@lieke: afwachten. Als je zwanger bent kan het zijn dat de digitale idd nog niet zwanger geeft terwijl zo'n andere test vaak wat gevoeliger is.
Hallo allemaal, Ik ben effe een paar dagen weggebleven omdat het allemaal een beetje te gek werd. Er is meer in het leven dan alleen deze blog Ik heb ook even niet terug gelezen, zal ik zo doen! Heb de lijst gezien, maar zou iemand mij op rood willen zetten? Ik blijf meelezen en op naar de volgende ronde We hebben er weer zin in. Voor alle roze echt super gaaf, gefeliciteerd! Voor alle rode, balen maar zie jullie op de vervolg blog!
bruintje gefeliciteerd! dat was zeker een goede vakantie haha misty wat jammer! en mamavanjoshua je hebt gelijk met je geenbloedgeeftmoed. ik zat drie dubbel te balen van de menstruatiepijn dit weekend, maar nog steeds geen bloed, geen druppeltje! en sinds vandaag zijn mn borsten ineens heel gevoelig. o mén, ik zal vast allerlei kwaaltjes veel bewuster meemaken nu en ze aan n hopelijke zwangerschap linken, ik zal vast ergens deze week ongesteld worden... maar echt, er is een percentage dat nog steeds blijft hopen totdat ik bloed zie. blijf buikpijn houden, mn darmen zijn enorm van slag ben emotioneel en ik ben moeeeee!!
NOD LIJST 1. Niqi79 (2e ronde, 1e kindje) Wallie81 (6e ronde, 1e kindje) Senna24 (2e ronde, 1e kindje) Linda250388 (5e ronde, 1e kindje) Ikke21 (1e ronde, 3e kindje) Sweetlove80 (2e ronde, 3e kindje) LinC (8e ronde, 1e kindje) 2. Daggie1984 (0e ronde, 2e kindje) Steffie (1e ronde, 3e kindje) Lefbekkie (1e ronde, 3e kindje) Amanda13 (6e ronde, 1e kindje) Eef5 (3e ronde, *2e kindje) AnitaElisabeth (2e ronde, 1e kindje) Liesje1 (9e ronde, 1e kindje) 3. Whitesaber (10e ronde, 2e kindje) HollyHobby (1e ronde, 3e kindje) Aloha (1e ronde na, mk apr13wkn/mei6wkn/juni5.5wkn) Caro13 (6e ronde, 1e kindje) 4. Gyino (1e ronde, 2e kindje) Ranniej20 (1e ronde, 1e kindje) Lachebekje74 (1e ronde, 1e kindje) BurningKarma (2e ronde, 2e kindje) Mariska1980 (1e kindje) 5. Daniiellu (3e ronde, 1e kindje) Lila1978 (3e ronde,1e kindje) Lotte30 (8e ronde, 1e kindje) Ikhoophet01 (6e ronde na mk, 2e kindje) 6. Arnoe (13e ronde - 1e kindje) 0903 (6e ronde, 1e kindje) evaa (3e ronde, 1e kindje) Molly1984 (1e ronde na mk 1e kindje) Meine (8e ronde 2de kindje) 7. Mel05 (10e ronde, 3e kindje) Tanjax11 (4e ronde, 2e kindje) N80 (4e ronde na MK, 1e kindje) Diana75 (8e ronde, 1e kindje) Siri1981 ( 3e ronde, 1e kindje) GaiaGaia (2e ronde, 2e kindje) Ayanna (3e ronde na 2e MK, 3e kindje) Betty Barclay (1e kindje, 2e rondje na 2 mk) 8. An1985 (15e ronde, 1e kindje) 2MK Kim198 (2e ronde, 1e kindje) Knorretje88 Baby Boom (13e ronde (1ste ronde na VMK), 3e kindje) Hamstertje! (Ronde9 na MK, 1e kindje) Jorre 9. Debs1 (7e ronde, 1e na MK, 1e kindje) Fidel2010 (27e ronde, 1e kindje) Misty83 (1e ronde, 1e kindje) Mawaikee (3e ronde, 1e kindje) 10. Blossom ( 2e ronde, 1e kindje) Nijntje27 (2e ronde, 2e kindje) Jes85 (6e ronde, 1e kindje) Sam4Hope (12e ronde, 1e kindje) 11. Lieke84 (1e ronde na VMK, totaal 6e ronde) Twijfeltest..... claudia84 (7e ronde, 1e kindje) Sar (4e ronde, 2e kindje) LadyT (3e ronde, 1e kindje) Dromertje35 (1e kindje, 2de ronde) nonnie73 (3e ronde, 2e kindje) 12. Beckje (1e ronde, 1e kindje) Bruintje (2e ronde, 1e kindje) Moestra (3e ronde na MK, 2e kindje) Posh84 (8e ronde, 1e kindje) Volonta (3e ronde, 2e kindje) 13. Maia (4e ronde na MK, 2e kindje) Mukje (3e ronde, 2e kindje) Anne1361 (1e ronde, 2e kindje) Niamh (1e ronde, 1e kindje) Susy (1e ronde, 3e kindje) Babyverlangen (6e ronde, 1e kindje) 14. Jeskejes (9e ronde, 1e kindje) Annabeth (2e ronde na MK, 1e kindje) Kimsenna (2e ronde, 1e kindje) MamaVlindertje (1e ronde, 2de kindje) Snukkie (4e ronde, 1e kindje) 15. Meissie2008 (Ronde 9, 2e kindje) Kimmytje (ronde 4, 1e kindje) Kellyae (ronde 3, 2e kindje) Dotty (ronde 1, 1e kindje) Lirooz (ronde 1, 2e kindje) 16. Beccy (1e ronde na VMK, 1e kindje, totaal 6e ronde) Tara84 (4e ronde, 1e kindje) 21. Moontje01 (6e ronde, na 2.5 jaar geen cyclus, 1e kindje) datumloos. mamavanjoshua5109 (1e ronde, 2e kindje, Provera, bloedprikken) Toerist18 (1e ronde, 2e kindje---wachten op menstruatie) Totaal: 86 11 Zwanger, 28 Ongesteld, 1 Vlinder,1 MMM, 3 Negatieve test,1 Twijfeltest,...Niets Helaas, het is weer mis gegaan! Ik kreeg afgelopen donderdagavond onzettende pijn rechts onderin