Aaah meis, ga lekker je gedachten verzetten en genieten van de kermis. Heitje wet is een goeie. Dikke knuffel
Ja hier blijven we nog wel even zitten. Had net ineens veel buikpijn, maar dat bleken mijn darmen te zijn dus dat viel nog mee. Wel even voorzorgsmaatregelen genomen en maandverband ingedaan. Verder nog geen andere kwalen behalve die ik al had. Dus misselijk, maar ben wel beetje koortsig. Morgen maar even testen en dan ben ik er klaar mee..... Vind het echt zoooo klote voor je... Bah.... Kan er maar niet over uit hoe oneerlijk het eigenlijk allemaal is....
Nou het is wel een heftige NOD topic geworden....vinden jullie ook niet....en we zijn er nog niet.... **duimt verder** **neemt Heitje aan de hand mee, samen naar een nieuwe ronde nieuwe kansen **
Heitje wat erg meid! Vind het zo rot, de testen zagen er zo veelbelovend uit pff.... Lindanna ook een knuf voor jou! Voor de rest trouwens ook kon het ff niet meer volgen sorry. Hier nog steeds geen ongi, krampen of iets. Morgen misschien nog 1 keer testen kopen en anders naar de HA wordt stilaan zelf ook gek
@heitje Geniet van de kermis! Ben er voorheen ook wel geweest! Staat die grote octopus nog steeds iedere keer bij de kerk? Hij gaat er dan altijd heel dichtbij langs hiihhi Ik vond die kermis veel leuker dan onze eigen hihihhi (maar ja woonde in klein dorpje dus stond veeeeeel minder)
Dank je wel, jij ook he... Hoop dat je morgen dikke vette test hebt.... En anders inderdaad naar de HA..... Nu Sorry van Kiteman op de radio... Heerlijk nummer.
Nou zeg... In het april mama's topic zijn er ook al 3 die vmk of mk's hebben gehad. Klote maand augustus.... Laten we hopen dat de rest wel goed verloopt. We zijn nog niet eens op de helft....
o joh echt waar?! jemig he....nou dan mag van mij deze maand snel voorbij zijn en voor jou dat je een dikke vette tweede streep krijgt zo niet dan over 9 mnd een baby en dan nog niet ???? **dan neem ik ook jou mee aan de hand naar de nieuwe ronde** Samen staan we sterk hoor....
he klote meis... denk echt dat je zwanger bent geweest hoor! alleen waarschijnlijk niet goed ingenesteld...echt balen hoor... hoop dat de gyn daar iets op weet meis.. dikke knuff
Ja gelukkig hebben wij elkaar dan wel hier... Moet wel zeggen dat het wel helpt hoor om met jullie te lullen.... ** neem je hand graag aan als het zover is....**
Ja gewoon doen... Hoe eerder duidelijkheid hoe beter..... Gewoon morgen testen. Zit je iig verder dan de 48 verdubbeling dus dan kan het weer. En als er dan weer iets vaags staat kun je vrijdag de HA bellen.
Ben het volledig met Lindanna eens...want anders moet je weer tot na het weekend wachten....en dan zit je maar te piekeren....