o jeetje, wat een onzekerheid... hoe kan dat nou he? knuff meis en ik bid dat het goed komt....pfff.. echt!
Hmmmm, lekker!!! *neemt een grote hap van de taart en realiseert zich dan dat ze aan het lijnen is.....oeps! *
was 42 is nu 36... maar was dus nog niet genoeg afgevallen.. ach ja, wil gewoon het beste voor het kleintje, dus dan maar in het ziekenhuis he?..
Zwaait terug! En die tamponies blijven gewoon in de tas hoor.....de komende tijd....(zeg verder niks.... )
Ach en in het ziekenhuis is het toch het beste of niet? Ik heb BMI van 39,4 geloof ik... Zal eens googlen. Ben wel benieuwd. Afvallen gaat hier niets worden ivm schildklier... Nu ik het er zo over heb ben ik afgelopen weken ook weer kilo of 2 aangekomen. Zal wel komen omdat die te langzaam is... Hmmmm....
Wat goed Inge!!!!! Fijn dat alles goed is en dat je in het ziekenhuis moet bevallen is denk ik wel over heen te komen, toch? Ik wilde ook thuis en ben uiteindelijk door zwangerschapsvergiftiging in het ziekenhuis bevallen maar het is me niet tegengevallen hoor! Vond het eigenlijk wel fijn. Geniet van je roze wolk!
@Lidana, you go girl, ik heb nog hoop!!! Probeer het van je af te schudden ff wat afleiding te zoeken.........i've been there, geloof me het helpt als je ff wat anders gaat doen. Geen bloed geeft moed.
Ik heb een heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel klein sprankje ergens nog zitten...... Ik zou graag wat anders gaan doen, maar zit op mijn werk... Dus schiet niet echt op... Ach ik zie het allemaal wel... Kan er toch niets aan veranderen helaas.....