idd erg stil. maar goed zal zelf ook wat minder aanwezig zijn de komende dagen. eerst logees en daarna badkamerverbouwing, dus alleen savonds online (of in de pauze hahahaha) ben blij als ik wat kwaaltjes ga krijgen, lijkt nu wel een gekke droom.... onwerkelijk nog
@ luckey .... whaha hier ook net een droom alhoewel sinds vandaag mn buik erg jeukt en trekt en groeit, ging bij ons meisie al snel maar pooh
Nou ik dacht toch echt ongie te worden...maar nog helemaal niks te zien! Nog steeds geen ongie te zien... Ja ben zeker goed bezig...de laatste dagen van mijn vakantie...dus nou kan het nog even hihihi Nou de bank is na heel veel passen en meten, en uiteindelijk de trapleuningen eraf eindelijk boven...pfff Dank je
Was vanmiddag zo druk bezig boven met opruimen enz...ben ik helemaal vergeten de gyn te bellen...kan me wel voor me kop slaan! Nou kan ik maandag pas bellen....
Voordeel is nu wel dat ze je niet aan de provera kan zetten... Ach en het weekend kan je nog een dikke vette positieve test hebben hoor....
Poehee, ben me een partij misselijk... Echt apart. Zei al tegen man, als dit niet met een zwangerschap heeft te maken dan hoeft dat van mij niet hoor.... Maar als het er wel mee te maken heeft vind ik het helemaaaaaalll niet erg...
He meiden, kozijnen (en niet de konijnen..) hebben hun uiteindelijke kleur gekregen. En ik ben moe.. dus ik plof zo meteen op de bank. Fijne avond allemaal!
Hihi, die blijft wel hangen he.. Die konijnen. Welke kleur zijn de konijnen geworden?? Ga lekker hangen en rust goed uit. Fijne avond... Ik zit hier verplicht achter laptop. Voetbal International is op tv....
Hoi lieve meiden...wat een gewacht hier zeg...pffff Hier vanmorgen met opstaan weer een onwijs zere blaas....weer hetzelfde gevoel als een maand geleden..... uitslag HA geen blaasontsteking te zien, misschien te vroeg ofzo... Toch een kuur gekregen gelukkig, omdat er een weekend tussen zit... Ik wil jullie allemaal een onwijs dikke knuf geven!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! gewoon ZOMAAR liefs
Je leert hiermee wel om geduldig te zijn. Zit namelijk niet in mijn aard. Oh gelukkig dat je wel een kuur hebt gekregen. Ik ken het helaas. Had zelf ook zoooo vaak blaasontsteking. En kreeg het vaak in het weekend, dan drink ik minder en krijgt het meer kans.... Jij krijgt van mij een hele dikke knuffel terug.... ((((HUG)))
Mijn mannetje is net weggegaan naar de feestent en moi zit hier helemaal alleen gelukkig ligt er wel een heel lief klein mannetje boven...die me stiekum een beetje gezelschap houdt.... *steekt kaarsjes aan * *schenkt een glaasje witte wijn in* morgen mag ikke ook feesten....heb er nu al zin in....
En wij houden je ook gezelschap hoor. *doet vest aan* *vraagt man om glas cola* *zet nootjes op forum tafeltje* Gezellig
jammie.... heb vandaag nog ff mezelf verwend...super leuk strapless paars/grijs/donkergrijs/wit geblokt jurkje gekocht van silvercreek, doe ik morgen aan met een of grijze of witte broek/legging en een bollero
Oh leuk, denk dat ik hem snap.... (je jurkje dan) Man is nu naar bed. En ik heb het vreselijk koud denk dat ik zo onder de douche spring en me even op ga warmen. Morgen vroeg eruit naar friesland...
owwww ga je me verlaten??????????????? koud hebben is ook niks... bye bye dan maar en veel plezier morgen .....
Neee nog niet, maar jij lult ook niet hard... Uit eigenwijzigheid ga ik nog niet weg... Heb net vakantie dus om om 22.00 uur al in bed te liggen vind ik ook al zo wat...
Vraag me iedere keer weer af wie toch die personen zijn die anoniem mee kijken en wel lid zijn.... Hmmmm ben niet nieuwsgierig...
hahaha nee ben niet zo snel, komt dat ik ook nog stiekum in de tussentijd wat in me huis aan het rommelen ben...nu ben ik klaar... Ga je nog op vakantie??? of blijf je lekker thuis.... het is zooo donderdag he...vind het zo spannend voor je, ben zo benieuwd of er een beeb in zit.... wij gaan er deze ronde echt voor hebben deze twee rondes niet op de juiste dagen geklust maakt ook niet uit maar tja is toch wel makkelijk he als je voor een tweede beeb gaat... mmmm ben zooo benieuwd als ik ooit weer zwanger mag worden waar ik het aan kan merken...hopelijk niet de onwijze buikpijn die ik heb gehad....koudzweet had ik daarvan brrrr het idee al maar aan de andere kant heb ik het er uiteraard voor over............