@gyino, ja heb inmiddels drie positieve zwangerschapstesten gehad.... Haha.....zit nog in de ' zou het echt waar zijn' fase.
O spijtig nieuws.. Dacht echt dat het raak ging zijn bij jou! Op naar september en dat wordt onze goei maand! Da moet!
Kom toch nog effie bijlezen hier/ Aan de dames in rood: zo spijtig, maar moed niet laten zakken, we gaan voor een roze september-maand!!! Aan de dames int roos: Woehoew!!! Een superdikke proficiat!
Ik vind de lijst heel erg rood! Niet zoveel roze te zien, jammer... Maar toch, voor de dames die op roze zijn gegaan, dikke proficiat! De dames op rood, ik zie jullie in het volgende topic en wens jullie alvast veel succes! @ Kellyae, september word onze maand! Mijn augustus gevoel is er nog steeds en ik heb nog een kans om bevrucht te worden deze maand dus we zullen zien xoxox
Hee meiden, Ik heb net onderstaand verhaal in mijn vaste topic clubje gepost. Maar ik zet het hier ook nog maar even neer. Misschien dat iemand het herkent of er iets zinnigs over te zeggen heeft Sorry voor het lange verhaal. Conclusie is in ieder geval dat ik op rood kan Wij hebben vandaag de schrik van ons leven gehad. Ik zal het kort proberen te houden... Om half acht werd ik wakker met ontzettende krampen in mijn buik. Ik stond op en liep naar de wc. Ik ging zitten en er kwam echt een ontzettende grote prop bloed naar buiten. Ik schrok er behoorlijk van, maar zag geen slijm, het was echt alleen maar bloed. Dus ik dacht: ok, ik ben ongesteld geworden...helaas.... Toen wilde ik onder de douche stappen maar daar ging het helemaal fout. Ik viel flauw en kreeg zo'n ontzettende krampen dat ik niet meer op kon staan. Ik riep mijn vriend, maar die lag nog diep te slapen (was pas om 5 uur naar bed gegaan), dus hij werd niet wakker. Uiteindelijk ben ik kruipend terug gekomen naar bed, waarna ik me weer helemaal weg voelde zakken. De krampen waren echt zo ontzettend pijnlijk, kon alleen maar huilen en schreeuwen van de pijn.... Tegelijk moest ik overgeven. Ik was drijfnat van het zweet, maar had het ijskoud. We hebben meteen de dokter gebeld, maar daar konden we pas over een uur terecht. Na een uur dus in pyjama, een hoofd vol met puitjes en een ontploft kapsel richting dokter. Gelukkig zwakten de krampen iets af. Bij de dokter moest ik nog even wachten, maar dat ging echt niet meer. Ik voelde mezelf weer wegzakken, dus ik werd naar de behandelkamer gebracht. Ook daar moest ik weer overgeven, gelukkig net op tijd een bakje gekregen. De dokter kwam en nam mijn bloeddruk op, die was veel te laag. Ze zei dat ze direct een ambulance ging bellen.... Ok, toen werd ik dus echt bang.... Woorden als miskraam en buitenbaarmoederlijke zwangerschap kwamen voorbij. Ik dus helemaal in paniek. Er moest een infuus aangebracht worden, maar ze kon geen ader vinden. Na drie keer mis te prikken zat hij uiteindelijk in mijn arm. Toen kwamen de dames van de ambulance. Ik werd op de brancard gelegd en in de ambulance gereden. Vriendlief reed erachter aan. Gelukkig waren dit hele lieve vrouwen en ze stelden me echt gerust. Eenmaal in het ziekenhuis, direct door naar de gynaecoloog. Zij prikte gelukkig in één keer goed en nam bloed af. Daarna volgde een interne echo. Ik heb mijn baarmoeder en eierstokken gezien, echt raar... Uit de echo kwam niks, het was afwachten op het bloedonderzoek. Na een uur wachten kwam de uitslag..... er was helemaal niks te vinden. Geen zwangerschap, geen ontsteking, geen miskraam... alles was helemaal goed. Nu zit ik weer thuis en zit er even behoorlijk doorheen. Wat is er toch allemaal gebeurd?? Dit voelt echt niet aan als een gewone ongesteldheid. Alle rampscenario's gingen door mijn hoofd, maar alles is goed. Opluchting en verwarring.... Ik ben dus niet zwanger, helaas. Maar verder is alles goed. Sorry voor het lange verhaal. Het voelt goed om het even op te schrijven. We zijn ons echt kapot geschrokken.
