NOD 1 - 15 augustus 2010 DEEL 2!!

Discussie in 'NOD forum' gestart door Jessie80, 9 aug 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lindanna

lindanna Fanatiek lid

18 mei 2010
    2.644
    0
    0
    Media Adviseur
    Achterhoek
    Zegt niets toch? Kan deze keer wel zo zijn... :D:D

2. steffie1980

steffie1980 Fanatiek lid

12 mrt 2007
    1.344
    0
    0
    thuiswerk
    belgie
    Goede morgen :)
    Ikke uitgeslapen voor het eerst sinds ehhh maanden of zo??? Mannetje heeft voor de kids gezorgd heerlijk! Nog steeds niks dat wijst op ongi dus nog steeds goede hoop. Denk aan het eind van de week nog eens een testje te wagen....

Bloemm dikke knuf meid! Baal voor je...gelukkig wel weer een goede cyclus.

Muurbloempje ja irritant is dat he! Ik herken dat wel...kan me ook zo boos maken als manlief ineens midden op de dag ligt te soezen pff maja...

Lindanna ook ik heb er een goed gevoel over...ben zooo benieuwd enne...maak eens een foto van je taart ;)

Ehh weer een deel vergeten wilde op iedereen reageren pff. Naja komt wel weer. Maar sorry dus

3. steffie1980

steffie1980 Fanatiek lid

12 mrt 2007
    1.344
    0
    0
    thuiswerk
    belgie
    oh jah muurbloempje, ik was van de vier zwangerschappen maar 1 keer licht misselijk. was bij mijn meisje.... nu dus al 2 weken regelmatig misselijk maar nega test tot nu toe

4. Muurbloempje

Muurbloempje Fanatiek lid

klopt maar hoop het stiekum niet.....;)

5. liane

liane Fanatiek lid

12 nov 2008
    3.349
    0
    36
    Vrouw
    Goeiemiddag :)

6. Muurbloempje

***zwaait***

hoi hoi....hoe was de efteling?

ik lees het straks wel ff, ga nu slapen...pfff

knuf

7. liane

liane Fanatiek lid

12 nov 2008
    3.349
    0
    36
    Vrouw
    Efteling was leuk op een aantal dingen na....
    Slaaplekker :)

8. Mama van Mike

Mama van Mike Actief lid

24 sep 2008
    253
    0
    0
    Groningen
    Ola idereen.. vandaag nod dag.. ik had net bij afvegen een beetje gekleurd slijm dus ongie zal eraan komen ben ik bang :(

Heeft er nog iemand posi getest afgelopen week?

9. zomaar1986

zomaar1986 Niet meer actief

aloa iedereen..

zo mijn ei staat bijna vet gedrukt hahaha.
    zegt wel genoeg ;)

nog wat spannends gebeurt jullie kletsen teveel dus lees niet alles terug hoor hahah

xxxx

10. steffie1980

steffie1980 Fanatiek lid

12 mrt 2007
    1.344
    0
    0
    thuiswerk
    belgie
    Heb geen zin te werken en toch weer wel haha. Ben van het principe wat vandaag gedaan is hoeft morgen niet meer. Maar denk dat ik toch eens ga bankhangen met een boek of zo. Het is rotweer hier super stortbuien dus mijn ritje te tinker zal niet doorgaan vandaag snik.

Zomaar...vandaag dus flink klussen he hihi. Maak het vooral gezellig (tipje van mij)

Mama van Mike...balen zeg pff het is geen geweldige maand geloof ik deze augustus...verwen jezelf lekker en op naar de volgende positieve ronde!

11. steffie1980

steffie1980 Fanatiek lid

12 mrt 2007
    1.344
    0
    0
    thuiswerk
    belgie
    Liane wat was er mis dan? Hoop dat jullie niet helemaal nat geregend zijn...

12. BB10

BB10 Niet meer actief

Oh heb jij een tinker? Ik ben opzoek naar een vanner maar ik denk dat ik met mijn lange benen op een drumhorse uitkom;)
    Er is binnenkort een tinkerdag in zuid limburg waar ik een kijkje wil nemen. Das bij jou in de buurt.
    Heb je trouwens nog getest?

13. liane

liane Fanatiek lid

12 nov 2008
    3.349
    0
    36
    Vrouw
    We zijn niet nat geregend, maar zijn wat stomme dingen geweest onderling, zoals ik wil in die kant van de achtbaan, waar geen rolstoelen konden komen dus kon ik niet mee en ik wou niet alleen....
    Vriendje van me vriendin die tegen mij uitvalt, dat is telkens zo als het ff niet zo goed gaat tussen hem en me vriendin, krijg ik de volle laag....

14. ingef

ingef VIP lid

30 aug 2009
    5.619
    1
    0
    NULL
    NULL
    gekke droom zeg! kun je nagaan hoe je er mee bezig bent he? Ik had ook heel veel dromen over posi testen... en allemaal zo echt!

15. ingef

ingef VIP lid

30 aug 2009
    5.619
    1
    0
    NULL
    NULL
    spannend meis! en wanneer ga je nu testen dan? dat je het zo lang vol houdt zeg...pfff..respect hoor!

16. ingef

ingef VIP lid

30 aug 2009
    5.619
    1
    0
    NULL
    NULL
    was leuk?! en mooi weer he? vandaag zou je waarschijnlijk weggewaaid zijn...;) wat was er niet leuk meid?

17. ingef

ingef VIP lid

30 aug 2009
    5.619
    1
    0
    NULL
    NULL
    nou... wat een mutsen zeg....ook niet aardig! sommige mensen kunnen zo lomp doen he?..

18. liane

liane Fanatiek lid

12 nov 2008
    3.349
    0
    36
    Vrouw
    Jaa stom he :(
    En nu heb ik echt zo'n somber gevoel......
    Zo even naar me moeder hopelijk helpt dat :)

19. Marry81

Marry81 Niet meer actief

Uh.....het staat toch in de boeken?.....:$:$
    Je kind zal zo'n leekracht hebben zeg! :x
    Ik kan goed rekenen dus heb daar geen last van.
    Je moet de kinderen kunnen uitleggen, ook over dingen die niet in het boekje staan. Op de automatische piloot lesgeven vanuit het boekje vind ik geen lesgeven.

Haha, ik klaag dan ook niet over de vakanties hoor. De werkdagen zijn lang (kan altijd lichtelijk boos worden om mensen die nog steeds schijnen te denken dat ik om 5 voor half 9 de school binnenkom en om 5 over 3 weer naar buiten loop) maar dat maken de vakanties echt wel goed.

Ik werk in de buurt van Rotterdam dus dat is een beetje ver weg voor je nichtje! :p

20. Muurbloempje

zoooo goedemorgen **gaap**

heerlijk ff geslapen....

Deel Deze Pagina