NOD 1 - 15 augustus 2010 DEEL 2!!

Discussie in 'NOD forum' gestart door Jessie80, 9 aug 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Muurbloempje

Muurbloempje Fanatiek lid

Tuurlijk je moet gewoon zeggen, dat je al een week amper slaapt en dat je gek wordt van onzekerheid en dat je nu weer het weekend in gaat...en dat je er niet meer tegen kan en je uitsluitsel....

WEDDEN DAT ZE DAAR INTRAPPEN....

en dan moet je zo kijken :(

2. lindanna

lindanna Fanatiek lid

18 mei 2010
    2.644
    0
    0
    Media Adviseur
    Achterhoek
    Ja dat zou je denken, maar dan zeggen ze ga eerst maar eens naar de huisartsenpost en die sturen je dan weer weg... Dus dat schiet niet op. Ik probeer het wel via de gyn...

3. lindanna

lindanna Fanatiek lid

18 mei 2010
    2.644
    0
    0
    Media Adviseur
    Achterhoek
    Ja ik ga wel huilen aan de telefoon... Daardoor waren ze dinsdag ook heel aardig tegen me... Maar ik laat het morgen wel even weten. Ga meteen 's ochtends bellen. Ben 's middags vrij dus kan ik meteen laten prikken en dan hoop ik de uitslag rond 5en wel te krijgen.....

4. Muurbloempje

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA super goed!!!

Ben trots op jullie:D

5. steffie1980

steffie1980 Fanatiek lid

12 mrt 2007
    1.344
    0
    0
    thuiswerk
    belgie
    Nee nog steeds erg onzeker eigenlijk. Ondanks dat ik me zwanger voel eigenlijk. Gek is dat dat je dan toch nog zo onzeker bent en mag morgen al voor de middag bellen dus dat is wel fijn.

Moest eigenlijk vanavond nog wat bijwerken, door dat onverwacht bezoek hier is het er niet meer van gekomen, maar kan me niet concentreren. Het zal voor morgen wat harder werken worden denk ik. Anders het weekend maar een uurtje of wat meer.

6. lindanna

lindanna Fanatiek lid

18 mei 2010
    2.644
    0
    0
    Media Adviseur
    Achterhoek
    Kan het me heel goed voorstellen hoor. Het schijnt ook een symptoom te zijn van zwangerschap ;). Maar het is wel fijn dat je zo snel geholpen wordt en dat je dus ook snel duidelijkheid hebt.

Goed van je dat je trouwens nu de dokter al had gebeld.

Joh het weekend is lang.... Hihi Zegt zij die morgenmiddag vakantie heeft...

7. Muurbloempje

meiden, ik hoop dat jullie kunnen slapen....

ik ga mijn mandje opzoeken....

weltrusten...

knuf

8. lindanna

lindanna Fanatiek lid

18 mei 2010
    2.644
    0
    0
    Media Adviseur
    Achterhoek
    Slaap lekker, ga mijn best doen om zelf ook te slapen... (Ben bang dat dat idd niet zo goed gaat lukken)

Dikke knuf....

9. lindanna

lindanna Fanatiek lid

18 mei 2010
    2.644
    0
    0
    Media Adviseur
    Achterhoek
    Net even man op de hoogte gebracht van de recente ontwikkelingen... Hij zei weer, zolang er van onder niets uitkomt ben je toch nog gewoon zwanger? Ik: euh ja technisch gezien wel ja. Hij: nou dan, dan gaan we er van uit dat je gewoon nog zwanger bent.

Dus in principe zei hij geen bloed geeft moed. HIHI.. Hij vond het ook een goed plan om morgen maar even bloed te gaan prikken. Dus dat ga ik morgen maar even regelen...

Nou zie dat het weer rustig is... Iemand nog iets leuks te melden??

10. steffie1980

steffie1980 Fanatiek lid

12 mrt 2007
    1.344
    0
    0
    thuiswerk
    belgie
    Ik ga ook slapen. Slaap lekker! Des te sneller is het morgen....ben benieuwd voor de middag zou ik het weten...

