het feesten voor roze??

Morgen weer een dag, weltrusten!!

18. moestra

moestra Fanatiek lid

14 jul 2011
    2.546
    0
    0
    Groningen
    ja, dat ga ik vrijdag doen. Als het officieel 4 weken is. 3 week en ... Dagen lijkt wat vreemd... En ik wil het lot niet tarten! :p

19. misty83

misty83 Lid

31 jul 2011
    58
    0
    0
    wijkverpleging
    hoekse waard
    Nou het is hier vanavond idd erg stil.
    Ben weg geweest en nog effe bijlezen voor het slapen gaan, maar zo klaar! Ik zal even uitleg geven over het zwaar vallen voor mijn man!
    Mijn kinderwens is er al ruim 2 jaar, maar de omstandigheden waren er niet naar! Nu is het nog niet optimaal en zitten in een onzekere tijd (mijn wederhelft heef al 2 jaar een ziekte uitkering, en kan door lichamelijke klachten geen baan vinden), maar we kunnen wel blijven wachten en ook met de gedachte misschien duurt het wel een tijdje voor het lukt! En omdat mijn biologische klok bijna ontploft hebben we besloten er toch al voor te gaan. Maar ja als het echt waar is dat het gewoon in 1 x raak is! Zou wonderbaarlijk zijn, maar hartstikke welkom alleen voor mijn wederhelft een keer extra slikken. Begrijp je?

20. Lachebekje87

Lachebekje87 Bekend lid

22 jun 2011
    843
    150
    43
    Vrouw
    België
    Ik denk niet dat er ooit perfecte omstandigheden zijn er is altijd wel iets waardoor iemand het wilt uitstellen als is het maar koudwatervrees of faalangst ofzo.. Tuurlijk je kan je droom blijven opschuiven maar wie garandeert dat het opgelost raakt? Ik zou er gewoon lekker voor gaan nu en alles werkt zichzelf wel uit daar geloof ik rotsvast in!

En alle topics zijn vrij still vanavond idd onbegrijpelijk! mensen aan het afkicken van ZP?! :p

Deel Deze Pagina