hahah..herkenbaar hoor! dit was voor mij ook al heel lang mijn mond houden...maargoed, ook vakantietijd en we hadden de echo met 9 weken, wilde dat zowiezo afwachten....
Ah balen Bloemmm! Goed dat je zo positief bent, nieuwe ronde, nieuwe kansen zullen we maar zeggen hè?!
Ik heb hier vandaag een heeeeel lui dagje gepland staan. Lekker rustig aan, misschien nog even wandelen vanmiddag maar verder niks. Moet morgen weer beginnen en wil nog even genieten van dit dagje vrij. Ik weet dat 'men' vindt dat leerkrachten niet moeten zeuren met hun lange vakanties (en dat doe ik ook niet hoor!!) maar ik zie altijd best een beetje op tegen die eerste dagen. Natuurlijk omdat het jammer is dat de vakantie alweer voorbij is maar ook omdat ik weet dat het altijd grote stress is die eerste weken. Er moet zoveel geregeld worden! Daarnaast heb ik nog steeds geen duo-collega. Ik werk op maandag, dinsdag en woensdag om en om maar voor de andere helft van de week is nog steeds een vacature. Dat betekent invallers voor in ieder geval de eerste tijd en alle verantwoordelijkheid ligt bij mij. Niet fijn. Pffff....nou ja, we komen er wel weer doorheen. *klaagmodus uit*
@bloemmm, klote meid, ik had zulke goeie hoop voor je... Maar inderdaad op naar de volgende ronde..... @muurbloempje: ik heb voor de zekerheid ook kippen. Mocht die van mij dan moeilijk gaan doen dan ga ik me richten op de kippen... @hier ook vroeg wakker, ook om 2.30 in bed. Was om 6 uur een tijd wakker, maar dacht ja het is goed ik moet toch echt nog even slapen. Toen om 8 uur wakker, toen om 9 uur wakker zegt man het is 10 uur je moet eruit. Ik al bijna uit bed zag ik dat het pas 9 uur was.. Ik ben dus nog weer een uur wakker gebleven... En nu zit ik klaar om chocolade taart te maken. Hoop wel dat ik op tijd klaar ben... rond 2 uur komen de gasten.
herkenbaar meid, heb hier mijn man zitten...ook leraar, maar dan in het voortgezet onderwijs... maargoed, klagen mag, maar.. jullie zomervakantie is langer dan wat ik het hele jaar aan vakantie heb...dus dat zeg ik ook altijd tegen mannetje... die dan weer zegt, ja maar leraren hebben het zwaar!.. nee de zorg is een makkie.. maareuh meis, geniet lekker van je luie geplande zondag hoor! je neemt het er nog maar even lekker van..
oe..ook al zo'n fijne zw-kwaal... niet kunnen slapen... en.. als die taart klaar is schuif je wel een stukkie door he?.
Ja ik vind ook dat je niet moet zeuren met die lange vakanties.... Maar die eerste dagen heb ik ook hoor en ik heb maar 3 weken vakantie. Ik ben dan net afgekickt en moet dan weer aan het werk.... Snap het wel dat je nog geen duo collega hebt. Heb een collega en haar dochter deed de Pabo. Die had geloof ik nog geen 5 voor haar rekentoets en die moest van school af. Vond ze belachelijk. Ik vroeg nog aan haar of het niet handig zou zijn dat als ze voor de klas stond ze misschien wel een beetje moest kunnen rekenen. Zegt ze dat staat toch in het boek en de antwoorden ook dus dat maakt niets uit... Schrok d'r van... Zij was zelf ook leerkracht geweest en kon niet eens fatsoenlijk nl schrijven. Echt belachelijk.... Mijn nichtje zoekt nog een baan in Groningen als leerkracht. ZIt je toevallig daar???
Jaaa doe ik. Zit hier alweer misselijk te wezen. Vannacht gedroomd dat ik een test deed en er een dikke streep op stond. En toen ik hem uit elkaar haalde (was kv 2v5) bleven de streepjes in het raampje staan... Echt heel raar.... Ik helemaal over de zeik dat die streepjes niet bleven plakken... En het gekke was ik had niet eens erop gepiest. Wilde de test wel doen, maar had mezelf gezegd dat dat niet mocht en dus was ik ook nog boos op mezelf.
Oef stond net bijna op Jack Russel. Blijkt ie tussen mijn benen te zijn gaan liggen. Hij is echt ineens heel erg op mij gericht. (Week of 3 of zo) Gekke beestje. Zit nu mijn voeten af te likken.... Raar beest
Ben nog steeds wakker valt me mee hoe ik me ook voel... Heb ook gelukkig rondes overgeslagen met het drinken want als ik met de mannen had moeten meedrinken had ik me zo gevoeld hoe mijn vriend er nu uit ziet.... hihi Vanmiddag hebben we ook nog een kinderverjaardag! Nou ja vanaaf dan maar op tijd naar mijn bedje...gelukkig hoef ik verder overdag niet te werken alleen morgenavond.... (even klanten bellen....) Heb zo'n goed gevoel bij Lindanna haar echo donderdag he.... Ik weet niet waarom maar tja het voelt zo!!!! @ Bloemmmm: neemt ook Bloem aan de hand mee naar de topic 1- 15 sept....
Aaah vind ik lief van je.... Ik hoop ook zo dat ik iets te zien krijg. ben d'r in elk geval misselijk genoeg voor... En heb ook pijntjes dus dat is ook een goed teken..... Hihihi, mannen weten vaak niet zo goed wanneer ze moeten stoppen he... Die van mij was tijdens de zwarte cross zooo dronken... Hihi. Kon er wel om lachen. Ik geen druppel gedronken dus dat was zeker wel grappig om te bekijken.
ja joh die van mij heeft geen rem terwijl ik over hem zo kan zeggen dat hij bijv. NU moet stoppen en dat zegt hij echt niet nu wordt het pas gezellie gelukkig gebeurd het niet vaak..... Tuurlijk is er iets te zien een klein frummeltje met een knipperend lichtje....ik was ook heel bang de eerste keer ...bang dat er een leeg vruchtzakje zou zitten, de verloskundige zei, nou dat komt zo weinig voor.....komt vast goed!!! Jij veel plezier he met je feestje en je chocoladetaarten jammie... @hier....moet nodig es minder gaan snoepen...want als ik zo doorga en weer zwanger wordt komt het niet goed...begin gelijk maandag....
Ja ik ken het. Gelukkig is het hier al heel lang niet meer voorgekomen. Ik zei dan meestal ga je mee naar huis, met een veelbetekenende blik. (Niet dat het er dan nog van kwam, maar hij ging wel mee naar huis. Hihi. Dank je wel... Taarten zijn nu uit de oven. Even wachten totdat ze zijn afgekoeld, dan doorsnijden en chocolade mousse er tussen en glazuur er overheen en dan eten maar.... Hmmmmm (hoewel ik er nu nog even niet aan moet denken) Nou succes met niet zoveel snoepen. Maar als je weer zwanger wordt en je bent misselijk hoef je je er geen zorgen over te maken... Dan wil je toch niets eten. Liefs
Zo spring even onder de douche. Heb gelukkig oud t-shirt aangetrokken. Zit namelijk helemaal onder de chocola..... Tot straks