hier idem, ga maar eens beginnen, heb alle positiekleding gewassen en al aangezien broeken moeizaaaaam gaan als jullie me zoeken.....
Ik ben vandaag begonnen aan poging 23521 om af te vallen. Geen grootse dieëten of iets dergelijks dit keer maar 'gewoon' min der en gezond eten en veeeeel minder snoepen. Ook ben ik begonnen met iets waarvan ik altijd heb geroepen dat ik het nooit zou doen: hardlopen! Volgens een trainingsschema van 12 weken moet ik aan het einde van die 12 weken 30 minuten kunnen hardlopen. Op dit moment houd ik het denk ik nog geen 30 seconden vol dus ben benieuwd........ Uiteraard hoop ik dat dit leuke plan straks verstoord wordt door een zwangerschap......whaha!
hebben jullie het eigenlijk "gewoon" verteld of met een speciale actie??? Eigenlijk wilden wij het schoonfamilie pas de 22e vertellen en dan door middel van een tshirt met "Grosser Brüder". Maar goed dezelfde avond hebben we ze het via telefoon medegedeeld hahahahaha Mijn ouders kwamen 5 minuten na het doen van de test overwachts aanzetten dus ook geen speciale manier. Stonden met zijn 3tjes te huilen.
Dacht kom eens piepen hoe het hier gaat en vind het nog altijd fijn dat iedereen elkander steun en toeverlaat is! Mooier kan niet want de dag van vandaag zijn zulke dingen niet evident. Hier alles gewoon ,kinderen zijn vakantiemoe (bestaat zoiets?) en ik zal blij zijn als ze samen naar school gaan 1/09
Goeieavond! Ben ongeveer 2,5 uur buiten geweest En morgenochtend gaan we weer! Heb nog niet echt bijgelezen heb een beetje hoofdpijn en ben moe, moet er morgen weer vroeg uit....
Oke, toch morgenochtennd nog maar een testje doen dus...en extra voorzichtig natuurlijk... komt goed... waarschijnlijk gaan we vooral voor een heerlijke pakking/massage...
Lieve Ingef..... heel heel heel heel veel succes morgen bij de echo!!! Ik ga zeker aan je denken!!! Kan alleen je hcg-tjes niet opvangen want vertrek hier rond 9.45u (of ben je dan alweer terug ) Vervelend dat je zo misselijk bent! Heb je al de bekende mogelijke oplossinkjes geprobeerd? *knuffel*
Ik ben daar ook al hoor.. maar daar is het nog heel rustig.. hihi, verandert wellicht als wij mee gaan praten
Hebben ze bij jou ook een kansenberekening gedaan hoe groot de kans is dat je zwanger wordt jaar op de natuurlijke manier, en hoe groot die kans is met hulp?