Mooi! Dat hout met wit.. Gisteren een bank gekocht.. toen zaten we op de terugweg wat we nog meer moesten aanschaffen.. ik hoop toch ook nog wel een kinderkamertje dit jaar
zo klaar.....die van jou zijn ook klaar hoor..... had ook nog ff de was opgehangen.... hoop ook voor je dat je een babykamer mag aanschaffen...ik hoop dat ik een peuterkamer mag gaan inrichten.. wat voor een bank hebben jullie gekocht?
Dacht dat je het tegen Lindanna had.. maar zal voor mij bedoeld zijn, gezien de opmerking over de bank.. Deze: Goossens wonen & slapen - banken > leefhoeken > zitmeubel Pump maar dan iets andere opstelling en andere kleur!
Dank je, nu nog bedenken wat we er verder bij gaan eten. hihi... Wij (nou ja ik) hebben de babykamer al uitgezocht. Eigenlijk van alles bij elkaar. Vind die prijzen zo belachelijk hoog. Deze kamers vielen trouwens wel mee, maar als je bedenkt dat ze er maar zo kort in liggen... Ach ja misschien als het zover is dat ik er dan anders over denk....
ik vind die 2 kleuren sowieso heel mooi. wit hou ik niet van en ook niet 1 kleur grenen ofzo. vind deze 3 kamers super. helaas zit het in rotterdam en wij komen uit provincie groningen. dus heb gevraagd wat verzenden enzo kost. staat wel bij 40euro gratis verzenden maar we praten over nog geen 300km
Ach dat scheelt dan weer. Ik lig altijd op de bank en man zit op stoel dus... Enik ben niet zo groot dus hij kan er gewoon bijzitten.... Hij is niet zo'n liggend persoon. Maar gave kleur. Hou ik wel van. Aarde tinten.
hahha ik had jullie ook door elkaar gehaald..zit gewoon niet op te letten dombo!!!! Solly maarre vet mooie bank man!!!! jaloers...wil ikke ook...wij hebben een 2 en 3 zits met ronde hocker aan de bank vast...im het bijna zwart, heb erg veel spijt omdat je er alles op ziet....maar goed eerst de kid(s) groter voordat ik een nieuwe neem...
Wat een kut zooi zeg... Zit hier met tranen in mijn ogen... Tjees meis... Hoop zo dat het snel raak voor je is.
Kun je niet naar een andere gyn? Bedoel deze hork schiet ook niet op. Blijkbaar snapt hij niet waar hij mee bezig is. (Bedoel op het gebied van graag kinderen willen)
@Drollig, ik durfde de auto de laaste weken niet eens meer in qua concentratie. Dus ja je temp is verdacht, maar kan het ook mis hebben.......die twee stijgingen in je temp...... @heitje al gespot??
Heitje vanuit hier een heeeeeelllllleeeeeeeeeeeeeee dikke knuffel!!!! En ik zal toch eens het verhaal progesteron bij je gyn gaan neerleggen. Want het lijkt erop dat het wel match en je dus wel zwanger kan worden maar niet blijft.......progesteron zorgt voor een betere opbouw baarmoederslijmvlies kan maar zo dat dat niet goed opbouwd bij jou.
Dank jullie wel... ik wil er nou ff helemaal niet meer aan denken.. Ik ga dus even schoonmaken hier en boodschapjes doen en dan vanavond tijdens de kermis hier met een vriendin eten in de stad en 's avonds optreden kijken van X-factor Jaap. Gelukkig wat afleiding dus... Nieuwe Heitje-wet: IK GA NOOIT MEER TESTEN VOOR NOD