ow..eitjes, die komen hier echt wel op!! gekookt, gebakken, door de sla in het gehakt,...mjam, mjam, mjam!! maar inderdaad als je uiteindelijk omkomt in de eitjes, da's dan ook weer niet handig he?.. zit wel een houdbaarheidsdatum op natuurlijk!
Ja echt overal gingen die dingen door, maar als je maar met zijn 2tjes bent dan krijg je geen 3 grote eieren per dag op. Dus nu hebben we die kleintjes en daar gaan ongeveer 2 eieren op 1 van die grote dus... Die mogen lekker door leggen.... Hihi
Grr lindanne je haalt me helemaal uit balans hahaha....nee maar misschien heb je gelijk donderdag testen en dan vrijdag ha Ben ff werken meteen dus zal dadelijk op de rest en hun kippetjes en heerlijke eiergerechten en hcg zakken en zo reageren lol
Ja sorry... Ben ik goed in... Haha... Ga jij maar hard werken, moet ik hier ook nog doen. Compleet geen zin in.. Bleeghhhh...
Oh das lekker dan. Nou ja, nu toch niks meer aan te doen, testen zijn al onderweg. Zijn de ovu-testen wel goed?
Ja erg he... En ik word gewoon doorbetaald als ik niets doe. Jij niet.Word hier ook nog steeds misselijk, Snap eigenlijk niet zo goed waar dat vandaan komt. Buik is ook nog steeds "dikker". Dus is raar
Dank je! Ben wel blij dat ik nou eindelijk iemand kan bellen als ik vragen heb, want onze ha die zegt namelijk standaard...ja wacht maar eens 2 weken en test dan maar weer eens! Hoop dat onze eigen gyn weer snel terug is...en anders krijg ik de vervangende gyn en das een man (al is het wel een hele aardige man zegt een vriendin van ons) Maar toch, gewoon het idee...
@lindanna Wat een leuk kipje! Wil zelf ook wel 2 kipjes, maar dat kan helaas niet omdat onze hond (de am.staff) ze dan waarschijnlijk uit elkaar scheurd...en ik wil de kipjes gewoon los hebben lopen in de tuin...De andere hond(Boxer) vind alle beesten heel erg lief! Dus dan wachten we daar maar gewoon ff mee
Wij dachten ook dat het met onze hondjes niet goed zou gaan, maar ging eigenlijk perfect. We hebben een Jack Russel en een vuilnisbak die jacht in zich heeft, maar geen van beide doet er iets op uit gelukkig. Hoewel de JR nog wel eens een sprintje wil trekken zodat de kipjes alle kanten op spurten, maar opvreten nog niet gelukkig....
Ja dat scheelt echt he... Iemand die je serieus neemt. Hier heb ik gelukkig geluk met de HA de vervangend HA en de assistente van de Gyn geloof ik. Denken heel erg mee... Misschien helpt het ook als je je niet kan inhouden en toch weer begint te janken aan de telefoon.... (Kon er niets aan doen vanmorgen)
Aaah net lief van de baas. Mag om 3 uur naar huis. Omdat het mijn verjaardag is en omdat ik zo'n kut dag heb....
ik haak weer even in hoor. om alles te quoten is gewoon te veel haha. Ik zie dat mensen even wat afstand nemen.... dikke knuffel hoor...... hopelijk zien we jullie gauw rose voorbij komen.... Iedereen die nega getest heeft opeens... hopelijk een foute test. Heb zelf (ondanks de echo) de angst dat ik ook nega test te zien ga krijgen. Misschien dalijk toch even die digitale doen.....