ja! zie paar berichtjes terug... kreeg al zin in een gekookt eitje.. nu maar hopen dat het geen haan is.. anders kun je lang wachten op je ei!!
Ja die stond dus als laatste op de vorige pagina. Die mis ik dan hmmmm Heb thuis nog 3 kipjes, helemaal leuk. Zijn alleen nog te jong om eitjes te leggen. Waarschijnlijk gaan ze volgend jaar pas leggen. Maar lekkere eitjes geven die dan. Hmmm Nu al zin in ...
heitje de tests zijn veel donkerder. Dus ik hoop voor je dat het zo mag zijn wanneer had je ook alweer de eerste test gedaan dat was toch 3 dagen geleden of niet? Dus dat is een goed teken dus bij deze voorzichtig gefeliciteerd. xxx joyce
Aaah wat een lief kipje!!! Mijn opa heeft al jaren kippen en hanen en die eieren zijn zoooo lekker *Zometeen de verloskundige bellen*
Ja ga je het nu toch maar doen... HELD.... Nog veel rondgescheurd??? Ben je er al uit met de verzekering??
super met de goede echo!! wil een paar paken maar denk dat het geen zin heeft.. en wat voor soort kip is dat?
Nee die tests haal je op een site waar ze die dingen dus verkopen. Je kan er daar 10 kopen voor 7 euro... Snel even gegoogled... Gewoon bij de KV zijn ze wel goed....
leuk! een ren vol dus..gezellig zeg! mijn schoonmoeder heeft ook een aantal kipjes en die eitjes zijn zo schattig klein!! en lekker...mmmm... echt wel een verschil met wat er in de winkel te koop is hoor! zelf koop ik ze altijd van het eko merk, die zijn ook lekker...
Neem aan dat je het over mijn kipje hebt. Ik heb geen idee volgens mij is het een Welsumse Kriel kip...
ok maar die van Matcare en sensitest zijn ook wel goed toch? want ik heb nu 4 van matcare liggen... (per ongeluk 2 sets besteld *zucht*
jaaaa verkeerde quote ooh die blijven aan de kleine kant of niet? mijn schoonmoe heeft een boel.. mijn favo kippen zin Brahma's
gewoon graaien hoor!! er is genoeg.. en de kip?.. die is van lindanna..... ik heb al genoeg dieren hahaha..maar nog geen kippen!
Ja echt een groot verschil.. Misschien dat als ze snel gaan leggen dat mijn ei dan ook eens goed bevrucht wordt. Hihihihi..... Ik koop eigenlijk nooit meer eieren. Toen we ze zelf nog hadden. (We hadden wat oudere kippen, maar die gingen dood) Hadden we dagelijks 3 fatsoenlijke eieren, die kwamen nooit op. Deze zijn dus wat kleiner en die krijg je makkelijker weg. Als we er dan straks 4 op 1 dag hebben.
dank je wel lieverd.... al vind ik het zo dubbel voor je! gun het je vreselijk, maar dat weet je wel he? dikke knufff!
Jaa die zijn ook leuk. Wij hebben ook zo'n krieltje met slofjes... Die hoor je echt van ver aankomen.. Zal vanavond even wat foto's van ze maken.