mijn buik! En de pijn straalde door naar mn rechte been, waardoor ik zowat niet kon lopen! Ik dacht meteen aan een buitenbaarmoederlijke zwangerschap, en had de huisartsenpost gebeld! Ik kon meteen komen! Eenmaal aangekomen in de wachtruimte moest ik nodig naar de wc en daar begon ik een heel klein beetje helder rood te vloeien! Maar het was niet zoveel! Ik werd doorverwezen naar de afdeling gyn, en meteen bloed afgenomen en een inwendig onderzoek gedaan! Daar was geen vruchtje of zakje te zien! Enkel wat bloed in mn baarmoeder! Maar mijn hcg waarde in mn bloed was ook nog niet heel hoog! Dat kon komen doordat ik nog heel pril zwanger zou zijn, dus ik mocht weer naar huis! Het kon nog alle kanten op! Maar ik moest zaterdag wel weer terug komen en dan zouden ze nog een keer hetzelfde doen, om een evt buitenbaarmoederlijke zwangerschap uit te sluiten! (want als ze geen vruchtje zien maar wel HCG in het bloed, dan zou het vruchtje in de eileiders kunnen zitten) Daar zat ik dan thuis, vol in spanning! Ik dacht; als het dan toch mis is, doe dan een spontane miskraam, en geen bbm! Daar was ik zo bang voor! Zaterdagochtend weer terug en weer inwendig onderzoek, en bloedafname! Weer was er op de echo niets te zien, en ook geen bloed meer! En helaas maar ook gelukkig bleek uit het bloed dat mn hcg waarde waren gedaald! Het vruchtje had zn werk zelf gedaan! Helaas NOG geen baby! Maar gelukkig ook geen operaties of curretage! Daar had ik na 1 keer wel genoeg van! We zijn allebei best verdrietig, maar nog steeds hoopvol! We geven het niet op!
Hamstertje, wat verschrikkelijk voor jullie. Ik weet niet zo goed wat ik moet zeggen.... Heel veel sterkte de komende periode meis. Een dikke knuffel.
Jeetje Hamstertje, wat vreselijk Heel veel sterkte en succes in de nieuwe ronde. Ik hoop dat je snel zwanger mag zijn van een plakbeebje. Dikke knuffel voor jou.
Meiden, ik mag op rood. Helaas is de ongi zaterdagochtend in alle hevigheid losgebarsten. Zo'n enorme buikpijn heb ik nog nooit gehad en was ook heel duizelig. Misschien toch iets meer dan een reguliere menstruatie.... Toch wel een klein beetje teleurgesteld en dit weekend ook vooral gebaald. @Hamstertje heel veel sterkte. Wat een vervelende ervaring.
Dames op roze, gefeliciteerd! Geniet ervan! Dames op rood, jammer hoor! Veel succes en plezier in de volgende ronde! @ Hamstertje, ik heb het in een ander topic al gezegd maar zeg het hier ook nog even, veel sterkte, en ik hoop dat jullie heel snel zwanger mogen zijn van een plakkertje! xoxox
Even een update van mijn kant: Ben nog steeds niet ongi, maar wel een negatieve test gehad na uitgerekende NOD. Dus nu maar afwachten. Baal weer van deze onregelmatige cyclus!
@bruintje Gefeliciteerd!!! @Lirooz Je mag volgens mij vandaag testen! Heb je dat al gedaan?? @hamstertje Tjonge wat een heftig verhaal... Heel erg veel sterkte meid... xx
he wat een rotnieuws hamstertje @dames op rood: balen nou hier weer een negatieve test. zit nu op dag 14 dpo dus als ik zwanger geweest was had ik nu wel een positieve test moeten hebben. Ga dus definitief op m'n ongi zitten wachten, die zal vandaag of morgen ook wel doorbreken. Ach, wie weet is het de volgende ronde dan raak.
hamstertje sterkte!! @moestra: jup nog steeds geen bloed en vandaag mn nod! maarreh ik had al mn testen vorige week al opgemaakt haha. ben vandaag niet in de mogelijkheid om er 1 te halen dus ik denk dat ik morgen ga testen. zit alleen nog even te twijfelen of ik het deze keer samen met manlief ga doen of alleen.
ja ik weet het. maar mn gedachten zijn toch op hol geslagen, vorige week dacht ik aan alles dat ik zwanger was en toen was de test negatief. ik weet dat ik vast en zeker te vroeg heb getest. de twijfelgedachtes nemen op dit moment toch de overhand: wat als mijn cyclus aan het rommelen is en ik daarom klachten heb, of wat als ik nog gewoon laat aan het ontzwangeren ben van mijn dochter en daardoor hormonale klachten ofzo heb? en ja.. ik weet het,een simpele test zal me direct het antwoord kunnen geven. maar ik was de laatste keer enorm teleurgesteld, en ben bang dat als ik nu weer ga hopen op een kansje (wat ik dus eigenlijk al doe) dat ik zometeen weer teleurgesteld wordt. dus tja.wat een gedoe maak ik ervan. blegh zo ken ik mezelf helemaal niet. jullie horen het nog wel deze week ergens ok?