Tjee, wat een heftig verhaal zeg! Ik heb zelf nog nooit eerder zoiets gehoord... Gelukkig maar dat alles goed is met je! Maar ik kan me wel voorstellen dat je denkt: wat is dit??! Heel veel sterkte... x
Jeetje Tara wat heftig ! Ik kan me voorstellen dat je wel even tijd nodig hebt om zoiets te verwerken! Heftig zeg! Beterschap in ieder geval en hou het alstjeblieft goed in de gaten he?! Gewoon direct naar de dokter gaan als je het nog niet helemaal vertrouwt.
lieke: haha nou ja ik denk het wel hoor. ben geen expert op het gebied maar ik dus zonder twijfel te zeggen dat je zwanger bent. tara: woow meid wat een verhaal. kan me voorstellen dat je je helemaal kapot ben geschrokken. lieve help zeg. hoe nu verder? krijg je nog meer onderzoeken om te achterhalen wat het nu wel was? want inderdaad dit klinkt niet als gewoon ongesteld worden. moet er niet aan denken om het zo elke maand te hebben. heel veel sterkte, denk aan je zelf en rust goed uit.
@ Tara: heftig meid! Hoop dat jij je (behoudens dat alles goed lijkt), ook weer goed voelt! Of in ieder geval weer wat beter. Het klinkt zeker niet als een gewonen ongesteldheid, weet ook niet of je 'overtijd' was, of al dacht zwanger te zijn..... Als het een zwangerschap was, had ik verwacht dat ze nog wel wat HCG in je bloed zouden aantreffen. Hoop dat je na deze keer niet meer ongesteld zult worden
NOD LIJST 1. Niqi79 (2e ronde, 1e kindje) Wallie81 (6e ronde, 1e kindje) Senna24 (2e ronde, 1e kindje) Linda250388 (5e ronde, 1e kindje) Ikke21 (1e ronde, 3e kindje) Sweetlove80 (2e ronde, 3e kindje) LinC (8e ronde, 1e kindje) 2. Daggie1984 (0e ronde, 2e kindje) Steffie (1e ronde, 3e kindje) Lefbekkie (1e ronde, 3e kindje) Amanda13 (6e ronde, 1e kindje) Eef5 (3e ronde, *2e kindje) AnitaElisabeth (2e ronde, 1e kindje) Liesje1 (9e ronde, 1e kindje) 3. Whitesaber (10e ronde, 2e kindje) HollyHobby (1e ronde, 3e kindje) Aloha (1e ronde na, mk apr13wkn/mei6wkn/juni5.5wkn) Caro13 (6e ronde, 1e kindje) 4. Gyino (1e ronde, 2e kindje) Ranniej20 (1e ronde, 1e kindje) Lachebekje74 (1e ronde, 1e kindje) BurningKarma (2e ronde, 2e kindje) Mariska1980 (1e kindje) 5. Daniiellu (3e ronde, 1e kindje) Lila1978 (3e ronde,1e kindje) Lotte30 (8e ronde, 1e kindje) Ikhoophet01 (6e ronde na mk, 2e kindje) 6. Arnoe (13e ronde - 1e kindje) 0903 (6e ronde, 1e kindje) evaa (3e ronde, 1e kindje) Molly1984 (1e ronde na mk 1e kindje) Meine (8e ronde 2de kindje) 7. Mel05 (10e ronde, 3e kindje) Tanjax11 (4e ronde, 2e kindje) N80 (4e ronde na MK, 1e kindje) Diana75 (8e ronde, 1e kindje) Siri1981 ( 3e ronde, 1e kindje) GaiaGaia (2e ronde, 2e kindje) Ayanna (3e ronde na 2e MK, 3e kindje) Betty Barclay (1e kindje, 2e rondje na 2 mk) 8. An1985 (15e ronde, 1e kindje) 2MK Kim198 (2e ronde, 1e kindje) Knorretje88 Baby Boom (13e ronde (1ste ronde na VMK), 3e kindje) Hamstertje! (Ronde9 na MK, 1e kindje) Jorre 9. Debs1 (7e ronde, 1e na MK, 1e kindje) Fidel2010 (27e ronde, 1e kindje) Misty83 (1e ronde, 1e kindje) Mawaikee (3e ronde, 1e kindje) 10. Blossom ( 2e ronde, 1e kindje) Nijntje27 (2e ronde, 2e kindje) Jes85 (6e ronde, 1e kindje) Sam4Hope (12e ronde, 1e kindje) 11. Lieke84 (1e ronde na VMK, totaal 6e ronde) claudia84 (7e ronde, 1e kindje) Sar (4e ronde, 2e kindje) LadyT (3e ronde, 1e kindje) Dromertje35 (1e kindje, 2de ronde) nonnie73 (3e ronde, 2e kindje) 12. Beckje (1e ronde, 1e kindje) Bruintje (2e ronde, 1e kindje) Moestra (3e ronde na MK, 2e kindje) Posh84 (8e ronde, 1e kindje) Volonta (3e ronde, 2e kindje) 13. Maia (4e ronde na MK, 2e kindje) Mukje (3e ronde, 2e kindje) Anne1361 (1e ronde, 2e kindje) Niamh (1e ronde, 1e kindje) Susy (1e ronde, 3e kindje) Babyverlangen (6e ronde, 1e kindje) 14. Jeskejes (9e ronde, 1e kindje) Annabeth (2e ronde na MK, 1e kindje) Kimsenna (2e ronde, 1e kindje) MamaVlindertje (1e ronde, 2de kindje) Snukkie (4e ronde, 1e kindje) 15. Meissie2008 (Ronde 9, 2e kindje) Kimmytje (ronde 4, 1e kindje) Kellyae (ronde 3, 2e kindje) Dotty (ronde 1, 1e kindje) Lirooz (ronde 1, 2e kindje) 16. Beccy (1e ronde na VMK, 1e kindje, totaal 6e ronde) Tara84 (4e ronde, 1e kindje) 21. Moontje01 (6e ronde, na 2.5 jaar geen cyclus, 1e kindje) datumloos. mamavanjoshua5109 (1e ronde, 2e kindje, Provera, bloedprikken) Toerist18 (1e ronde, 2e kindje---wachten op menstruatie) Totaal: 86 12 Zwanger, 29 Ongesteld, 1 Vlinder,1 MMM, 3 Negatieve test, 0Twijfeltest,...Niets __________________ Wilde het roze een beetje komen aanvullen Na meerdere testen, klim ik na een miskraam nu toch maar weer op de roze wolk, hihi....... Hopen op een plakbeeb!
Bedankt meiden voor de lieve woorden. Lichamelijk voel ik me redelijk, emotioneel nog behoorlijk instabiel. Het was zo ontzettend heftig allemaal en het is nog steeds zo onduidelijk wat er precies gebeurd is. Ik had zelf stiekem een klein beetje het idee dat ik wel eens zwanger kon zijn, maar geen duidelijk kwalen. Maar er zou dan inderdaad HCG gevonden moeten zijn. Er worden geen onderzoeken meer gedaan zolang ik me prima voel. Heb de noodnummers van het ziekenhuis meegekregen, mocht het nog een keer misgaan. Ik moet er niet aan denken.....
