Wou ik quote.. knoppen weg... dus ik F5 hielp niet... duurde ff maar toen zag ik het bericht aantal... STELLEJTE KLETSKOUSEN! nu moet ik eerst ff alles overtikken! @sammie88 oooooh aaaah!!!!! 8) gefeliciteerd!!!!!! oh wow!!!!!! happy happy! ik zie de streep wel! licht maar aanwezig @heitje ben er benieuwd hoe de gyn was!! ga gauw verder lezen.. en wow eigen bedrijf leuk en spannend!! *edit* nouuu ja! een streep is een streep! wat ouderwets en ook jammer dat jouw vriend hier ook 100% mee ingaat ik hoop dat jullie dit nog uit kunnen praten is niet leuk zo en koppie op! zonder ovutesten en zp ben je er ook erg mee bezig! vanaf dag 1 ben je er mee bezig! mannen hebben zowieso een andere kijk op.. is hun lichaam ook niet die alles voelt en merkt! Daar ging de gesprek van hubbie en mij over vorige week zondag.. hij had niet beseft wat het MIJ aan deed dit allemaal omdat hij een andere kijk op heeft... knuffs!! @senna04 ook al stijgend temp! spannend!! @marry ik moet welk eerlijk bekennen dat ik een klein beetje de jitterbugs hebt met temp stijging van vanochtend... nu maar tot NOD vol houden.. ben benieuwd wat mijn temp morgen is! @lindanna ben ook trots op je meid! houden zo! *hug En het gemis hou je denk ik wel.. heb ik iig wel al ben ik nu in dec 3jaar rookvrij @mamatje77 wnr is jouw nod? spannend! ik hoop het voor jou!!! @luckey jaaa zw.ring 8) en idd over 2 weken zie je een boontje met stompjes en een knipperlicht erin 8) heeeeeerlijk gevoel! @antares tuurlijk duimen we ook voor jou!! en wat een knappie! @mama mars gefeliciteerd!!! @steffie wat doe je voor werk als ik vragen mag en foto's showen van die testen! @liane eh?! te jong? pfffff :/ @jessie jaaa ze kletsen hier echt aso veel LOL hou mijn hart vast.. ben nog niet in deel 2!
Bij Kate 2dgn voor NOD In Feb 2dgn voor NOD en 1 dag later zwaar ongi In Maart pas op NOD getest.. In Juli 4dgn 2dgn voor NOD posi.. op NOD lichter posi, 2dgn later emo wit en 2dgn later licht ongi..
heb ik ook maar sinds de MA vorige maand heb ik nu wel een beetje moeite mee ook.. gun het van harte en het ligt gewoon aan mij..
hmm ik denk dat ik iets zie?? hoe hoort zo'n test posi en negi uit tezien dan? ik ben niet thuis met die testen namelijk
Ik zeg niks want ik wil de boel niet jinxen een van mijn katten is een knuffel kat.. maar toen ik zwanger was van Kate moesten ze beiden niks meer van knuffelen hebben bij mij Dixie maar 1 keer en heb toen snel foto gemaakt ff zoeken....
he dames, heel veel succes met het zwanger worden.... vooral de oude garde, krijg helaas weinig respons als ik reageer.... dus zal wel blijven spieken omdat ik het jullie gun,maar reageer niet meer. xxx
Hey meiden Ik kwam zopas uit bed, en ik dacht echt vet ongie te zijn geworden...maar helemaal niks te zien Had wel enorme buikpijn, maar dat waren volgens mij mijn darmen! Straks naar het zh toe, voor een 2de spermaonderzoek, ben benieuwd! Nou tot later
Senna ik zal wel iets gemist hebben, maar als je nod al 2 dagen terug was en je bent nog niet ongie heb je dan al getest??????? Ik hoop het zo voor je dat het iets goeds is dat je nog geen bloed hebt! Heitje en alweer getest???????????? Ikke is nieuwschierig!!!!!!!! Sammie voor jou hetzelfde weer getest????????????
NEEEEE BETEKEND HELEMAAL NIKS, HELEMAAL NIKS HELEMAAL NIKS................. (stiekem toch wel, mijn vogel die was ook niet bij me weg te slaan)
Spannend meis, oh ik hoooooop zo dat alles niet meer nodig is........ De kramp had ik ook hoor, ik ben toen zelfs later naar mijn werk gegaan.