NOD 1 - 15 augustus 2010 DEEL 2!!

Discussion in 'NOD forum' started by Jessie80, Aug 9, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Aowyn

Aowyn VIP lid

Dec 16, 2007
    15,763
    1
    38
    Ook al een wite/vage test :( succes bij de HA!

2. yaraah

yaraah VIP lid

Jul 28, 2009
    5,189
    42
    48
    Female
    zelfstandige
    België
    hoi meiden,

ah neeeeeee Heitje een hele dikke knuffel van mij

Steffie meid, hoe was het bij de HA

ik heb niet alles kunnen bijlezen hoor, nog groot nieuws verder???

Hier deze nacht echt misselijk geweest en heel erg koud gehad... Nu verkouden en nog steeds niet 100% goed...

3. Muurbloempje

Muurbloempje Fanatiek lid

Sep 12, 2007
    1,072
    0
    0
    Somewhere in my dreams
    Goedenavond Dames.....:D:D:D

Hoe gaat het vandaag...nog meer vage testen??? of juiste posi....

***zoekende naar een update***

(net terug van het werk)

liefs

4. lindanna

lindanna Fanatiek lid

May 18, 2010
    2,644
    0
    0
    Media Adviseur
    Achterhoek
    Hai hai,

Lekker gewerkt? Sorry geen update voor je, heb namelijk geen idee meer van wat er vandaag allemaal is gebeurt.... Sollie

5. goofychick

goofychick VIP lid

Dec 31, 2007
    12,116
    0
    0
    Zuid-Holland
    Heb je alweer een keer getest dan????? Dat je denkt dat het misgaat??

6. ingef

ingef VIP lid

Aug 30, 2009
    5,619
    1
    0
    NULL
    NULL
    hallo lieve meiden! zo weer helemaal bijgelezen...wat een gezellige dag hebben jullie gehad!! heb helaas niet alles onthouden, maar zag een nega (?) test van steffie? en lindanna eerst een streepje, maar nu toch niet?..pff..meiden, vervelend he die onzekerheid?

hier alles prima, steeds meer mensen weten dat we weer zwanger zijn en het is erg leuk, als die lieve reacties!

7. Muurbloempje

Sep 12, 2007
    1,072
    0
    0
    Somewhere in my dreams
    Yep lekker gewerkt ....morgen weer, we hebben hier 3 dgn feest..zaterdagavond gaan we met z'n 2 -en...gesellie!!!! :D

8. steffie1980

steffie1980 Fanatiek lid

Mar 12, 2007
    1,344
    0
    0
    thuiswerk
    belgie
    Zo kon om half 8 gelukkig terecht en ze was oprecht geinteresseerd. Haar vader is normaal mijn arts maar zij is er voor de kids dus ze kent ons wel.
    Ze zei laat eens zien die twee vage dingen.....ze hield eentje in het licht en zei die is inderdaad posi te noemen, de andere kv 2v5 hield ze onder een of andere lamp en vertoonde volgens haar ook een streepje.
    Nu zei ze ook dat de klachten indd op zw-schap lijken en ze heeft me direct helemaal onderzocht. Bloeddruk was net als bij de andere zw-schappen (waar ze me dus ook van kent) zeer laag. Ze zei direct dat ik vitamines moest gaan nemen en die krijg ik morgen door haar vader thuis gebracht.
    Bij Xyno testte ik met de bloedtest pas na 6 weken posi dus ze zei al dat ze alle zaken ging laten nakijken en als het morgen nega is we even een echo plannen. Heb dus wel erg goede hoop!
    Kreeg toen ik wegging een voorzichtige proficiat....maar durf toch niet te hopen dat morgen de telefoon gaat met zwanger....denk steeds van misschien is het toch nega dat zou na zo een gesprek en onderzoeken wel echt een domper zijn.

Lindanna: ik heb meteen eens nagevraagd of dat kon posi en dan nega testen en toch zwanger zijn en dat kon. Had verteld dat je een schildklierprobleem had en daarvoor medicamenten neemt. Ze zei dat het kon zijn dat de medicijnen de test beinvloeden dit kan naar positief of naar negatief gaan. Ze raadde een bloedtest aan maar ja je zit in nl.....het hoefde helemaal niet mis te gaan volgens haar. Dus ik duim nog lekker hard voor jou mee!

9. lindanna

lindanna Fanatiek lid

May 18, 2010
    2,644
    0
    0
    Media Adviseur
    Achterhoek
    Ooh meid wat ben je toch een schat.... Begin spontaan te janken hier... Bah... (hmm geeft te denken, ben niet zo'n jankerd)

Maar super dat zij ook denkt dat hij positief is... Een arts zal toch niet zomaar zeggen dat hij positief is. En jij wordt in ieder geval geholpen. Dus als je morgen weer negatief test dan krijg je een echo... Moet wel zeggen je had hem niet met ochtendurine gedaan he... Dus dat kan wel een oorzaak zijn dat hij nog zo licht is....

