Hai meiden! Ik lig nog steeds beroerd in bed. Nu ben ik én ziek én ook nog eens ongesteld. Het kon niet erger worden. Maar ik lach nog steeds hoor Ik merk gewoon dat hoe minder ik er mee bezig ben hoe normaler me cyclus is. Dus ik probeer er maar zo nuchter mogelijk onder te blijven! Heb net mijn schoolboeken binnen gekregen voor September. Heb weer onwijs zin om naar school te gaan. Is voor mij altijd een ideale afleiding geweest. Ben toch wel blij dat ik er voor heb gekozen door te blijven studeren.. Ik kan nooit van te voren weten wanneer ik zwanger ga raken en wou absoluut geen spijt krijgen dat ik door mijn kinderwens niet naar school ben gegaan. Hoop dat het allemaal goed uitpakt
Liane wat stom! Kan daar zo boos om worden. Rekening houden met lijkt voor veel mensen maar moeilijk he pff. Kan me voorstellen dat je jezelf dan somber voelt. Bloemm super dat je weer gaat studeren. Ik ben ook altijd bezig daarmee nu begonnen met dierenartsassistente erg leuk! Volgend jaar stage. (doe wel van huis uit studeren trouwens) Muurbloempje soms heb je dat eens nodig he. Ik word trouwens nerveus van een bijna helemaal vrije dag....toch zou ik dat vaker moeten doen denk ik... B10 een vanner mmm lekker groot! Vindt ze prachtig maar was niet echt geschikt voor onze kids. Nu al is Twink te groot eigenlijk. We kochten haar als 4 jarige 1.46 was ze, vorige week heeft de dierenarts haar gemeten ze is nu 5 en is 1.49 dus aardig gegroeid op een jaar. Nog een jaartje groeien, tinkers zijn laatbloeiers. Die keuring is hier inderdaad heel erg dichtbij wilde eerst met twink gaan maar we stellen het een jaartje uit. Te weinig tijd te trainen en ze heeft deze zomer licht geschuurd aan haar schoft helaas (heeft zeer lichte zomerexceem en ik was er te laat bij). Is wel weer aan het groeien maar toch...
Ja, studeren is heerlijk! Ik ga niet weer studeren hoor, ik studeerde al. Ik heb net het MBO afgerond. Maar ik wist dus niet of ik door zou gaan naar het HBO door onze kinderwens.. Maar heb toen toch besloten om het wel te gaan doen. Het kan misschien nog wel maanden duren voor ik zwanger wordt. Wat we natuurlijk niet hopen.
Nou sterker nog ik ben eigenlijk de hele week vrij behalve vrijdag...ivm de opvang die is gesloten voor 3 weken!!!
Bloemm wat voor opleiding doe je? Ik heb voorheen SPW niveau 4 gedaan en afgerond toen ik zwanger was van de eerste. Was wel goed te combineren als je goede afspraken kunt maken met de school.
Ik ga vandaag een nieuw gerecht proberen met dingen die ik nog in mijn kast heb staan. Een overschotel met gehakt, groentjes, puree en appel.....ben benieuwd of het iets wordt. Morgen dringend boodschappen doen hahaha
Ik heb ook net mijn diploma PW4 (zo heet het nu) gehaald. Was een geweldige opleiding. Ik ga nu Pedagogiek studeren Ik heb dit altijd willen studeren, dus al zou ik zwanger raken ga ik het zeker proberen te combineren. Ik denk dat het zelfs makkelijker is dan werken.. Als het dan niet lukt kan ik altijd nog stoppen, dan heb ik het in ieder geval geprobeerd.
hoii phoeee gister van 8.00 sochtends tot 22.00 savonds verhuist bij een vriendin... had echt geen puf om daarna nog op zp te komen .. ! lindanna ik zie weer een banner !!! bloemm balen .... heit , leuk zeg een sieraden workshop en natuurlijk ook lief en goed van je voor de afleiding ! t leven kan echt raar lopen ja .. :S ilse ook al ongi ..balen meid.. denk dat we toch maar naar september gaan met n hoop .. daar weer de boel onveilig maken en stressen naar mn NOd !(eerst maar es zien wanneer mn ei komt ! ) ohja... ik had op vakantie de doc gebeld voor de uitslag van ferdi zn onderzoek . en toen zei ze : '' praat maar met elkaar en als je meer wilt na de vak. bellen '' bel ik afgelopen maandag op voor een afspraak is die vrouw gewoon vrolijk op vakantie !! oohh ik was echt zwaar pissed !! ( ik snap wel dat ze op vak. gaat maar ze wist dat ik zou bellen als zei op vakantie was .. had ze wel even kunnen zeggen toch !!?? ) maar goed nu a.s maandag een afspraak met een andere doc maar denk toch dat die zegt dat ik moet wachten op mn eigen doc.. maar ben er zo pissed over! t duurd al zo lang en dan laat ze me gewoon nog een maand langer wachten ! zag ook nog mooie paarden voorbij komen en een clown ! leuk hihi hmm liane , beetje irritant ja zown vriend.. dat hij mooi in zichzelf gaat zitten mokken ipv op jou af te reageren ..
Lydia hoop echt dat deze dokter nog beter is en je lekker verder helpt! Begrijp dat het heel vervelend is om nog een maand te wachten terwijl het al zo lang duurt allemaal!
Ik ga maar eens even douchen want ik word niet goed van het in bed liggen Kom later wel weer even bij lezen! Fijne dag nog meiden!
haha ik lig nog lekker in bed ! tv erbij laptoppie met zp !! steffie ja echt he !! ohh kan er nog geirriteerd van raken als ik er alleen al aan denk ! ze wist gewoon dat ik zou bellen als ik terug was en dat zei dan op vakantie was !! en dan zegt ze ook nog '' ja jullie zijn ook nog jong'' BLA BLA BLA !!! toen kookte ik al helemaal !!
Jaja het is nooit goed he, ben je 24 ben je te jong voor de molen, ben je 30 te oud. Ben je 21 en wordt je moeder ben je te jong...vier kids is al zoveel waarom een vijfde??? och zonde dat je nog geen posi test hebt maar gelukkig heb je er al vier pff Het is niet te geloven wat de medici allemaal zegt en zo harteloos alsof dat je echt een zeurkous bent. Zoveel dooddoeners... Een van de slechtste vind ik nog....afwachten....jaja...makkelijk gezegd allemaal.
ga zo eens mijn nieuwe brouwsel maken en straks toch nog maar 1 artikeltje schrijven (kan het niet laten)
ja echt he .. ja je moet er niet zoveel aan denken ! hallo !! ik wil al kinderen vanaf mn 18e !! dus al meer dan 5 jaar !! hoezo niet aan denken !! acha jaaa..... succes met je brouwseltje