geleficiteerd lady-t mijn nod is morgen maar vorige maand was ik ook een dag eerder dan be planning was. Toen ik vanmorgen wakker werd verloor ik wat bloed dus dacht k** weer nie gelukt. Ik dus een tampon gebruikt maar toen ik die net wilde verwisselen zat er geen bloed op alleen en beetje creme kleurige afscheiding. Ik heb gister avond nog wel gevreeén met me vriend maar daar kan het nie aan liggen denk ik.( sorry voor de details). Ik weet het nu ff nie meer. Zou ik dan toch zwanger zijn. Durf eigelijk nog geen test te doen misschien omdat ik bang ben dat het tegenvalt. Heb verder nergens last van alleen af en toe steken in mijn borsten. wie heeft advies voor mij
Wow LadyT: gefeliciteerd!! Ik wou op me werk al reageren, maar mijn telefoon had er geen zin in. Gaf steeds foutmeldingen bij het verzenden van tekst! Hier nog geen bloed gespot, wat al raar is voor mij. (Behalve de 2 uitzonderingen dat ik 2x een week over tijd was) Gisteren dat gekke tja, kloddertje zal ik t maar noemen. Vandaag nog niks.. Buikpijn is ook gezakt. En me linker borst, ow man die begint ook op te spelen. Normaal was het alleen rechts. Nu overheerst rechts nog met pijn, normaal wel beurs, maar toch niet zo.. Ik probeer mezelf niet teveel hoop te geven, maar die pijn ken ik niet zo erg. En dan toch al 2 dagen over tijd...
Ik zou zeker wachten tot je NOD en eventueel nog een week extra om teleurstellingen te voorkomen. En dat bloed kan zijn van evt. een beschadiging na het vrijen. Nog even volhouden en dan testen
NOD LIJST 1. Niqi79 (2e ronde, 1e kindje) Wallie81 (6e ronde, 1e kindje) Senna24 (2e ronde, 1e kindje) Linda250388 (5e ronde, 1e kindje) Ikke21 (1e ronde, 3e kindje) Sweetlove80 (2e ronde, 3e kindje) LinC (8e ronde, 1e kindje) 2. Daggie1984 (0e ronde, 2e kindje) Steffie (1e ronde, 3e kindje) Lefbekkie (1e ronde, 3e kindje) Amanda13 (6e ronde, 1e kindje) Eef5 (3e ronde, *2e kindje) AnitaElisabeth (2e ronde, 1e kindje) Liesje1 (9e ronde, 1e kindje) 3. Whitesaber (10e ronde, 2e kindje) HollyHobby (1e ronde, 3e kindje) Aloha (1e ronde na, mk apr13wkn/mei6wkn/juni5.5wkn) Caro13 (6e ronde, 1e kindje) 4. Gyino (1e ronde, 2e kindje) Ranniej20 (1e ronde, 1e kindje) Lachebekje74 (1e ronde, 1e kindje) BurningKarma (2e ronde, 2e kindje) Mariska1980 (1e kindje) 5. Daniiellu (3e ronde, 1e kindje) Lila1978 (3e ronde,1e kindje) Lotte30 (8e ronde, 1e kindje) Ikhoophet01 (6e ronde na mk, 2e kindje) 6. Arnoe (13e ronde - 1e kindje) 0903 (6e ronde, 1e kindje) evaa (3e ronde, 1e kindje) Molly1984 (1e ronde na mk 1e kindje) Meine (8e ronde 2de kindje) 7. Mel05 (10e ronde, 3e kindje) Tanjax11 (4e ronde, 2e kindje) N80 (4e ronde na MK, 1e kindje) Diana75 (8e ronde, 1e kindje) Siri1981 ( 3e ronde, 1e kindje) GaiaGaia (2e ronde, 2e kindje) Ayanna (3e ronde na 2e MK, 3e kindje) Betty Barclay (1e kindje, 2e rondje na 2 mk) 8. An1985 (15e ronde, 1e kindje) 2MK Kim198 (2e ronde, 1e kindje) Knorretje88 Baby Boom (13e ronde (1ste ronde na VMK), 3e kindje) Hamstertje! (Ronde9 na MK, 1e