komt u maar bij mij achetrthuis zitten. kun je direct voorlezen. kan wel een tukkie gebruiken hahah ja gaat lekker. tis klus periode. en na de ei depri periode alles oke met u
Pff ben moe. Wil lekker slapen... Hmmm even kijken of baas kijkt *legt hoofd op toetsenbord jkfdls;ahjfwv oiewgf[ivjsadfimklsa fskahoighow*
Haha, ik heb het bed afgehaald en opniuw opgemaakt en lig nu alweer met lappie op bed. Heb nog geen cm gestofzuigd. Steffie, zeg maar dat je snel nog even naar de winkel moet omdat je de champignons voor het avondeten vergeten bent Nou ik ga snel nog ff stofzuigen. Lindanna WAKKER WORDEN!!!!
Whaa schrok me rot... Denk dat ik vanavond niet veel op ZP te vinden ben... Ben echt weer helemaal kapot. Klote lijf... En dan de HA die geen extra medicatie voor wilde schrijven.. Oooh kan zo pissig hier van worden... Wilde eerst zelf extra gaan slikken, maar dat lijkt me niet handig met het oog op de afspraak bij de internist straks.....
Ooh nog 5 uur werken en dan heb ik VAKANTIE.... Weten jullie al wanneer ik vakantie heb..... Over 5 uur werken.. Heerlijk.....
Ja hmhm.... Ik denk dat als ik over 5 minuten weer kijk je nog steeds niet stof gezogen hebt.... Zou het snel doen en dan kun je weer hier mee lullen.