Aaah kom ik net thuis staat er een vaas met bloemstuk op me te wachten. Ik vragen van wie is die dan??? Is ie van mijn mannetje... Aaaaaaah wat een schat is het ook... Doet ie normaal namelijk nooit zulke dingen. Hij had hem speciaal laten bezorgen omdat hij niet kan autorijden met zijn enkel.... Weet weer helemaal waarom ik voor hem heb gekozen... Als hij er moet zijn is hij er.....
btw zijn er nog zwangeren. lees niet alles terug en in het andere deel van augustus is het mega rustig dus ben der niet vaak. xxxxx
Aaah wat een scheetje.... Errug fotogeniek kind heb je. En hoe bevalt haar kamertje?? Al helemaal gewend??
Sorry heb eigenlijk geen idee. Weet ook niet vanaf wanneer je niet meer op de hoogte bent. Anders ff lijst checken... Daar staat het allemaal wel in geloof ik.
Wilde net weer test doen had ik urine zo licht als water.... Moet ik weer wachten... Ga denk ik na het eten dan maar testen....
jeetje, wat vervelend man! had toch inderdaad ook wel de hoop voor je dat het weer in orde zou zijn inmiddels...pff...hopelijk is het nu snel gedaan met het bloeden? misschien eens bij de gyn vragen?
gyn is dicht hier in ziekenhuis...zijn naar andere stad verhuisd omdat er zomerstop is hier...dus ook geen baby's die geboren worden hier...........dus kan niet bellen....ach over 1 maand afspraak dus dan zullen we wel weer zien!
aah.. wat een schat...onze mannen doen het soms best leuk he?.. kreeg vorige week rode rozen van hem omdat wee een jaar getrouwd waren...aaaah...lief!
och, dat is ook zo...stommem zomerstop... je zet je lijf toch ook niet op zomerstop...:x en nu dus nog een maand wachten? hopelijk pakt je lijf zelf de draad weer op meis!
Jaa da's ook lief... Hier doet hij bijna nooit zoiets dus als hij dan iets doet is het extra speciaal.... Echt genieten....
hier precies zo... het gebeurt niet vaak en daarom is het zo speciaal... (laat het hem maar niet lezen anders weet ik al wat ie gaat zeggen...hahaha: o, dan doe ik het nog wat minder is het nog specialer...hij heeft zo'n goed gevoel voor humor...hahah)
Goh je zou met die van mij getrouwd kunnen zijn... Erg he.... Gelukkig wist ik waar ik aan begon toen we gingen trouwen dus.... Dit had ik iig niet verwacht.....
hier doet manneke dat ook niet vaak toen met de huweiljksaanzoek dacht ik hij heeft die bloemen mee voor de anni die wij wegens zieke zusje niet konden vieren *bloos*