Hooi meiden! Ik kan jullie niet meer bijhouden hoor. Was 2dagen echt onwijs druk met het huishouden etc. Alle kleren gewassen, het huis goed schoongemaakt, gedweild, wc's, beddengoed. Jeetje wat ben ik moe zeg Dat heb je meestal na vakantie he. Hoe gaat het hier? Nog meer zwangeren?
Ik voel trouwens niets van een eventuele menstruatie. Heb er deze maand ook bijna niet bij stil gestaan. Misschien heeft dat ons goed gedaan.
Hey allemaal, daar ben ik ook weer Hoe is het hier? Hier nog steeds geen ongie te bekennen...heel apart Meestal als de temp naar beneden gaat, ben ik dezelfde dag nog ongie
Blijf jullie zeker nog even "lastig vallen" hahahah hier net gekookt, man staat van tafel op en stapt op de fiets en gaat zich een broodje döner halen.... :x
Ik lees straks ff terug maar had nega misschien heel vaag iets als je het echt in het licht ging houden en zo en ga zo dadelijk naar de HA op aanraden van HA zelf
Alles ruikt weer heerlijk!! Ik denk dat ik nu de komende dagen (doordat ik niets te doen heb) pas ga beseffen dat ik maandag ongesteld moet worden. Tenminste dat hoop ik natuurlijk niet! Ik hoop echt dat de vakantie ons goed heeft gedaan . Heb jij al getest?
wat kun je je vervelen pffffffffffff en morgen ook nog vrij mega lang uitsnurken denk ik zo. zo ff douche
@steffie, tjees dat schiet ook niet op zo, maar het is wel fijn dat je meteen bij de HA terecht kunt. Wel fijn dat zij in Belgie tenminste wel met je meedenken... Zouden ze hier ook wel eens mogen doen ja... Maar goed je bent nog niet ongesteld dus is alles nog mogelijk... Ga heel hard voor je duimen hoor....
@hier helemaal geen gevoel van een naderende miskraam of zo.. Heb zelfs het idee dat ik meer kwalen krijg.... Ben misselijk, moe en beetje hoofdpijn, veel afscheiding, borrelende darmen, borsten worden nu gevoeliger en huilerig, snap er niets meer van.... Je blijft toch stiekem hoop houden he... Maar eigenlijk vind ik het wel raar dat het wel erger lijkt te worden. Verstandelijk weet ik dat het gewoon mis gaat, maar mijn gevoel zegt eigenlijk iets anders.... Vreemd. Oke nu weer leuke dingen. Gaan jullie nog wat leuks doen dit weekend? Wij gaan waarschijnlijk zaterdag naar Friesland, mijn vader zit daar in zijn vakantiehuis aan het sneekermeer dus is wel lekker...