Ja ik weet het... Maar ja zoals ik al zei, als het raak is wil ik (nog) niet als zeikerd te boek staan. Dat kan later nog wel.....
Ooh ja maar nog geen dalende temp hier..... Dus hou nog weer goede moed..... (Weet niet of het ergens op gebaseerd is, maar.....)
ik bivakeer gewoon de wachtkamer of behandelkamer tot ik mijn zin heb (wel natuurlijk met gegronde reden heh )
Ja normaliter zou ik dat ook doen, maar heb nu zoiets van wacht nog maar heel even af en als ze me daarna niet willen helpen keten ik me vast aan die stoel..
@hier Gister de laatste muren geverdf in de huiskamer...en nog ff op mp aan het struinen geweest voor een mooi dressoir En ik schrok me vanmorgen haast dood, want mijn temp is ineen keer weer omhoog geknald! Snap er werkelijk niks meer van... 141ec5 Ovulation Charts En er is ook nog steeds geen bloed te zien...heel vaag Morgen maar weer ff een testje doen denk ik...
Zou wel mooi zijn he? Wanneer wil je weer gaan testen?? Wel raar dat je NOD op 8-8 was en jij ook geen streepjes hebt... Zou het misschien aan het weer liggen of het water of zo ??? Hihi.. Liefs
Ik vond het ook al zo vreemd...hoop maar dat het aan het weer ligt Dat we allemaal nog een mooie posi test mogen krijgen! Vanmiddag ff de gyn bellen! (moest ik vandaag weer terug bellen...ongie of geen ongie) Maar ze wil dan waarschijnlijk weer provera voorschrijven...nou die rotzooi hoef ik niet!