NOD LIJST 1. Niqi79 (2e ronde, 1e kindje) Wallie81 (6e ronde, 1e kindje) Senna24 (2e ronde, 1e kindje) Linda250388 (5e ronde, 1e kindje) Ikke21 (1e ronde, 3e kindje) Sweetlove80 (2e ronde, 3e kindje) LinC (8e ronde, 1e kindje) 2. Daggie1984 (0e ronde, 2e kindje) Steffie (1e ronde, 3e kindje) Lefbekkie (1e ronde, 3e kindje) Amanda13 (6e ronde, 1e kindje) Eef5 (3e ronde, *2e kindje) AnitaElisabeth (2e ronde, 1e kindje) Liesje1 (9e ronde, 1e kindje) 3. Whitesaber (10e ronde, 2e kindje) HollyHobby (1e ronde, 3e kindje) Aloha (1e ronde na, mk apr13wkn/mei6wkn/juni5.5wkn) Caro13 (6e ronde, 1e kindje) 4. Gyino (1e ronde, 2e kindje) Ranniej20 (1e ronde, 1e kindje) Lachebekje74 (1e ronde, 1e kindje) BurningKarma (2e ronde, 2e kindje) Mariska1980 (1e kindje) 5. Daniiellu (3e ronde, 1e kindje) Lila1978 (3e ronde,1e kindje) Lotte30 (8e ronde, 1e kindje) Ikhoophet01 (6e ronde na mk, 2e kindje) 6. Arnoe (13e ronde - 1e kindje) 0903 (6e ronde, 1e kindje) evaa (3e ronde, 1e kindje) Molly1984 (1e ronde na mk 1e kindje) Meine (8e ronde 2de kindje) 7. Mel05 (10e ronde, 3e kindje) Tanjax11 (4e ronde, 2e kindje) N80 (4e ronde na MK, 1e kindje) Diana75 (8e ronde, 1e kindje) Siri1981 ( 3e ronde, 1e kindje) GaiaGaia (2e ronde, 2e kindje) Ayanna (3e ronde na 2e MK, 3e kindje) Betty Barclay (1e kindje, 2e rondje na 2 mk) 8. An1985 (15e ronde, 1e kindje) 2MK Kim198 (2e ronde, 1e kindje) Knorretje88 Baby Boom (13e ronde (1ste ronde na VMK), 3e kindje) Hamstertje! (Ronde9 na MK, 1e kindje) Jorre 9. Debs1 (7e ronde, 1e na MK, 1e kindje) Fidel2010 (27e ronde, 1e kindje) Misty83 (1e ronde, 1e kindje) Mawaikee (3e ronde, 1e kindje) 10. Blossom ( 2e ronde, 1e kindje) Nijntje27 (2e ronde, 2e kindje) Jes85 (6e ronde, 1e kindje) Sam4Hope (12e ronde, 1e kindje) 11. Lieke84 (1e ronde na VMK, totaal 6e ronde) claudia84 (7e ronde, 1e kindje) Sar (4e ronde, 2e kindje) LadyT (3e ronde, 1e kindje) Dromertje35 (1e kindje, 2de ronde) nonnie73 (3e ronde, 2e kindje) 12. Beckje (1e ronde, 1e kindje) Bruintje (2e ronde, 1e kindje) Moestra (3e ronde na MK, 2e kindje) Posh84 (8e ronde, 1e kindje) Volonta (3e ronde, 2e kindje) 13. Maia (4e ronde na MK, 2e kindje) Mukje (3e ronde, 2e kindje) Anne1361 (1e ronde, 2e kindje) Niamh (1e ronde, 1e kindje) Susy (1e ronde, 3e kindje) Babyverlangen (6e ronde, 1e kindje) 14. Jeskejes (9e ronde, 1e kindje) Annabeth (2e ronde na MK, 1e kindje) Kimsenna (2e ronde, 1e kindje) MamaVlindertje (1e ronde, 2de kindje) Snukkie (4e ronde, 1e kindje) 15. Meissie2008 (Ronde 9, 2e kindje) Kimmytje (ronde 4, 1e kindje) Kellyae (ronde 3, 2e kindje) Dotty (ronde 1, 1e kindje) Lirooz (ronde 1, 2e kindje) 16. Beccy (1e ronde na VMK, 1e kindje, totaal 6e ronde) Tara84 (4e ronde, 1e kindje) 21. Moontje01 (6e ronde, na 2.5 jaar geen cyclus, 1e kindje) datumloos. mamavanjoshua5109 (1e ronde, 2e kindje, Provera, bloedprikken) Toerist18 (1e ronde, 2e kindje---wachten op menstruatie) Totaal: 86 12 Zwanger, 29 Ongesteld, 1 Vlinder,1 MMM, 3 Negatieve test, 0Twijfeltest,...Niets __________________ Ook ik klim weer op mijn roze wolk na mijn VMK..totaal niet verwacht!! Hopelijk wil dit kleintje wel in mama haar buik blijven...