Hey meiden, heitjekarweitje, Hier nog geen bloed te bekennen, voel me echt wel zwanger. Gister avond nog een test gewaagd, nog steeds een heel licht streepje. Nu wacht ik maar tot vrijdag morgen. Word gek ervan, je lichaam zegt van wel maar de testen zijn nog niet overtuigend positief, je gaat aan jezelf twijfelen. Voel ik het wel of word ik door mijn lichaam voor de gek gehouden. De laatste testen van jou zien er al veel beter uit, zo heb ik hem nog niet gehad!. Succes komende dagen, het is zo spannend.
Jeetje wat lees ik allemaal... dames met nega testen dikke knuffs Ik weet uit verschillende verhalen dat eenmaal zwanger getest kun je beter niet meer doen want je wordt er mega onzeker van omdat soms komen die testen wit uit... dikke knuffs! @sammie88 ohnee!!! (((((((((knuffs))))))))) @lindanna ondanks onzekerheid gefeliciteerd met jou verjaardag! @heitje kwamen die strepen nou binnen een kwartier ik denk het maar zegt het niet snap jouw voorzichtigheid helemaal Hier is mijn temp gedaald weer..
Jaa gaat al weer stukken beter, ben weer beetje rustiger nu. Het is nu gewoon een kwestie van afwachten.... Maar zie hierboven neem lekker een stukje gebak...
heitje heel veel plezier vandaag! *onderdeel 'oude' garde trekt zich weer terug en gaat aan het werk*
Ik moet echt weg, vriendinnetje wacht op me! Fijne dag vandaag! (heb tampons mee voor het geval dat...) *zwaai zwaai*
Meiden, Ik wil niet zo voorlopig sluiten van het forum. Dus alle dinnetjes van me, ik zal voor jullie duimen! En natuurlijk van alle andere meiden ook! Zal zo nu en dan wel even komen spieken. Hele dikke knuffel allemaal!
Sammie, Hele dikke knuf en over 13 dagen weet je waar je aan toe bent.... Heel veel liefs en hoop dat je snel meer weet en het ziekenhuis je goed gaat helpen....
Sammie Ik blijf ook heel hard voor je duimen!! En hopelijk kom je snel met goed nieuws terug! Hele dikke knuff!!
*piept weer even terug* Ik ook niet denk ik Zal iig een dikke pijnlijke keel krijgen en oiv van de hormonen een stevig aantal waterlanders laten