11. steffie1980

steffie1980 Fanatiek lid

12 mrt 2007
    1.344
    0
    0
    thuiswerk
    belgie
    oh jah...denk dat ik morgen die 2e kv test nog ff doe, maakt nu toch niet veel meer uit ;)

12. lindanna

lindanna Fanatiek lid

18 mei 2010
    2.644
    0
    0
    Media Adviseur
    Achterhoek
    Ooh ga heel hard voor je duimen in mijn slaap en hoop voor je dat je morgen echt zeker weet dat je zwanger bent.

Laat je wel even weten hoe of wat en wanneer en hoe laat en waar....:D

13. lindanna

lindanna Fanatiek lid

18 mei 2010
    2.644
    0
    0
    Media Adviseur
    Achterhoek
    Ja en dan wel morgenochtend doen he... Gelijk als je wakker wordt... Ik denk dat die van mij er dan ook maar aan gaat.

Schrik me trouwens een ongeluk. Vliegt hier ineens een hele dikke mot op mijn beeldscherm...

14. Marry81

Marry81 Niet meer actief

Lindanna en Steffie wat spannend allemaal!! Ik duim nog steeds hard voor jullie hoor!
    Parr hoe is het met jou?

Ik heb alleen de laatste paar bladzijdes gelezen, sorry!
    Gisteren en vandaag de hele dag op school gewerkt om alles klaar te maken voor het nieuwe schooljaar.

Ga er nu snel vandoor want om 4.00 uur gaat de wekker!
    M'n zwager en schoonzus/vriendin (beste vriendin is getrouwd met de broer van manlief. Hij woonde al in Hongkong, zij nu ook) komen over uit Hongkong en ik ga ze halen. Heb er super veel zin in maar tis wel een beeeeetje vroeg.
    Trusten!

15. lindanna

lindanna Fanatiek lid

18 mei 2010
    2.644
    0
    0
    Media Adviseur
    Achterhoek
    @marry, zo dat was een bliksembezoek... ooh leuk, heb je ze al lang niet gezien??

Dank je voor het duimen... Hoe meer duimen hoe meer vreugd...:D:D

16. liane

liane Fanatiek lid

12 nov 2008
    3.349
    0
    36
    Vrouw
    @ Steffie en Lindana het komt gewoon goed bij jullie! :D
    Ik zat bij jou er al aan te denken dat het aan je medicijnen kon liggen Lindana ;) Weet je nog???

17. lindanna

lindanna Fanatiek lid

18 mei 2010
    2.644
    0
    0
    Media Adviseur
    Achterhoek
    Ja klopt. Had het zelf nog aan de assistente van de gyn gevraagd en die zei dat dat niet kon... Nu dus blijkbaar wel, ook op het schildklierforum komen vrouwen voor die hetzelfde hebben meegemaakt dus..... Ik heb weer ietsiepietsie meer hoop....

En nog misselijk? Of man meteen toen hij thuis kwam onder de douche gegooid?

18. liane

liane Fanatiek lid

12 nov 2008
    3.349
    0
    36
    Vrouw
    Jaa ben nog steeds misselijk :(
    Vanavond kon ik ook niet echt eten, en de hele tijd zo'n misselijkheid of je misselijk geworden bent van attracties.... :p

19. lindanna

lindanna Fanatiek lid

18 mei 2010
    2.644
    0
    0
    Media Adviseur
    Achterhoek
    Ja ik ken het.. Hier ook beetje last van. Vooral net na het eten... En als ik aan eten denk voel ik me misselijk, maar als het dan klaar is heb ik ineens honger.. Raar.

20. liane

liane Fanatiek lid

12 nov 2008
    3.349
    0
    36
    Vrouw
    Hier gaat niet al het eten erin en blijf gewoon misselijk :(
    Maarja misschien is het morgen al minder :)

Deel Deze Pagina