maar ik ga nu maar es in bakkie pissen.. moet zeiken en heb teveel dorst. na anderhalf uur magt ook wel vind ik
hey meiden, net terug van t ziekenhuis bij de neuroloog geweest wilde jullie ook even de uitslag van EEG laten weten.... een MRI MOET nu ook nog echt een keer gebeuren maar hoop dat te rekken tot na de bevalling hmmmmm nou ik was vrij positief toen ik naar de neuroloog ging maar EEG was niet goed, was een hoop afwijkende activiteiten te zien wat erop wijst dat de epilepsie verergerd is geworden door zwangerschap van mn dochtertje...... over 7 weken terug komen zodat we de 3 maand voorbij zijn en dan moet de medicatie ook omhoog elke keer (afgelopen week aanval ook gehad) want er is hele groote kans dat het anders weer t zelfde gaat als bij louise-faye de laatste weken, een flinke tegenvaller veel controles bij de gyn blijf ook bij de gyn en neuroloog en internist en verplicht ziekenhuis bevallen, maar ja dat wist ik al bha jammer zit me niet lekker, had het zover dat ik zo goed als de gehele zwangerschap van louise-faye zonder medicatie door kwam om geen enkel risico te nemen op nare effecten daarvan effe laten bezinken
Ja geloof het wel, heb er eigenlijk nooit zo op gelet. Maar het gaf wel een beetje een zootje geloof ik...
Musty een hele dikke knuffel voor jou! Ik hoop dat het allemaal toch nog gaat meevallen tijdens je zwangerschap!
*oeh struikel toch over emmertje* Hihi, hCG-tjes springen hier nu rond.... Ga ze vangen hoor... Ik weet nog niet hoe ik het ga volhouden, maar ik zal wel moeten helaas....
ze werken dus lekker mee... not! hmmm als de urine test nega is zou de hcg in je bloed ook heel laag moeten zijn en uitslag van hcg prikken hebben ze dezelfde dag nog hoor! (hier in t ziekenhuis uiterlijk een uur)
@ lindanna: ja merk het ff pissen ploefffffffff hahaha. nou als de zaadjes maar blijven hangen @ musty: de x adventure vinden wij ook mooi. maar deze heeft mijn zus en is eigenlijks nog in nieuwestaat kan alles voor 200 euro overnemen. alleen maxiosi en tas dan ni @ musty: normaal als ik wakker ben en gepiest heb, drink ik een grote beker chocomelk. maar aangezien de test smiddags vaak niks aan geeft ook al na de wacht pauze doe ik het smorgen. dit ook omdat ik een piesmiep ben. daarom nu niks gedronken. @ musty: laat ik hopen dat het nu raak word dan een jaar en voel me best klote sorry voor mijn taalgebruik en een hele dikke knuffel voor jou. ivm je epilespie zo mijn was hangt lekker in de zon en wind. en lekker mijn beker chocomelk op hahah