NOD 1 - 15 augustus 2010 DEEL 2!!

Discussie in 'NOD forum' gestart door Jessie80, 9 aug 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. luckey

luckey VIP lid

16 feb 2010
    5.129
    0
    0
    Dikke knuf hoor.
    Bij mij had je het goed. Getal 6 en in onze 6e ronde zijn we zwanger geraakt. Nu maar hopen dat we dat mogen blijven!!!!

2. lindanna

lindanna Fanatiek lid

18 mei 2010
    2.644
    0
    0
    Media Adviseur
    Achterhoek
    Waaaaaahhhhhhh. Ik heb weer een streep. Sta hier te janken en ta shaken. Ooooooohhh wat ben ik nu gelukkig. Woehoeeeee

3. luckey

luckey VIP lid

16 feb 2010
    5.129
    0
    0
    Zeiden we toch!!!!
    jij donderdag een spartelende echo en ik de dinsdag erna.......

4. Jessie80

Jessie80 VIP lid

3 okt 2009
    6.203
    266
    83
    JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH! Jippie!
    Oh, wat ben ik blij voor je!!
    :)
    Ga je nu dan vandaag stoppen met roken, alsjeblieft?! :$:x:$

5. lindanna

lindanna Fanatiek lid

18 mei 2010
    2.644
    0
    0
    Media Adviseur
    Achterhoek
    #1445 lindanna, 14 aug 2010
    Laatst bewerkt: 14 aug 2010
    Jaa ik weet het wel dat jullie het zeiden, maar geloven deed ik het echt nog niet....

@jessie, ja ik ga zeker stoppen vandaag. Komt helemaal goed.

En hier ter bewijs nog even een foto........
    Bekijk bijlage 93758

6. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    Ik zie inderdaad iets Lindanna! Wat een geruststelling zal dat zijn na een negatieve test! Voorzichtig gefeliciteerd!

7. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    Ik kan niet slapen, mijn hele neus zit verstopt.. Dus ben ik maar weer hier.:)

8. lindanna

lindanna Fanatiek lid

18 mei 2010
    2.644
    0
    0
    Media Adviseur
    Achterhoek
    Heb de foto opnieuw gemaakt. Vorige was erg slecht zichtbaar.... Dus hier het duidelijke bewijs.

Dank je dank je...

9. lindanna

lindanna Fanatiek lid

18 mei 2010
    2.644
    0
    0
    Media Adviseur
    Achterhoek
    Neus verstopt, misselijk, moe, grieperig... Hmmmmm geeft te denken... Wanneer kan je testen??

10. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    Ik ga deze maand even gek doen en ga pas na mijn NOD testen. :D
    Als ik uitga van de normale 30 dagen cyclus hoor ik maandag ongesteld te worden. Dus dan test ik lekker pas dinsdag of woensdag :D

11. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    Eigenlijk hoor ik in die andere topic (vanaf 16aug) Maar hier zat iedereen van de Juli topic. Dus zit ik ook hier hahahaha :D

12. mamatje77

mamatje77 Fanatiek lid

14 aug 2008
    3.050
    1
    0
    hai dames,
    lindanna,wat goed gelukkig toch een 2de streep!!
    bedankt voor al jullie knuffels! jullie zijn schatten! ik ben het weer heel erg....:( dacht gisteren bijna flauw te vallen...was misselijk, krampen, duizelig,diarree en zit nu weer met erge krampen....en heb tot overmaat van ramp ook nog nieuws gehoord waar ik zo kwaad en verdrietig om ben....kan me er alleen niet verder over uitwijden hier...dus wie het wel wil weten mag je me prive een berichtje sturen....
    xxx mamatje

13. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    joehoe!!!!!!!!!!!!
    Afblijven van die sigaretten en er nu in gaan geloven!!!!

gefeliciteerd meid!

14. steffie1980

steffie1980 Fanatiek lid

12 mrt 2007
    1.344
    0
    0
    thuiswerk
    belgie
    Parr dikke knuffel! Balen.

Lidya Welkom terug !

eh..wie ging ook alweer naar de Efteling? Veel plezier! Geniet ervan!

Mammatje wat vervelend zeg! Is nooit fijn als je jezelf zo rot voelt en dan slecht nieuws...pff nooit leuk! Je mag me pb`en hoor ...

Lindanna!! Zie je zie je! Geweldig meid! Had mijn HA ook gelijk. En wat een stomme ZH in NL (sorry verder is nl naar mijn idee nog steeds helemaal leuk maar ok) dat ze dat zelf niet konden zeggen of even opzoeken. Ben zooooo blij voor je!

Hier nog steeds geen ongi, wel voor de zekerheid maar eens geklust...naja het was lekker spontaan dus dat is beter haha. Je weet nooit voor hetzelfde geldt sla ik een cyclus over hoor je ook zo vaak. Nou, dan wil ik toch nog even meedoen met de race ;)
    Gister ram misselijk met eten maken en ik slaap uren aan een stuk als het kan

15. heitjekarweitje

heitjekarweitje VIP lid

14 jan 2009
    12.710
    2
    38
    Meis dat is inderdaad ff schrikken zeg!
    Ik hoop dat je op de dokters kan vertrouwen, ze zullen je echt geen medicijnen geven die schadelijk zijn voor je mooie wondertje!
    Dikke knuffel voor jou!!

