oooow ja!!! *is nu al zwanger-dement!* Hcg-Hcg-Hcg-Hcg-Hcg-Hcg Hcg-Hcg-Hcg-Hcg-Hcg-Hcg Hcg-Hcg-Hcg-Hcg-Hcg-Hcg Hcg-Hcg-Hcg-Hcg-Hcg-Hcg Hcg-Hcg-Hcg-Hcg-Hcg-Hcg Hcg-Hcg-Hcg-Hcg-Hcg-Hcg Hcg-Hcg-Hcg-Hcg-Hcg-Hcg Hcg-Hcg-Hcg-Hcg-Hcg-Hcg Hcg-Hcg-Hcg-Hcg-Hcg-Hcg Hcg-Hcg-Hcg-Hcg-Hcg-Hcg Hcg-Hcg-Hcg-Hcg-Hcg-Hcg Hcg-Hcg-Hcg-Hcg-Hcg-Hcg Hcg-Hcg-Hcg-Hcg-Hcg-Hcg Hcg-Hcg-Hcg-Hcg-Hcg-Hcg Hcg-Hcg-Hcg-Hcg-Hcg-Hcg Hcg-Hcg-Hcg-Hcg-Hcg-Hcg Zo!! grijpe wie grijpe kan!!! Ze zijn helemaal goedgekeurd door de vk..
o, ja, ...herkenbaar dus hoog BMI... nou ja, waar ik beval maakt me eigenlijk ook niet zoveel uit, als de baby maar gezond ter wereld komt!
Ja dat is ook zo... Als de baby maar gezond is mag het zelfs in een taxi... Hihi Maar liever niet hoor....
fijn he?.. ben ook zo blij! en inderdaad, ik heb mezelf er al weer overheen gezet hoor! had het alleen niet zien aankomen en heb zo'n fijne bevalling gehad de vorige keer thuis!... maargoed, ze hebben hier een prima ziekenhuis en ik heb volgende week mijn eerste afspraak. We zullen zien!
hahaha..geeft toch niet...ik spam hier ook alles vol met mijn zw... is ook wel ego he?.. ja ben 18 kilo kwijt.. ben benieuwd hoe het nu gaat qua aankomen... probeer door te sporten en gezond te eten.. we shall see...
Ahh lindanna wat een schattig kadoo! Ik ga wachten, tot vrijdag is er dan geen bloed nog 1 keer testen en anders maandag een bloedtest houden jullie me er aan
dank je!! hoe is het met jou meis?.. trishka: ook bedankt!! steffie: jij ook bedankt!! word helemaal blij van alle felicitaties!!
Ja lief is ie he... Hoop wel dat het een kip is en geen haan, maar dat zal wel goed komen.... Wil me er niet te veel mee bemoeien hoor, maar als je nou donderdag eens een test doet als er geen bloed is en dan de HA belt, anders moet je nog het hele weekend... Da's lang hoor als je moet wachten...
zo....*is weer uit gespammed* sorry hoor!!! zit zo vol met adrenaline... hahaha... mijn vingers blijven maar gaan ... hihihi.. hopelijk mogen jullie allemaal snel volgen!! zal veel hcg-tjes blijven sturen.. dat helpt vast!