NOD 1 - 15 augustus 2010 DEEL 2!!

Discussion in 'NOD forum' started by Jessie80, Aug 9, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. lindanna

lindanna Fanatiek lid

May 18, 2010
    2,644
    0
    0
    Media Adviseur
    Achterhoek
    Nee er stond toch echt kozijnen toch??? Ach misschien ben ik wel gek of heeft ze hem aangepast??

2. ydnic

ydnic Actief lid

Jan 4, 2008
    450
    0
    0
    Administratie en sales
    Friesland aan het water
    He balen zeg :(
    Had nog zo goed meegehoopt......

Ja hier gaat alles goed.
    We hebben de 1e pics weer binnen en n kloppend hartje dus helemaal in de wolken.
    Ik had jou zo graag meegenomen....
    Jammer hoor.
    Maar de volgende maand is het raak ;)
    Zet maar in op ROZE.

3. Antares

Antares VIP lid

Nov 17, 2008
    19,894
    3
    38
    toen ik het las, stond er konijnen...of ben ik nu gek aan het worden???

hahaha nu ja...konijnen kozijnen....ze kunnen blijkbaar allemaal in de verf! hihihi

en druk bezig...hmm ook nog de was tussendoor...moet nog wel een heeeeeele boel opvouwen....

En alles opruimen wat dochterlief overal gooit, en dan na 5 minuten weer pakt zodat ik het vervolgens weer op mag ruimen hahaha... ;)

Ze kan goed zelf opruimen....bij een ander! Hier thuis zegt ze heel lief, mama kijk! ....(met andere woorden, doe jij het ff..... :p )

vaatwasser leeg, wc schoon, douche opgeruimd...

en tussendoor drinken eten, pampers verschonen van dochterlief...en voor mezelf drinken en eten en ff naar de wc....ik draag geen pampers :p:D

4. lindanna

lindanna Fanatiek lid

May 18, 2010
    2,644
    0
    0
    Media Adviseur
    Achterhoek
    @antares, nee geen pampers voor jou??? Is wel makkelijk hoor. Hoef je nooit meer naar de wc... Lekker warm ook in de winter....

Getver....

5. Antares

Antares VIP lid

Nov 17, 2008
    19,894
    3
    38
    nooit meer naar de wc....nu zou zelfs met graagte op een vieze pompstation wc gaan als ik niet in me eigen strond hoefde te zitten!

Ach....dat is een ding wat ik zooo zielig vind bij oude mensen.... Mijn man zijn oma is dement aan het worden, en geen controle meer over de blaas....en die kan zoo boos worden als ze aangeeft ik heb een ongelukje gehad (dat voelt ze dan wel...) en ze willen niet direct verschonen omdat het te druk is...

zielig!! vind het mensonterend..maja...helaas is het zo met onze zorg voor ouderen in dit land gesteld. (als we ruimte hadden en ik wist hoe ik er mee om moest gaan had ze bij ons mogen wonen...maar zou wel heel veel zorg zijn ben ik bang...)

6. Musty

Musty VIP lid

Jul 2, 2008
    10,414
    0
    36
    :(veel te veel ongi deze maand

dochterlief zit een pop te mishandelen en elke keer smakt die op de grond en ik schrik telkens t apelazerus omdat ik denk dat zij omvalt ;)

7. lindanna

lindanna Fanatiek lid

May 18, 2010
    2,644
    0
    0
    Media Adviseur
    Achterhoek

Ja erg is dat he....

8. lindanna

lindanna Fanatiek lid

May 18, 2010
    2,644
    0
    0
    Media Adviseur
    Achterhoek
    Ah arme popje en arme musty.

Ja echt wel veel te veel ongi. En allemaal ook zo raar.... Niet gewoon ongesteld, maar raar.... Hmm zou het aan het weer liggen???

9. Musty

Musty VIP lid

Jul 2, 2008
    10,414
    0
    36
    idd rare maand :( en dan alle streepjes en pfffff

10. lindanna

lindanna Fanatiek lid

May 18, 2010
    2,644
    0
    0
    Media Adviseur
    Achterhoek
    Zeg zag net je verhaal bij de mama's pff heftig zeg....

Had het bij jou ook te maken met je schildklier of toch andere oorzaken? Ik moet me laten doorverwijzen naar de Internist/endocrinoloog om de boel goed in te stellen zodat ik iig zwanger ga blijven, maar was ff benieuwd hoe het bij jou ging.

11. lindanna

lindanna Fanatiek lid

May 18, 2010
    2,644
    0
    0
    Media Adviseur
    Achterhoek
    Steffie ik zie je wel. Vertel vertel... Ben helemaal niet nieuwsgierig hoor...

12. Musty

Musty VIP lid

Jul 2, 2008
    10,414
    0
    36
    hier meerdere invloeden dat het zo ging, schildklier 1 op 3, pcos 45% kans en de b12 gebeuren is ook heel erg van belang (durfde daar niet meer naar dat cijfertje te kijken)

13. Musty

Musty VIP lid

Jul 2, 2008
    10,414
    0
    36
    we zijn niet nieuwsssssssschierig ;)

14. lindanna

lindanna Fanatiek lid

May 18, 2010
    2,644
    0
    0
    Media Adviseur
    Achterhoek
    Oke, dus nog veel meer zaken... Ik heb nog geen idee hoe het bij mij zit. Gyn heeft vorige keer nog wel eierstokken bekeken en zei dat dat goed was dus ik denk niet dat ik PCOS heb, en 1 op 3 dus dan zou het de volgende keer goed moeten gaan..... :):););)

B12 heb ik geen idee van... Hoe voel je je nu met die injecties... (Was jij toch?) al beter

15. lindanna

lindanna Fanatiek lid

May 18, 2010
    2,644
    0
    0
    Media Adviseur
    Achterhoek
    Nee totaal niet... Zit om de 3 seconden te verversen maar nieuwsgierig ben ik niet hoor.....

16. lindanna

lindanna Fanatiek lid

May 18, 2010
    2,644
    0
    0
    Media Adviseur
    Achterhoek
    Heeee en ik zie dat Lydia er ook weer is.... Maar dat mocht toch nog niet.....

17. mamv1

mamv1 Niet meer actief

Hey meiden

Ik ben er ook weer ff
    Ben beneden ook al bijna klaar met verven...ga straks verder...moet zo eerst ff werken!

18. BB10

BB10 Niet meer actief

F5f5f5f5f5f5f5f5f5f5f5f5f5f5f5f5f5f5f5f5f5f5f5f5f5f5f5

19. mamv1

mamv1 Niet meer actief

Is er al nieuws van steffie?

Steffie waar ben je nou?????

20. lindanna

lindanna Fanatiek lid

May 18, 2010
    2,644
    0
    0
    Media Adviseur
    Achterhoek
    Ja en nu is iedereen weer weg... Hmmmm Snap d'r niets van. Zag jullie toch echt hieronder staan hoor.....

Ga wel stug door met F5 F5 F5 F5 F5 F5 samen met BB10

Share This Page