kindje) Jorre 9. Debs1 (7e ronde, 1e na MK, 1e kindje) Fidel2010 (27e ronde, 1e kindje) Misty83 (1e ronde, 1e kindje) Mawaikee (3e ronde, 1e kindje) 10. Blossom ( 2e ronde, 1e kindje) Nijntje27 (2e ronde, 2e kindje) Jes85 (6e ronde, 1e kindje) Sam4Hope (12e ronde, 1e kindje) 11. Lieke84 (1e ronde na VMK, totaal 6e ronde) claudia84 (7e ronde, 1e kindje) Sar (4e ronde, 2e kindje) LadyT (3e ronde, 1e kindje) Dromertje35 (1e kindje, 2de ronde) nonnie73 (3e ronde, 2e kindje) 12. Beckje (1e ronde, 1e kindje) Bruintje (2e ronde, 1e kindje) Moestra (3e ronde na MK, 2e kindje) Posh84 (8e ronde, 1e kindje) Volonta (3e ronde, 2e kindje) 13. Maia (4e ronde na MK, 2e kindje) Mukje (3e ronde, 2e kindje) Anne1361 (1e ronde, 2e kindje) Niamh (1e ronde, 1e kindje) Susy (1e ronde, 3e kindje) Babyverlangen (6e ronde, 1e kindje) 14. Jeskejes (9e ronde, 1e kindje) Annabeth (2e ronde na MK, 1e kindje) Kimsenna (2e ronde, 1e kindje) MamaVlindertje (1e ronde, 2de kindje) Snukkie (4e ronde, 1e kindje) 15. Meissie2008 (Ronde 9, 2e kindje) Kimmytje (ronde 4, 1e kindje) Kellyae (ronde 3, 2e kindje) Dotty (ronde 1, 1e kindje) Lirooz (ronde 1, 2e kindje) 16. Beccy (1e ronde na VMK, 1e kindje, totaal 6e ronde) Tara84 (4e ronde, 1e kindje) 21. Moontje01 (6e ronde, na 2.5 jaar geen cyclus, 1e kindje) datumloos. mamavanjoshua5109 (1e ronde, 2e kindje, Provera, bloedprikken) Toerist18 (1e ronde, 2e kindje---wachten op menstruatie) Totaal: 86 10 Zwanger,25 Ongesteld, 1 Vlinder,1 MMM, 3 Negatieve test,1 Twijfeltest,...Niets LadyT op roze gezet!!!
Dank jullie wel voor jullie felicitaties!! Echt heel lief! Ik leef nu een beetje in een roes en geloof het ook niet helemaal... Ik ben namelijk ontzettend bang dat dit een 'vals positieve' uitslag is... Komt dat vaak voor, weten jullie dat? Morgenvroeg doe ik opnieuw een test, nu een digitale met tijdsindicator. Ik denk dat als ik dan een positieve uitslag zie, het meer geloof! Het rare is, dat het al wel bekend is bij huisarts en ziekenhuis! Ik had vandaag een onderzoek gepland staan die nu is geannuleerd. Even nog mijn "klachten" op een rij: - grotere en pijnlijke borsten - lage rugpijn - menstruatie achtige krampen in buik - een paar dagen (en vanochtend ook) 1 drupje bruine afscheiding... Al deze klachten heb ik ook voordat ik ongesteld word, misschien dat het daarom zo onwerkelijk is! Ik hou jullie op de hoogte en blijf het hier uiteraard nog even volgen! Liefs LadyT
Hallo! Ik heb me net aangemeld op deze site. Vandaag is mijn NOD, en heb wel krampjes in buik en rug, maar nog niet ongesteld geworden dus hoop dat het weg blijft! Dus ben druk aan het rondkijken op deze site of het dus kan dat je wel krampjes hebt, maar nog niet ongesteld bent, dat je dan misschien toch zwanger bent.. En zag nu bij LadyT dat het wel kan. Van harte gefeliciteerd! Geniet ervan!
lady-t gefeliciteerd!!!! thja dat is altijd het misleidende eraan he, alle kwaaltjes lijken op elkaar... dus wat nu echt bij een ongi hoort en bij een zwangerschap thja...
