Nou, ik vind je anders wel een belangrijk dinnetje geworden hoor... en neem jouw reactie dan ook echt wel serieus... Maar heb jij alleen slechte ervaringen ermee of staan die testjes erom bekend? Want kan er verder ook niks op internet over vinden...als die testjes echt zo slecht waren, had haar 'bedrijfje' toch ook niet meer bestaan lijkt mij? De testjes van mij van vorige maand waren wel van de kv zelf en daar had ik ook lichte streepjes mee. Heb ook foto's van de testjes gestuurd en ze is overtuigd dat ik zwanger ben... Maar ik nog niet hoor... wacht het echt nog ff af... O ja en gistermiddag heb ik, om aan vriendje te bewijzen dat je niet zomaar een licht 2e streepje krijgt, nog een testje gedaan en die bleef omo-wit. We houden erover op oke? 8)
Dat lijkt mij ook wel ja...ze zijn geleidelijk aan donkerder geworden ook... hm ik weet het ook niet meer! Ik ga er weer vandoor...een poging wagen om een filmpje te kijken met mrHeitje...The karate kid... Denk alleen dat ik het hooguit een kwartier volhou...ben bekaf haha! Testje nu al gedaan??
Ben nu bezig... Zie nog niets, maar ik zie ook wel iets.... Ja mijn hoofd doet rare dingen met me.....
Ik weet hier van het zwp dat er meer klachten waren, maar ga liever geen namen noemen want ik heb geen zin meer in dat gezeik dat ik niet de enige was die erover klaagde. Maar zoals ik al zei er kunnen best goedgekeurde tussen zitten. Maar jij hebt dus negatief getest?... Toch blijf ik voor je duimen dinnetje!
Gistermiddag na veel te drinken ja, wilde daarmee aangeven dat die testjes niet altijd zomaar een streep geven. Hij was zo nega als wat. Maar vanmorgen weer donkerdere testjes... Ben nu echt weg! Lindanna: ik duim heeel hard voor je dat je testje posi is!!!!!!!
Meis, ik bedoel het echt niet slecht, maar heb het er gewoon niet op dat mensen besodemieterd worden.. Ik blijf voor je duimen,voor een nog donkere test (liefst ander merk) en een mooie plakbeeb! (((knuff)))
ik kijk 5 minuten niet en wordt een hoop geklept.... hmmm ik volg t nog maar deels van de kv testjes @ Heitje heb jij ze dan van de kruidvat zelf of?
Geen idee, ik denk toch dat hij nega is ondanks dat ik nu wel iets denk te zien... Misschien nog heel even wachten.. Ik weet dat hij dan eigenlijk niet meer telt, maar die van vanmorgen bleef spier wit dus.... We houden hoop.....
Ik ga maar weer weg, voel me op dit moment behoorlijk nutteloos hier op het forum. Meiden, het gaat jullie goed, en spreek jullie vanzelf wel weer een keer.
vreemd zeg, hij zou toch moeten knallen he.... pfffff ik schiet er gewoon zelf van in de stress zeg bahbah...... wat doet een lichaam toch vreselijke dingen met ons!!!!!!!!
niet weggaan hoor.... iedereen stelt je mening toch op prijs of niet.... zou die informatie op die testen in elk geval graag willen hebben en weet nu zeker dat ik die goedkope nooit via mp ofzo zal kopen.....
Stomme lijven inderdaad. Pfff zit net weer even te staren op het ding. Denk dat ik heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel licht een streepje denk te zien, maar echt zeker kan ik het niet zeggen. Op een foto is hij dan iig niet te krijgen..... Wacht nog maar even met weggooien van het ding...
Mag ik even voor je meeschreeuwen Lindanna??? AAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH AAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHHHHHH ik word gek hiervan hihi. Hier zijn wat HCG HCG HCG tjes van mij
Ja graag. Man zal wel denken waarom doet ze dat licht toch steeds sterker.... *houd test tegen beeldscherm en hoopt dat de test snapt wat er mee bedoeld wordt*
Pff wat een gedoe, ben bijna bang dat ik geen testen meer ga geloven zo. Lindanna vind het zo rot voor je! Muurbloempje shit zeg! Baal echt dat het niet is gelukt deze ronde. Heitje, misschien toch een andere doen? Voor je eigen gemoedsrust? Hier nog altijd niks ongi te bespeuren, een vriendin van me net het kruis laten zien en die zei direct: Goh wist niet dat je zwanger was....ik zeg ehhh nee dat ben ik ook niet denk ik. Ze raadde me aan donderdag d Life test te doen die zou gevoelig zijn, maar ding kost 11 euro....ik heb nog nooit (vorige kids) problemen gehad met kv testen maar dit en dit van lindanna lijkt wel vreselijke oplichting of zo....we zijn dadelijk nog meer kwijt dan een cb digitaal...