16. steffie1980

steffie1980 Fanatiek lid

12 mrt 2007
    1.344
    0
    0
    thuiswerk
    belgie
    where is everybody??? Naja dan maar ff werken ;)

17. heitjekarweitje

heitjekarweitje VIP lid

14 jan 2009
    12.710
    2
    38
    @ Senna: jeeemig jouw cyclus duurt ook lang! Hopelijk is het niet voor niets? Op welke dag zit je nu?
    oh al op 35 zie ik! Spannennnnnnnd!! Duimduimduim!
    @mamatje: dikke knuf meid, ontzettend balen dat het deze maand weer niet gelukt is...
    @Lindanna: heee je banner is back! Weet je dat ik echt retehard voor je duim dat alles goedkomt in jouw buikie??
    Ga je wel weer stoppen met roken? En hoelang heb je vakantie nu?
    Jaaaaaaaaaaaaaa ik lees dat je weer een streepje op je test hebt, whoepiee!!
    @Marry: je had die testjes bij mamie2be gekocht toch? Wat raar is dat gegaan dan zeg! Ik kreeg echt een grote A4-envellop opgestuurd met 15 testjes erin... hopelijk wordt het goed opgelost!
    @Ingef: beterschap met je knulletje!
    @Muurbloempje: hoe is het met je blaas? Wat gek dat het dan geen blaasontsteking was! Hoop dat je je snel beter voelt!
    We lopen trouwens precies gelijk qua cyclus! ;)
    Lekker dat je de hele week vrij bent, geniet ervan!
    @Yaraah: nog een ongi te zien? Oeh spannend!! Ik duiiiiiiiiiim!!!
    Wanneer ga je testen?
    @Liane: leuk de Efteling! Je leest het vast niet meer van tevoren dus dan maar zo: hoe was het? :D
    Heb je nog in achtbanen gedurfd?
    @Parr: Ongi geworden zie ik? Bahh dat sucks! :(:( Knuffel voor jou!
    @Lydia: welcome back girl!
    @Jessie: ben inderdaad kermis aan het vieren! Maar mis jullie ook, vandaar dat ik even kom bijlezen :)
    Thanks voor de knuffel! Knuf terug!

18. heitjekarweitje

heitjekarweitje VIP lid

14 jan 2009
    12.710
    2
    38
    Hier:

Gisteren was er even paniek....
    Heb al jarenlang last van een rib bij mn borstbeen die wat scheef zit, af en toe ook last van mn schouder ervan maar dacht: ja doeiii ik moet al zooo vaak naar de dokter, ik ga niet hiervoor heen!
    Maar een paar dagen terug werd het ineens veel erger, voelde ineens erge druk op mn borst en de bobbel werd ook groter, + ik werd er vreselijk benauwd van! Ik kon dus niet meer onder een doktersbezoekje heen.
    Ik ben hypermobiel en dit was een typische klacht volgens de HA. Moest meteen naar een manueel therapeut om het weer wat rechter te laten zetten, anders werd het gevaarlijk. Nu staat het gelukkig weer wat rechter maar dat kan elk moment weer veranderen omdat mn gewrichten te los zitten vanwege het HM-syndroom.
    Heb ik weer...

Maar buiten dat, heb ik gister met mijn zus en vriendinnen een leuke dag gehad!
    Jullie weten het vast nog wel: mijn zus zou gaan trouwen maar haar aanstaande verliet haar ineens pats boem!
    Gister was dus de dag dat ze zouden gaan trouwen... hele moeilijke dag voor mijn zus dus...
    Ik dacht, we moeten wat leuks bedenken voor haar ter afleiding. Ik heb een sieradenworkshop geregeld met taart, thee en later ook een tapasdiner. Ze vond het super!!! Allemaal een mooie ketting + oorbellen gemaakt en heerlijk gegeten en gekletst. 's avonds gingen we nog met onze ouders de kermis over en vuurwerk kijken (is hier altijd een heel spektakel).
    Half 3 zag ik mn bedje en nu weer aan het werk... gaaaaaaaap
    Vanmiddag een kermisborrel en dan begint 'mijn' kermis (in mn geboortedorpje). Dat is tot en met dinsdag dus ik zal hier weer niet echt zijn.... ;)

Ik vond dat kettingen maken zooooo leuk dat ik eraan zit te denken om zelf ook dat te gaan doen, en dan eerst flink oefenen en het later uitbreiden met zelf workshops geven en kettingen, armbanden, oorbellen, horloges enz enz te gaan verkopen! Kan ineens aan niets anders meer denken, haha!
    De vrouw die de workshop gaf deed het ook zoooooooooooo boring dat ik dacht: dat kan ik 10x beter!!! :D

Zo, wat een verhaal... :p

19. Musty

Musty VIP lid

2 jul 2008
    10.414
    0
    36
    :D jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa lindanna!!

@ heitje... wat superlief dat je dat gister geregelt hebt allemaal!!
    doe je t een beetje rustig aan met jezelf :)?

even kort door de bocht want ben me toch een partij sjago *schaaaaam*

knuffs allemaal

20. steffie1980

steffie1980 Fanatiek lid

12 mrt 2007
    1.344
    0
    0
    thuiswerk
    belgie
    alweer 4 artikelen geschreven voor vandaag (eh dit weekend) nog 4 te gaan. Heb geen zinnnn....
    Mijn borsten doen vandaag trouwens ontzettend zeer pff

Deel Deze Pagina