Klinkt altijd zo eng he, die twijfel blijft, terwijl je een positieve test in handen hebt!! Die klachten klinken bekend. Ik zei daarstraks geen bloed te zien. Maar daarnet ook druppel afscheiding, donkerder van kleur. Ik duim voor je dat het een plakkertje blijft!!
Uhm, beschouw dat laatste over mijzelf maar geschapt.. Net met afvegen bloed gespot. Nou ga ik er maar vanuit dat mijn ongi doorzet En ik dus een langere cyclus had dan normaal.. Voortaan maar uitgaan van 33 tot 35 dagen..
NOD LIJST 1. Niqi79 (2e ronde, 1e kindje) Wallie81 (6e ronde, 1e kindje) Senna24 (2e ronde, 1e kindje) Linda250388 (5e ronde, 1e kindje) Ikke21 (1e ronde, 3e kindje) Sweetlove80 (2e ronde, 3e kindje) LinC (8e ronde, 1e kindje) 2. Daggie1984 (0e ronde, 2e kindje) Steffie (1e ronde, 3e kindje) Lefbekkie (1e ronde, 3e kindje) Amanda13 (6e ronde, 1e kindje) Eef5 (3e ronde, *2e kindje) AnitaElisabeth (2e ronde, 1e kindje) Liesje1 (9e ronde, 1e kindje) 3. Whitesaber (10e ronde, 2e kindje) HollyHobby (1e ronde, 3e kindje) Aloha (1e ronde na, mk apr13wkn/mei6wkn/juni5.5wkn) Caro13 (6e ronde, 1e kindje) 4. Gyino (1e ronde, 2e kindje) Ranniej20 (1e ronde, 1e kindje) Lachebekje74 (1e ronde, 1e kindje) BurningKarma (2e ronde, 2e kindje) Mariska1980 (1e kindje) 5. Daniiellu (3e ronde, 1e kindje) Lila1978 (3e ronde,1e kindje) Lotte30 (8e ronde, 1e kindje) Ikhoophet01 (6e ronde na mk, 2e kindje) 6. Arnoe (13e ronde - 1e kindje) 0903 (6e ronde, 1e kindje) evaa (3e ronde, 1e kindje) Molly1984 (1e ronde na mk 1e kindje) Meine (8e ronde 2de kindje) 7. Mel05 (10e ronde, 3e kindje) Tanjax11 (4e ronde, 2e kindje) N80 (4e ronde na MK, 1e kindje) Diana75 (8e ronde, 1e kindje) Siri1981 ( 3e ronde, 1e kindje) GaiaGaia (2e ronde, 2e kindje) Ayanna (3e ronde na 2e MK, 3e kindje) Betty Barclay (1e kindje, 2e rondje na 2 mk) 8. An1985 (15e ronde, 1e kindje) 2MK Kim198 (2e ronde, 1e kindje) Knorretje88 Baby Boom (13e ronde (1ste ronde na VMK), 3e kindje) Hamstertje! (Ronde9 na MK, 1e kindje) Jorre 9. Debs1 (7e ronde, 1e na MK, 1e kindje) Fidel2010 (27e ronde, 1e kindje) Misty83 (1e ronde, 1e kindje) Mawaikee (3e ronde, 1e kindje) 10. Blossom ( 2e ronde, 1e kindje) Nijntje27 (2e ronde, 2e kindje) Jes85 (6e ronde, 1e kindje) Sam4Hope (12e ronde, 1e kindje) 11. Lieke84 (1e ronde na VMK, totaal 6e ronde) claudia84 (7e ronde, 1e kindje) Sar (4e ronde, 2e kindje) LadyT (3e ronde, 1e kindje) Dromertje35 (1e kindje, 2de ronde) nonnie73 (3e ronde, 2e kindje) 12. Beckje (1e ronde, 1e kindje) Bruintje (2e ronde, 1e kindje) Moestra (3e ronde na MK, 2e kindje) Posh84 (8e ronde, 1e kindje) Volonta (3e ronde, 2e kindje) 13. Maia (4e ronde na MK, 2e kindje) Mukje (3e ronde, 2e kindje) Anne1361 (1e ronde, 2e