10. lindanna

lindanna Fanatiek lid

May 18, 2010
    2,644
    0
    0
    Media Adviseur
    Achterhoek
    Ik heb vanmorgen nog getest, waar ik eerst iets op dacht te zien en toen weer niet....

Heb eigenlijk niet het idee dat het mis gaat. Het lijkt zelfs alsof de kwalen erger worden. Snap er niets van.

Ga morgen gyn even bellen voor bloedtest denk ik.

11. lindanna

lindanna Fanatiek lid

May 18, 2010
    2,644
    0
    0
    Media Adviseur
    Achterhoek
    Ik geloof inderdaad niet dat het er beter van wordt die onzekerheid... Bleegghhh..

Leuk leuke reacties zijn altijd leuk. (zooo suffe zin hihi)
    Ja hoe meer mensen het weten hoe echter het volgens mij ook wordt of niet??

12. Aowyn

Aowyn VIP lid

Dec 16, 2007
    15,763
    1
    38
    Wow dat noem ik een super arts :$:$8) zo lief! en jij bent ook uber lief het na te vragen voor lindanna!!! ooow word emo van jou :p ((((hug))))

13. Muurbloempje

Sep 12, 2007
    1,072
    0
    0
    Somewhere in my dreams
    wauw steffie wat een super goed nieuws en wat een lieve arts zeg ...:)
    En zie je lindanne....er is ook nog hoop voor jou...geen bloed geeft MOED.....

Toch wel positieve berichten pFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFF:D
    Op naar morgen...

Parr hoe gaat het met jou?? ga je over 2 dgn nog eens testen???

LIEFS voor jullie

Dikke knuf

14. lindanna

lindanna Fanatiek lid

May 18, 2010
    2,644
    0
    0
    Media Adviseur
    Achterhoek
    Ja steffie verdient een BLOEMETJE.... Komt ie...

15. steffie1980

steffie1980 Fanatiek lid

Mar 12, 2007
    1,344
    0
    0
    thuiswerk
    belgie
    Graag gedaan hoor. Is inderdaad een super lieve arts waar je letterlijk alles tegen kan zeggen. Haar vader precies hetzelfde. Die komt zelfs spontaan af en toe eens langs om te vragen hoe het gaat of dat er misschien nog medicijnen voorgeschreven moeten worden enz. (oudste zoon heeft een lichte bloedafwijking en krijgt daarvoor medicamenten) Echt zo een stel wat super begaan is met de patienten. Zowel wij noemen hen bij de voornaam als andersom.
    Ik vond het gewoon zo raar, posi en dan nega voor jou lindanna en dan de schildklier en medicijnen enz. Dacht vraag het gewoon eens. Ze zei precies wat anderen zeggen....geen bloed geeft gewoon moed :)

16. lindanna

lindanna Fanatiek lid

May 18, 2010
    2,644
    0
    0
    Media Adviseur
    Achterhoek
    Zo net even internet afgeplozen.. (Nou niet helemaal) Kwam terecht op het forum van langzaamwerkende schildklierpatienten en daar waren ook dames die heel lang of licht positief of eerst positief dan negatief en toch zwanger waren....

Dus ik ben weer wat blijer...

Morgen even bellen met de gyn of ik misschien toch een bloedtest mag doen ivm. super onzeker... Zouden ze daar intrappen??

17. Muurbloempje

Sep 12, 2007
    1,072
    0
    0
    Somewhere in my dreams
    jaaaa

**muurbloem geeft een stukje van haar BLOEM**

18. steffie1980

steffie1980 Fanatiek lid

Mar 12, 2007
    1,344
    0
    0
    thuiswerk
    belgie
    Dank je dadelijk word ik nog emo

En dat ben ik al want ben zoooo bang dat ze morgen toch zegt sorry meid het is toch nega...maja, dan heb ik wel weer vooruitzicht op een echo

19. steffie1980

steffie1980 Fanatiek lid

Mar 12, 2007
    1,344
    0
    0
    thuiswerk
    belgie
    Gewoon eisen Lindanna ;) Of gewoon naar de EHBO gaan en vage klachten opnoemen met je voorgeschiedenis enz. Wil ook wel eens helpen daar in NL

20. lindanna

lindanna Fanatiek lid

May 18, 2010
    2,644
    0
    0
    Media Adviseur
    Achterhoek
    Oh da's echt een superarts... Knijp maar in je handen met ze... Die van mij zou zoiets echt niet doen... En voel jij je al een beetje minder onzeker???

Share This Page