heitje, die kunnen nooit allemaal vals zijn. Dat geloof ik nooit!! En je ziet het streepje donkerder worden dus positief blijven ps. Mijn test was vanmorgen net zo als jou laatste, spannnend dus...
@Heitje..............dit is echt niet VALS POSITIET.....NIET NIET NIET NIET.........kijk maar eens naar mijn testjes in mijn album. Enne.......ik heb wel met de K2v5 getest, dus niet van internet afgehaald. @Yaraah...........oeiiiii FOTO!!!! @Parr.....het lijkt erop......dat.... @Mammatje, wanneer ga je nou testen???
even snel want ik moet koffie drinken en wegwezen! Mijn temp is weer gestegen. Was gisterenavond moe maar niet moe (snappen jullie het?) en in bed was mijn bm trekkerig dat ik dacht ik word nu vast ongi.. wakker et een hogere temp en geen ongi... nu wordt het spannend! Ben benieuwd wat mijn temp morgen is!
Hoeveel verstand heb je nodig.. heb zelf 2 jaar geleden een paar maanden gesolliciteerd (en uiteindelijk aangenomen) en heb toen ook een cursus/training gevolgd. Maar geen hr-er dus Wat wil je weten?
Ik ben weg, heb om half 11 afgesproken in de sportschool dus mag hard gaan fietsen haha! Tot later! Ik zal proberen mn benen gekruist te houden zodat er niks uitkomt!
Tja, ik blijf erbij dat steeds donkerder worden.. en dat zou ik vaag vinden als ze vals-positief zijn..
Ooh word er ook schijtziek van... Letterlijk. hihi... Ben nog steeds misselijk, dus er zit nog wel wat, nu maar hopen dat het blijft zitten.
Goed zo... En als je toevallig langs een ijzerwaren zaak komt even een lijmklem kopen. Hihi.. .Getverderrie. Raar mens ben ik ook.. Hier nietjes geprobeerd, doet even pijn, maar dan zit ie wel dicht... Oooh wat ben ik erg.
Ik denk dat ik het een vmk zou noemen als het misgaat in de eerste 2 weken na je NOD. Als het voor je NOD (of op je NOD of een dag later) misgaat.. dat gebeurt heel vaak.. niet voor niets heb je maar ~20% kans per ronde en als eitjes toegankelijk zijn voor normale/goede zaadjes, zal het volgens mij heel vaak tot een bevruchting komen en dus ook vaak misgaan in de weken daarna (eerste deling t/m innesteling).. maar goed, dat beantwoordt niet je vraag hoe je dat moet noemen. Eigenlijk weet ik dat niet.. is voor mij ook de reden om niet voor NOD te testen.
zou ik ook doen als ik een vage test had hoor! gewoon een cb digitaal.. die zijn wel betrouwbaar! en bedankt voor de felicitatie!
Nee als het voor nod of dag of 2 later is vind ik het iig geen vmk maar meer gewone ongesteldheid. Vorige keer was bij mij week na nod en nu al bijna 2 weken na nod dus.... Maar vind dat miskraam zo'n zwaar woord. Ik vind dat meer iets van 8 weken of zo... Maar goed als ik zo door blijf gaan heb ik over 36 maanden een gezond kind op de wereld.... (Iedere maand een week erbij) Ooh weer zo;n slecht verhaal. Ben echt erg vandaag.