kindje) Niamh (1e ronde, 1e kindje) Susy (1e ronde, 3e kindje) Babyverlangen (6e ronde, 1e kindje) 14. Jeskejes (9e ronde, 1e kindje) Annabeth (2e ronde na MK, 1e kindje) Kimsenna (2e ronde, 1e kindje) MamaVlindertje (1e ronde, 2de kindje) Snukkie (4e ronde, 1e kindje) 15. Meissie2008 (Ronde 9, 2e kindje) Kimmytje (ronde 4, 1e kindje) Kellyae (ronde 3, 2e kindje) Dotty (ronde 1, 1e kindje) Lirooz (ronde 1, 2e kindje) 16. Beccy (1e ronde na VMK, 1e kindje, totaal 6e ronde) Tara84 (4e ronde, 1e kindje) 21. Moontje01 (6e ronde, na 2.5 jaar geen cyclus, 1e kindje) datumloos. mamavanjoshua5109 (1e ronde, 2e kindje, Provera, bloedprikken) Toerist18 (1e ronde, 2e kindje---wachten op menstruatie) Totaal: 86 10 Zwanger,26 Ongesteld, 1 Vlinder,1 MMM, 3 Negatieve test,1 Twijfeltest,...Niets Mezelf alvast op rood gezet. Mocht het niet doorbreken kan ik altijd nog terug. Wordt waarschijnlijk van de week de huisarts bellen...
gefeliciteerd LadyT @colo: herkenbaar hoor, bij mij wisselt het tussen de 25 en 35 dagen dus toen ik de laatste keer op dag 35 ongi werd was ik voornamelijk opgelucht dat we weer 'verder' konden. @sam: balen
@LadyT Gefeliciteerd!!! @Posh Ik heb wel het idee dat ik wat zie. Ben benieuwd hoe je over twee dagen test. Hier nog altijd geen ongesteldheid. Ook geen kwaaltjes overigens, behalve dan jeukende borsen, maar dat heb ik ook als ik ongesteld moet worden, dus daar heb ik ook niets aan... Testen zijn in huis. Morgen of overmorgen maar eens een testje wagen, hoewel ik niet denk zwanger te zijn...
Waar ik dan wel ontzettend van baal, afgezien van het ongesteld zijn dan. Is die pijn in me borsten, heb ik nog nooit zo erg gehad. Dan denk ik, ok, ongesteld, prima, maar laat die pijn dan ook weg gaan! Dat is dan zo dubbel... Maar een inlegkruisje alleen had geen effect meer, dus echt wel op rood.. Dus maandag ga ik me huisarts maar eens bellen. Iemand ervaring als je beide bij een andere huisarts zit? Moet je dan naar beide gaan voor doorverwijzingen??
he wat stom sam volgens mij (pin me er niet op vast) is het voldoende als een van jullie de doorverwijzing krijgt (jij denk ik) en dan gaan ze in het ziekenhuis ook wel 'verder' met de partner. Lijkt me niet nodig om allebei een verwijzing te gaan halen.
Nee, 1 gesprek leek me al lastig genoeg hihi Heb ook zon huisarts die rood aanloopt als het over vrouwenkwaaltjes gaat, dus hou me hart vast... Maar ik vraag het wel, dan horen we het gauw genoeg he. Ondertussen oefenen we gewoon verder de volgende ronde. Maar ja, na een jaar hoop je toch op wat meer resultaat
Hoi meiden, Ik mag op ROZE!!! Kon me niet beheersen vanochtend en toch maar getest en er stond gewoon zwanger!! Beetje onwerkelijk nog allemaal!