Oh ik dacht dat je die gister had gehad. Maar heb je iets om naar uit te kijken. Geen patienten gezien? Je mag mijn oma wel bekijken hoor. Hihihi (Ooh zoooooo fout) Ik doe denk ik vandaag of morgen nog een test. Heb hem hier toch liggen en kan me toch niet beheersen. Ja na het weekend stop ik voorgoed. Gaat me iig makkelijk lukken. Had verwacht dat het veel moeilijker zou zijn, maar viel me heel erg mee.
Ik heb eigenlijk nooit zo goed op m'n eisprong gelet voordat we begonnen voor een tweede kindje. Ik ken dus m'n lichaam daarin niet zo goed. Nu voel ik de afgelopen uren een soort stekende pijn links onderin m'n buik, net boven m'n bot zeg maar. (snappie? ) Zou dat al een ei kunnen zijn? Ik ben nog maar een week geleden ongesteld geworden....kan dat? Het lijkt mij niet maar misschien dat jullie meer weten?
dat is je groeiende ei. heb ik ook altijd last van.. en als ie losschiet als dat overdag is. krijg ik een felle steek in me lies vet pijn en dan ei vrij.. gebruik wel ovutesten voor de zekerheid.
Ja dank je, *zegt ze met sigaret in haar kwakert* Raar verhaal zeg van die testen.... Ik koop zelf liever de gewone testen en weet dan iig zeker dat die goedgekeurd zijn en ze kunnen me niet oplichten via de post.... Zou inderdaad je ei kunnen zijn, maar ik heb echt geen idee. Ik heb zelf wel de eerste 2 rondes een korte cyclus gehad van 24 dagen dus ik had op CD 10 mijn ei, maar nu zou ik het je niet kunnen zeggen.
nou ik ga weer ga patatjes straks eten bij ouders. vriend is beunen direct na werk. en ik maak nooit eten voor mezelf. misschien houd het vet wel een zaadje vast voor me ei, omg waar gat dit onzin praat heen met mij. tja ben het beuuuuuuuuu
He bah het onweert hier. Ben daar zo'n held mee...... We wonen in het buitengebied dus daar gaat het er vaak net wat heftiger aan toe dan in de stad....
Het heeft geholpen. Het is overgevlogen nu. Zonnetje komt weer voorzichtig door. Vind het wel gaaf om te zien, maar als het dichterbij komt is de lol er bij mij snel af...
Geen idee waar je zit, maar als je richting het noorden zit van de achterhoek heb je geluk geloof ik.
hallo meiden, rustig hier!! wij hebben net het eten op. kleine mannetje al twee dagen koorts, heeft een virusje te pakken ben ik bang. Straks in badje en naar bedje met een zetpil! Daarna zal ik mezelf naar de sportschool slepen...vanaaf cardio..bleeh..heb echt geen zin en geen energie, maargoed..ben al weken niet meer op de vrijdag geweest, dus hoop dat het vanavond wel lukt! hoe is het hier verder?
BOOOOO! ik zit bij te komen van de b12 prik sinds zs is prikken een ramp zowel gewoon bloed afnemen als die b12 injectie nadat ze de naald eruit haalde spoot t bloed met een straal eruit maar ja, nog wat gevoelig zal morgen weg zijn
nou ja eigenlijk wel ik voelde het niet en inene hor ik een gilletje achter me springt ze achteruit (had witte broek aan)